Lygiavertis konkurentas brangesnių markių automobiliams - galimybės tikrai nustebins!

Paskelbė Rūta
Paskelbta

Lygiavertis konkurentas brangesnių markių automobiliams - galimybės tikrai nustebins!
Lygiavertis konkurentas brangesnių markių automobiliams.

Renault Rafale – tai automobilis, kuris skamba kaip pažadas tiems, kas nori daugiau nei paprasto miesto SUV. Jis gimė iš aviacijos istorijos, vardą paveldėjo iš legendinio lenktyninio lėktuvo, o charakteriu lenkia daugelį klasės konkurentų. Šis modelis, tapęs prancūzų gamintojo flagmanu, siūlo 300 arklio galių, iki 1 000 kilometrų ridos vienu degalų baku ir eleganciją, kuri primena ne tik prabangą, bet ir technologinę pažangą. Kiekviena detalė byloja, kad čia kalbama apie verslo klasės automobilį kasdienai – komfortišką, galingą ir ekonomišką.

Renault Rafale pavadinimas – ne atsitiktinumas. Jis atiduoda duoklę Caudron-Renault Rafale lėktuvui, kuris dar 1934-aisiais pasiekė 445 km/h greitį. Šis faktas nėra tik istorinis momentas – jis tapo kūrybiniu impulsu. Rafale kėbulo linijos – formuotos tarsi oro tuneliuose, sportback siluetas primena sparnuotą formą, o aerodinamiškas dizainas sukuria įspūdį, kad automobilis pasiruošęs kilti į orą. Šiuo požiūriu Rafale nėra tik transporto priemonė – tai modernios automobilių estetikos manifestas, įrodantis, kad automobilis gali būti ir skulptūra, ir funkcija viename.

Verslo klasė ant keturių ratų

Pagal matmenis Rafale nepalieka abejonių, jog yra tikras C segmento SUV: 4 710 mm ilgis, 1 866 mm plotis, 1 613 mm aukštis, 2 738 mm ratų bazė. Skaičiai ne tik techniniai – jie reiškia erdvę. Galinėse sėdynėse keliaujantieji turi 32 cm vietos keliams ir net 89 cm laisvės virš galvos. Gamintojas drąsiai teigia, kad ir du žmonės, kurių ūgis viršija 1,85 m, galės sėdėti patogiai – ir realybė tai patvirtina. Komfortą sustiprina ingen ius® porankis su USB-C jungtimis, laikikliais ir vieta planšetiniam kompiuteriui – tarsi mini biuras kelyje.

Priekyje – ne mažiau įspūdinga. Sportinės formos sėdynės priglunda, tačiau nespaudžia, o ilgesnė kelionė tampa panaši į skrydį Business Class – sėdi giliai, stabiliai, ramiai. Bagažinė taip pat verta aptarimo: 630 litrų standartinės talpos, o nuleidus galines sėdynes tūris išauga iki 1 900 litrų. Tai skaičiai, reiškiantys, kad atostogoms gali važiuoti ne tik šeima, bet ir dalis namų.

Skaitmeninis salonas – tarsi modernus valdymo centras

Rafale viduje – ateitis. Čia nerasime natūralios odos, o bent ketvirtadalis medžiagų – perdirbtos, daugiau kaip trečdalis – iš žiedinės ekonomikos. Estetika susilieja su ekologija, o prabanga tampa atsakinga. Du dideli ekranai su OpenR Link sistema kuria aiškią, intuityvią informacijos erdvę, prie kurios pripranti akimirksniu. Vairuotojo akys gauna dar vieną privalumą – Head-Up Display, kuris leidžia matyti svarbiausius rodmenis nenuleidžiant žvilgsnio nuo kelio. Google Assistant atpažįsta komandas, reguliuoja klimatą, naviguoja, keičia radijo stotis. Automobilis atpažįsta vairuotoją ir pagal individualius profilius pats sureguliuoja sėdynes, veidrodėlius bei daugiau nei 100 personalizavimo nustatymų.

300 AG, iki 1 000 km ir hibridinė technologija

Renault Rafale siūlomas dviejų hibridinių jėgainių konfigūracijomis. Pirmoji – E-Tech full hybrid – išvysto 200 AG. Mieste šis variklis iki 80 % kelionės gali važiuoti vien elektra, o lėtėjimas ir stabdymas paverčia energiją atgal į bateriją. Vidutinės gamintojo deklaruojamos sąnaudos prasideda nuo 4,8 l/100 km (WLTP), o nuvažiuojamas atstumas gali siekti iki 1 100 km. Tai yra rezultatas, kurio daugelis dyzelinių automobilių šiandien jau nebepasiekia.

Antroji jėgainė – plug-in hyper hybrid E-Tech 4x4. 300 AG, 22 kWh akumuliatorius, iki 105 km visiškai elektrinio režimo ir iki 1 000 km bendras nuotolis su pilnu rezervuaru ir įkrauta baterija. Įkrovimas iš 7,4 kW kintamos srovės šaltinio užtrunka mažiau nei dvi valandas (0–80 %). Trumpai tariant, pilnai paruoštas Rafale gali nuvairuoti nuo Pietų Lenkijos iki Italijos ar Kroatijos nesustojant pildytis degalų. Tai ne tik skaičiai – tai nauja kelionių realybė.

Važiuoja tyliai, pagreitėja staigiai, suka manevringai

Elektrinis momentinis sukimo momentas užtikrina dinamiką nuo pat starto, o vairavimo režimų pasirinkimas (Comfort, Dynamic, Sport) keičia ne tik pakabos darbą, bet ir pagalbos sistemų intensyvumą. Kamera, stebinti kelią, padeda pakabai prisitaikyti prie dangos pokyčių, todėl automobilis išlieka stabilus ir minkštas vienu metu. 4x4 transmisija plug-in versijoje reiškia, kad Rafale nebijos nei kalnų, nei sniego, nei žvyrkelio. 4Control Advanced galinių ratų vairavimo sistema leidžia lengviau manevruoti mieste: iki 5° posūkis priešinga kryptimi sumažina apsisukimo ratą iki 10,4 m, o esant didesniam nei 50 km/h greičiui ratai pasisuka 1° ta pačia kryptimi kaip priekiniai – stabilumas auga, valdymas tampa instinktyvus.

Renault Rafale ne bando įrodyti savo vertę – jis ją demonstruoja. Tai ekonomika, galia, komfortas ir dizainas viename. Automobilis, kuriuo galima džiaugtis kasdien, bet kuris prireikus yra pasiruošęs kelionėms be ribų.

Temos: Renault
Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas