Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Pažymint naują „Renault 5 Turbo 3E“ – šiuolaikiškos, elektrinės ir ekspresyvios devintojo dešimtmečio legendinių „Renault 5 Turbo“ ir „Turbo 2“ versijos – plėtros etapą, Kalvi mieste, Korsikoje, du pažangūs prototipai atliko pirmuosius viešus važiavimus.
Prieš istorinį Korsikos ralį vykęs renginys surengtas po kelis mėnesius trukusio derinimo ir nenuilstamų „Alpine“ inžinierių, atsakingų už šio unikalaus automobilio kūrimą, pastangų.
„Renault 5 Turbo 3E“ yra pirmasis modelis elektrinių mini superautomobilių klasėje. Maksimalus manevringumas, kvapą gniaužiančios eksploatacinės savybės, įspūdingi šonaslydžiai ir jaudinantis vairavimas – tai gryno sportiškumo šventė unikalių proporcijų kėbule. Vos 4,08 metro ilgio ir 2,03 metro pločio, „Renault 5 Turbo 3E“ įkvėpė tiek novatoriška jo pirmtakų DNR, tiek sportinė dvasia.
„Inžinieriams per savo karjerą retai pasitaiko galimybė sukurti tokį novatorišką, didelio našumo automobilį kaip „Renault 5 Turbo 3E“. Ir jis tikrai nusipelno mini superautomobilio etiketės. Perėmęs superautomobilių pasaulio technologijas, jis sukurtas išskirtiniam našumui, vairavimo malonumui ir jauduliui prie vairo“, – sako „Alpine Cars“ inovacijų, koncepcijų ir projektų direktorius Philippe‘as Varetas.
„Alpine“ sukurto „Renault 5 Turbo 3E“ pagrindą sudaro pagal užsakymą pagaminta aliuminio platforma, optimizuota anglies pluošto elementais, įskaitant viršutinę pertvaros dalį ir dalį grindų.
Pagrindinė naujovė – gale esantys varikliai ratuose, išvystantys po 204 kW (tai prilygsta 555 AG) ir 4 800 Nm sukimo momentą, kuris pasiekiamas dar greičiau nei su įprastu elektros varikliu. Tuo pat metu abu ratus galima valdyti atskirai, siekiant optimizuoti sukimo momento paskirstymą ir padidinti manevringumą bei eksploatacines savybes. Sukibimą užtikrina priekinė ir galinė pakabos su dvigubų skersinių svirčių sistema.
Unikali galimybė išvysti gyvai
„Renault 5 Turbo 3E“ prototipai surengė parodomuosius važiavimus entuziastingai auditorijai uždaroje esplanadoje Kalvi uoste ir legendinio Notre Dame de la Serra bei Montegrosso greičio ruožo trasoje. Šiam renginiui prototipas atitinkamai buvo papuoštas juodos, geltonos ir baltos spalvų schema, skirta pagerbti Korsikos ralį, ir raudonos, mėlynos bei baltos spalvų palete, skirta pagerbti „Maxi 5 Turbo“, vairuojamo Jean‘o Ragnotti, laimėjusio Korsikos ralį būtent čia 1985-aisiais, spalvas.
Prie „Renault 5 Turbo 3E“ vairo sėdo Julien‘as Saunier, „Renault“ vairuotojas ambasadorius ir ralio specialistas. Julien‘o sportinių laimėjimų sąraše – 2021 m. „Alpine Elf“ ralis, 2022 m. istorinis Monte Karlo ralis ir 2024 m. istorinis Korsikos ralis.
Vos baigęs parodomuosius važiavimus, J. Saunier vėl sėdo prie „Maxi 5 Turbo“ vairo ir išvyko į greičio ruožus vingiuotais Korsikos keliais. Praėjusių metų renginio nugalėtojas laikomas vienu iš 2025 m. istorinio Korsikos ralio favoritų.
Galima rezervuoti
Dabartinis „Renault 5 Turbo 3E“ plėtros etapas pasiektas praėjus vos septyniems mėnesiams po jo pristatymo. Dauguma charakteristikų šiuo metu jau yra galutinai nustatytos, vyksta homologacijos procesas.
Dėl visiškai iš anglies pluošto pagaminto antstato, sveriančio mažiau nei 100 kilogramų, bendras automobilio svoris yra šiek tiek mažesnis nei 1 450 kilogramų, o nuo 0 iki 100 km/val. jis gali įsibėgėti greičiau nei per 3,5 sekundės.
Dėl 800 V architektūros, 70 kWh baterijos ir integruoto nuolatinės srovės įkroviklio, galinčio priimti iki 330 kW galią, jis įkraunamas nuo 15 iki 80 proc. vos per 15 minučių. Standartinis viena įkrova įveikiamas atstumas pagal WLTP bus didesnis nei 400 km.
Automobilio rezervacijos pradėtos balandžio 22 d., jo kainos prasideda nuo 160 000 eurų su mokesčiais, neįskaitant papildomos įrangos, priedų ir individualizuotų elementų. „Renault 5 Turbo 3E“ galima įsigyti Europoje (įskaitant Jungtinę Karalystę), Artimuosiuose Rytuose, Japonijoje ir Australijoje. Klientai gali pirmumo tvarka užsisakyti vieną iš 1 980 pagamintų egzempliorių. Šis skaičius – tai duoklė metams, kuriais buvo išleistas originalus „Renault 5 Turbo“.
2026 m. pradžioje bus pradėtas personalizavimo etapas, kai klientai galės savo automobiliui suteikti istorines „Renault 5 Turbo“ ir „Turbo 2“ spalvas ar spalvų schemas. Jie taip pat turės galimybę pasirinkti unikalų „gentleman driver“ stilių.
Tiksliau, klientai galės susitikti su „Renault“ dizaineriais ir susikurti išorės bei interjero spalvų schemas, pasirinkdami savo spalvas ir medžiagas įvairiems elementams: sėdynėms, durų skydeliams, prietaisų skydeliui ir kt. Taip jie galės paversti savo „Renault 5 Turbo 3E“ individualizuotu ir tikrai unikaliu automobiliu.
Galiausiai, 2027 m. pirmąjį pusmetį ateis laikas užbaigti konfigūraciją ir užsisakyti automobilį iš atstovybės. Pirmieji sukonfigūruoti ir užsakyti automobiliai bus pristatyti 2027 m.
1 komentarų
Cool
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.