Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Nvidia“ demonstruoja išskirtines technologijas: naujausias sprendimas leidžia kalbėtis su žaidimų personažais
„Computex“ parodoje Jensen Huang pristatė NVIDIA „Avatar Cloud Engine“ (ACE), skirtą žaidimams, – specialiai pritaikytą dirbtinio intelekto paslaugą, kuri, pasak NVIDIA, suteikia intelekto nežaidžiamiems personažams per dirbtinio intelekto valdomą natūralios kalbos sąveiką.
Huang sakė, kad „ACE for Games“ leidžia kurti garso ir veido išraiškos, teksto ir kalbos bei natūralios kalbos pokalbius. Kalbėdamas apie pastarąjį, generalinis direktorius sakė, kad tai iš esmės yra didelis kalbos modelis.
„ACE for Games“ leidžia nežaidžiamiems personažams klausytis žaidėjo pokalbio, kurį jis gali įvesti savo balsu, ir generuoti atsakymą be jokių iš anksto įrašytų replikų, kurios nuolat kartojamos. Sistema taip pat gali animuoti veikėjo veidą, kad jis atitiktų generuojamus žodžius, kuriuos jis kalba.
Huang pademonstravo šią technologiją realiuoju laiku veikiančioje „Unreal Engine 5“ varikliu paremtoje demonstracinėje programoje, kurią sukūrė „Convai“ ir kuri vadinasi „Kairos“. Į „Cyberpunk 2077“ labai panašiame klipe žaidėjas įeina į ramenų parduotuvę ir kalbasi su personažu Jin. Girdima, kaip žaidėjas savo balsu užduoda klausimus ir gauna atsakymus, kurie atitinka istorijos ir veikėjo kontekstą.
Dialogas gana lėkštas, tačiau tai vis tiek įspūdinga technologija. Nesunku įsivaizduoti, koks bus „ACE for Games“, kai jis bus dar šiek tiek patobulintas. Huang nepasakė, kokie reikalavimai keliami norint naudoti „ACE for Games“, tačiau dabartiniu pavidalu jie greičiausiai bus gana dideli.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti