Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Xiaomi“ įrodė, kad gali pralenkti net ir „Tesla“: jau pardavė įspūdingą kiekį elektrinių automobilių
Vos po trejų metų nuo tada, kai „Xiaomi“ paskelbė žengianti į automobilių pasaulį, jos padalinys „Xiaomi EV“ pasiekė įspūdingą ribą. Bendrovė pranešė apie 500 tūkst. pristatytų elektromobilių ir taip paneigė skeptikų kalbas.
Pusės milijono automobilis klientą pasiekė lapkričio 20 dieną. Toks rezultatas laikomas stipriu pareiškimu rinkoje, nes dar visai neseniai „Xiaomi“ buvo vertinama kaip vėlyva naujokė sudėtingame ir daug kapitalo reikalaujančiame EV sektoriuje.
Rinkai tai signalas, kad technologijų bendrovė sugebėjo ne tik įeiti į naują sritį, bet ir žaibiškai joje įsitvirtinti. Per trumpą laiką pasiektas mastas rodo, jog „Xiaomi EV“ išnaudojo momentą, kai paklausa auga greičiau nei spėja prisitaikyti tradiciniai gamintojai.
2025 metų tikslai buvo viršyti anksčiau laiko
Metų pradžioje „Xiaomi EV“ išsikėlė ambicingą 300 tūkst. pristatymų tikslą. Kovo mėnesį planas buvo pakeltas iki 350 tūkst., o šis skaičius pasiektas net mėnesiu anksčiau, nei buvo numatyta.
Dabar bendrovė jau teigia, kad 2025 metų pristatymai viršys 400 tūkst. automobilių. Lapkritį vėl peržengta 40 tūkst. vienetų riba, todėl akivaizdu, kad augimo tempas išlieka stabilus ir net spartėjantis.
Greitas kelias nuo idėjos iki gamybos
„Xiaomi“ apie ketinimą gaminti automobilius paskelbė 2021 metų kovo 30 dieną. Nuo šios datos iki realios gamybos prireikė stebėtinai mažai laiko, o technologijų bendrovei tai tapo vienu greičiausių šuolių visoje pramonėje.
Pirmasis modelis „SU7“ elektrinis sedanas buvo pristatytas 2024 metų kovo 28 dieną. Klientų pristatymai prasidėjo beveik iškart, balandžio 3 dieną, todėl pereinamasis etapas tarp pristatymo ir realių pardavimų buvo itin trumpas.
Modelių strategija ir tiesioginė konkurencija
„SU7“ sąmoningai pozicionuotas kaip tiesioginis konkurentas „Tesla Model 3“. Matydama poreikį našesniems variantams, „Xiaomi EV“ vasario 27 dieną papildė liniją sportiškesniu „SU7 Ultra“, kuris skirtas pirkėjams ieškantiems didesnio pajėgumo.
Birželio 26 dieną bendrovė įžengė ir į pelningą visureigių segmentą, pristatydama „YU7“. Šis modelis taikosi į „Tesla Model Y“ pirkėjus, o agresyvus kainos ir technologijų santykis akivaizdžiai padeda „Xiaomi EV“ augti.
Finansinis efektas ir metų pabaigos pagreitis
Didelė pristatymų apimtis jau davė naudos finansams. Trečiajame ketvirtyje „Xiaomi“ pranešė, kad inovatyvaus verslo segmentas, apimantis EV ir dirbtinio intelekto projektus, pirmą kartą tapo pelningas per vieną ketvirtį.
Artėjant metų pabaigai, bendrovė skuba išnaudoti esamas „Kinijos“ naujos energijos automobilių mokesčių lengvatas, kurios kitąmet bus mažinamos. Todėl paskelbta apie greitam pristatymui skirtą automobilių partiją, kurią nuo gruodžio 3 dienos galės rinktis ir nauji klientai.
Pusės milijono riba „Xiaomi EV“ atnešė naują standartą, kaip greitai technologijų milžinas gali sudrebinti elektromobilių rinką. Palyginimui paminėta, kad „Tesla“ tokiam pristatymų kiekiui prireikė daugiau nei penkiolikos metų. Šiandien klausimas jau kitas, kas iš tiesų yra didysis rinkos trikdytojas.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.