Prisijunkite
Prisijunkite
„Wizz Air“ pristato naują išmaniąją funkciją „My Journey“ (liet. „Mano kelionė“) savo mobiliojoje programėlėje, skirtą padėti keleiviams lengvai ir patogiai stebėti bei valdyti savo keliones tiesiog telefone.
Šią vasarą bendras oro eismas viršys 2024 m. skaičius 5 proc., o taip pat jau viršijo priešpandeminius rodiklius. Tačiau kartu su oro eismo valdymo pajėgumų stygiumi kai kuriose Europos vietovėse ir prognozuojant sudėtingas oro sąlygas žemyne, keleiviai gali susidurti su trikdžiais, kurie nepriklauso nuo oro linijų bendrovių valios.
Funkcija „My Journey“ suteikia keleiviams visišką kontrolę netikėtų nesklandumų metu – pagalba ir paslaugos pasiekiamos bus tiesiog telefone. Be informacijos gavimo keliais kanalais (skambučiais, SMS, el. laiškais), keliautojai dabar viską matys vienoje vietoje – savo išmaniajame telefone. „My Journey“ platformoje keleiviai:
Tai reiškia greitesnius sprendimus, mažiau nežinomybės ir daugiau ramybės – ypač stresinėmis akimirkomis.
„Tai ne tik skrydis, tai – jausmas, kad kontroliuoji situaciją net ir tais nemaloniais momentais. Funkcija „My Journey“ yra geriausias sprendimas mūsų keleiviams – ji leidžia jiems patiems valdyti savo kelionę, kad ir kas nutiktų. Tai dar vienas žingsnis link mūsų pažadų, išdėstytų iniciatyvoje „Customer First Compass“. Tikime, kad šios funkcijos pristatymas vasaros piko metu, kai dažniau pasitaiko oro sąlygų ar oro eismo valdymo sutrikimų, padės keleiviams lengviau susiorientuoti ir sutaupyti laiko bei energijos“, – sako „Wizz Air“ Klientų patirties vadovė Boglarka Spak.
„Wizz Air“ programėlė jau atsisiųsta daugiau nei 35 mln. kartų „Apple“, „Google“ ir „Huawei“ platformose, tad šis atnaujinimas reikšmingai pagerins keleivių patirtį. Visi vartotojai, kurie atsisiuntė programėlę ir prisijungė prie paskyros, atnaujinimus gaus pasirinkta kalba.
Funkcija „My Journey“ bus įdiegta etapais nuo liepos 9 d. Ji pagerins patirtį oro uoste, padės visos kelionės metu tiek nuolatiniams keleiviams, tiek pirmą kartą keliaujantiems su „Wizz Air“.
Iniciatyva „Customer First Compass“, paremta keturiais pagrindiniais ramsčiais – produktas, kaina, paslauga ir komunikacija – atspindi „Wizz Air“ kryptį ir naujus įsipareigojimus keleiviams: investicijas į moderniausias technologijas, patikimumo gerinimą bei dar aukštesnį klientų aptarnavimo lygį. Ši transformacija žymi esminį pokytį bendrovės požiūryje į klientų aptarnavimą. Per artimiausius trejus metus į klientų patirties tobulinimą bus investuota 14 mlrd. eurų – kad kiekviena kelionė būtų pagrįsta punktualumu, prieinamumu, inovacijomis ir kokybiška paslauga.
Per komunikacijos įrankį oro linijų bendrovė įsipareigoja informuoti keleivius kiekviename kelionės etape, nes kiekvienas pranešimas svarbus – ar tai būtų skrydžio būsena, taisyklių pokytis ar greiti, aiškūs sprendimai įvairiose situacijose.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti