„Genesis“ atlieka įspūdingus naujojo elektromobilio bandymus, „GV60 Magma“ keliauja po visą pasaulį

Paskelbė Viktoras Baliulis
Paskelbta

„Genesis“ atlieka įspūdingus naujojo elektromobilio bandymus, „GV60 Magma“ keliauja po visą pasaulį

„Genesis“ ruošiasi įžengti į aukštos klasės elektromobilių segmentą, o pagrindinis šio žingsnio akcentas yra pirmasis prekės ženklo sportinis modelis „GV60 Magma“. 

Naujasis automobilis šiuo metu baigiamas tobulinti, o prieš oficialų debiutą dar šiemet gamintojas siunčia jį į pasaulinį testų turą, kurio metu tikrina tiek ekstremalų greitį, tiek kasdienį komfortą.

Testavimas prasidėjo lediniuose Švedijos Arjeplogo kraštovaizdžiuose, kur inžinieriai vertino, kaip „GV60 Magma“ elgiasi atšiauriomis žiemos sąlygomis. Vėliau automobilis buvo perkeltas į Kalifornijos dykumas JAV, kur karštyje buvo išbandomi elektriniai varikliai ir akumuliatorių sistemos, siekta užtikrinti stabilų galios tiekimą be perkaitimo.

Vėlesni bandymai vyko Naujosios Zelandijos bandymų centre, 1 500 metrų aukštyje, kur itin žemos temperatūros ir kalnų keliai padėjo įvertinti važiuoklės tikslumą, traukos kontrolę ir stabdymo efektyvumą.

Paskutinė stotelė – Pietų Korėja. Ten inžinieriai iš Namjango tyrimų centro leidosi į realias keliones, jungiančias greitkelius ir sudėtingus kalnų keliukus, o vėliau „GV60 Magma“ buvo išbandytas „Inje Speedium“ trasoje, kur vyko intensyvios važiavimo sesijos.

Šie galutiniai bandymai padėjo surasti tinkamą pusiausvyrą tarp žaliavinės galios, reikalingos trasai, ir išskirtinio komforto, kurio tikisi „Genesis“ klientai. Tikslas yra elektromobilis, kuris vienodai puikiai jaučiasi tiek miesto kamščiuose, tiek lenktynių trasoje.

„GV60 Magma“ sukurtas ant tos pačios platformos kaip „Hyundai Ioniq 5“ ir „Kia EV6“. Tai bazė, jau įrodžiusi savo sportinį potencialą. „Hyundai Ioniq 5 N“ siūlo net 641 AG, o „Kia EV6 GT“ taip pat stebina dinamika.

Nors oficialūs duomenys apie „GV60 Magma“ galios agregatą dar nepaskelbti, galima spėti, kad jis pasieks 100 km/h greitį per maždaug 3 sekundes, panašiai kaip kiti grupės sportiniai elektromobiliai. Dabartinis „GV60 Performance“ modelis tai padaro per 3,7 sek., EV6 GT – per 3,2 sek., o „Ioniq 5 N“ – vos per 3 sek.

Tikėtina, kad „GV60 Magma“ turės specialiai suderintą pakabą su adaptyviais amortizatoriais, leisiančiais tiksliai įveikti posūkius, o prie elektrinės jėgos pavaros bus pritaikyti dirbtiniai variklio garsai, kurie papildys vairavimo patirtį.

Nors tiksli kaina dar nežinoma, kadangi dabartinis „GV60 Performance“ prasideda nuo maždaug 60 500 eurų, galima numanyti, kad „Magma“ kainuos bent nuo 63 200 eurų ar daugiau, priklausomai nuo komplektacijos ir galios.

Pagal koncepcijos modelį ir šnipų nuotraukas, gamybinė versija išsiskirs agresyviu dizainu – žema prošvaisa, 21 colio ratais, didele galine oro aptaka ir difuzoriumi, užtikrinančiu, kad automobilis atrodys taip greitai, kaip ir važiuoja.

Beje, šis modelis debiutuos minint 10-ąsias „Genesis“ metines, simboliška proga įžengti į sportinių elektromobilių rinką. Tai paskutinis sportinis papildymas „Hyundai“ šeimoje, tačiau ar jis taps galingiausiu? Galbūt net pirmuoju 700 AG „Genesis“? Laukti liko nebedaug – netrukus viskas paaiškės.

Ar patiko šis įrašas?
 

Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas