Automobilių rinka supurtė pokyčiai: „Mercedes-Benz“ pasitelkia Kinijoje sukurtus DI sprendimus

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Automobilių rinka supurtė pokyčiai: „Mercedes-Benz“ pasitelkia Kinijoje sukurtus DI sprendimus

„Mercedes-Benz“ paskelbė apie naują partnerystę su Kinijos technologijų bendrove „Momenta“, kuri specializuojasi autonominio vairavimo sprendimuose. Šis žingsnis rodo, kad net tokie automobilių pramonės gigantai kaip vokiečių gamintojas ieško vietinių partnerių, kad geriau prisitaikytų prie Kinijos rinkos poreikių.

Naujoji sistema bus pagrįsta dirbtinio intelekto (DI) modeliu „Flywheel“, sukurtu „Momenta“. Pirmasis automobilis, kuriame ji bus įdiegta ši sistema, tai visiškai elektrinis „Mercedes-Benz CLA“, kurio gamyba Kinijoje prasidės jau šį rudenį.

Tai svarbus momentas, nes vokiečių „premium“ markė žengia į naują etapą, tai vietoje universalių pasaulinių sprendimų ji siūlo technologijas, pritaikytas konkrečiai rinkai. Kinijos vairavimo sąlygos ir vairuotojų įpročiai gerokai skiriasi nuo europinių ar amerikietiškų, todėl tokia partnerystė gali tapti dideliu konkurenciniu pranašumu.

„Momenta“ vaidmuo

„Momenta“ buvo įkurta 2016 metais ir per trumpą laiką tapo viena svarbiausių autonominio vairavimo technologijų kūrėjų pasaulyje. Į įmonę jau investavo tokie pramonės gigantai kaip „General Motors“, „Toyota“, „SAIC Motor Corp“ ir „Bosch“. Net pati „Mercedes-Benz“, dar per buvusią „Daimler AG“, investavo į „Momenta“ vos po metų nuo jos įkūrimo.

Įmonė dirba ne tik Kinijoje, bet ir Vokietijoje, Japonijoje bei JAV, todėl turi platų tarptautinį tinklą. Vis dėlto stipriausias jos privalumas, tai gili vietinės rinkos pažinimo patirtis, padedanti kurti sprendimus, kurie atitinka Kinijos vairuotojų lūkesčius ir specifines eismo sąlygas.

„Flywheel“ modeliu grįsta sistema bus sukurta taip, kad padėtų vairuotojams tiek perpildytuose greitkeliuose, tiek painiose miesto gatvėse ar ankštose stovėjimo aikštelėse. Tokia visapusiška pagalba turi užtikrinti intuityvų ir saugų vairavimo patyrimą.

Vokiečių „premium“ trio ir Kinija

Šis sprendimas taip pat parodo platesnę tendenciją: visi trys didieji vokiečių gamintojai, tai BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ pasuko tuo pačiu keliu. Jie bendradarbiauja su „Momenta“, kad galėtų pasiūlyti vietos rinkai pritaikytus sprendimus.

BMW liepą paskelbė apie savo partnerystę su šia Kinijos įmone, o „Audi“ neseniai pristatė savo pirmąjį modelį „E5 Sportback“, sukurtą kartu su „SAIC“, kuriame taip pat veikia „Momenta“ sukurta vairavimo asistentų sistema.

Šis reiškinys rodo, kad globalios vienodos sistemos nebeužtikrina konkurencingumo. Rinkos tampa vis labiau individualizuotos, o sėkmę lemia gebėjimas suprasti vietos vartotojų poreikius.

Ateities perspektyvos

„Mercedes-Benz“ sprendimas bendradarbiauti su „Momenta“ gali tapti kertiniu žingsniu stiprinant pozicijas Kinijoje, tai vienoje iš svarbiausių elektromobilių rinkų pasaulyje. Partnerystė turėtų užtikrinti, kad automobiliai bus ne tik techniškai pažangūs, bet ir intuityvūs vietos vairuotojams.

Šis modelis gali paskatinti platesnę automobilių gamintojų taktikos permainą, kai pasauliniai prekės ženklai ieško vietinių technologijų partnerių, kad pasiūlytų unikalią vairavimo patirtį. Toks požiūris gali tapti nauju standartu globalioje automobilių pramonėje.

Kitaip tariant, „Mercedes-Benz“ naujasis žingsnis su „Momenta“ ne tik padidina technologinį pranašumą, bet ir rodo, jog ateities automobilių rinka bus dar labiau orientuota į lokalizuotus, dirbtiniu intelektu paremtus sprendimus.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas