Atėjo laikas atsisveikinti su benzininiais ir dyzeliniais automobiliais: sukurtas technologinis sprendimas, kuris gali kardinaliai pakeisti nusistovėjusią tvarką, to pasaulis dar nematė

Paskelbė Lina Snarskienė
Paskelbta

Atėjo laikas atsisveikinti su benzininiais ir dyzeliniais automobiliais: sukurtas technologinis sprendimas, kuris gali kardinaliai pakeisti nusistovėjusią tvarką, to pasaulis dar nematė

Elektrinės transporto priemonės galėtų būti transporto ateitimi, tačiau pirmiausia, reikėtų ženkliai pagerinti baterijų ilgaamžiškumą, norint teigti, kad tokie modeliai būtų patvaresni nei vidaus degimo varikliais aprūpinti automobiliai.

„General Motors“ bendra įmonė su SAIC ir CATL sukūrė akumuliatorių ir teigia, kad tai yra greičiausiai iki šiol įkraunamas elektromobilių akumuliatorius. Ir tai taip pat nėra tolima technologija – kūrėjai teigia, kad pirmasis automobilis, kuriame bus naudojama naujoji baterija, pasirodys kitais metais.

Akumuliatoriaus pagrindas – ličio-geležies-fosfato (LFP) chemija, o įkrovimo greitis – 6C. Tai reiškia, kad teoriškai akumuliatorių galima įkrauti per šeštąją valandos dalį – vos per 10 minučių. Trumpas 5 minučių įkrovimo ciklas atkuria daugiau kaip 200 km ridą.

Akumuliatoriuje naudojamos kelios pažangiausios technologijos, kuriomis siekiama pagerinti įkrovimo efektyvumą ir užtikrinti stabilų baterijos veikimą, padidinti laidumą ir sumažinti elektrolito klampumą.

Ši elektromobiliams skirta baterija sukurta veikti GM „Ultium EV“ platformoje, kuri pasižymi kvazi – 900 V architektūra, nauja CTP konstrukcija ir geresnėmis aušinimo galimybėmis. Tačiau daugiau informacijos bus atskleista kitais metais.

Ar patiko šis įrašas?
 

Rašau apie sodininkystę, gamtą ir gyvenimą. Tai temos, kurios man artimos širdžiai ir šaknims. Tikiu, kad augalai moko mus kantrybės, cikliškumo ir ryšio su pasauliu, todėl savo tekstais stengiuosi ne tik dalintis žiniomis, bet ir įkvėpti gyventi lėčiau, sąmoningiau, arčiau žemės.

13 komentarų

Haris

Jus tikri ciudnikai. Herc kompanija, parduoda visas likusias elektrines, nepasiteisino. Islandijoje elektromobiliu parduota 75 % maziau nei pernai ir uzpernai. Tai salis, kurioje elektra kainuoja centus.
Jus graibotes apie ka rasote, ar seip, susapnavot ir viskas - straipsnis vietoje :tears_of_joy:

Dyzelistas

Kaip važinėjau dmsu dyzelinių automobilių taip ir važiuosiu. Mano nuomonės niekas nepasikeis.
Nes elektromobilių vienos baterijos utilizavimas atitinka 1000 dyzelinių automobilių.
Tai kur ta ekologija KAUŠAI?!

Benzingalvis

Kauše, pagerės baterijos ir atpigs, nuvažiuojamas atstumas padidės tai visiškai neapsimokės to dyzelio vairuot

Algis

Jau kelintą straipsnį skaitau apie greit įkraunamas baterijas? Jau tuoj, jau greitai..Kaip nėr, taip nėr. Matyt, tokie straipsniukai rašomi tik dėl emobilių reklamos.

Julius

Tipo nėra? Kia EV6, Hyundai Ioniq 5 ir 6, Porsche... įsikrauna per 15min kitiems 300km, nespės kava tavėsti kai jau turėsi važiuot... yra jau tų EV tik jų kaina didelė... nedaug kas įpirks dviejų metų senumo EV6 už ~40'000€

Nuozmusia

Jau žurnaliugos kai nusišneka tai totaliai....
Už skeidžiamas melagienas, už propaganda... Ant kartuvių juos...

Romas

Raso kas netingi pasakas nebus nieko vargas tos elektra mašinos tik labai patogu tos didinti mokesčius didelius benzinui nes visi vairuotojai supranta tas pasakas

Gediminas

Jau ta brieda rašot metu 10. Pirkau diz auto 2024 metu laiko ir važiuosiu 3 metus. Kas ir kur baigiasi??? Jei netyrit ko propaguoti, geriau namie užpakalio laikyti ir savo trigrašį uždaryti. Turėjau el auto,tiesiog absurdas, dar ne tas laikas, gal po metu 30

Pagarbiai

Robertas

Gal turėjai 1-ma Nisan Lifea, arba kasdiena nuvažiuoji po kokius 300km.,tai taip, bet dabartiniai kas kita. Taip pat pirkau elektrinį ir nrdigailiu. Dizelis ir hibridas, abu stovi be „darbo“, kol bus parduoti.

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas