Prisijunkite
Prisijunkite
Dujomis varomų „Volvo“ sunkvežimių paklausa toliau auga – vien per 2024 m. jų pardavimai padidėjo daugiau nei 25 %. Tokie sunkvežimiai leidžia transporto įmonėms sumažinti savo anglies dioksido pėdsaką, ypač naudojant iš atsinaujinančių šaltinių pagamintus degalus – tuomet CO₂ emisija gali sumažėti iki 100 %.
„Volvo Trucks“ jau pardavė daugiau nei 8 000 dujinių sunkvežimių visame pasaulyje. 2024 m. pardavimai išaugo 25 %, o pagrindinės rinkos – Švedija, Norvegija, Nyderlandai, Ispanija ir Jungtinė Karalystė. Dujiniai varikliai, montuojami į „Volvo FM“, FH ir „FH Aero“ modelius, pritaikyti tiek biodujoms, gaunamoms iš organinių atliekų, tiek suskystintoms gamtinėms dujoms (LNG).
Šie sunkvežimiai gali nuvažiuoti iki 1 000 km, todėl yra tinkami tarptautiniams pervežimams, regioninei distribucijai ir statybų darbams. Tai perspektyvi alternatyva kitoms mažataršėms transporto priemonėms – tiek vežėjai, tiek transporto paslaugų užsakovai ieško tvaresnių veiklos būdų.
„Daugelis mūsų klientų keičia dyzelinius sunkvežimius į dujinius – tai paprastas sprendimas sumažinti CO₂ emisiją čia ir dabar“, – sako Janas Hjelmgrenas, „Volvo Trucks“ produktų vadovas. „Dujiniai „Volvo“ sunkvežimiai padeda transporto įmonėms sumažinti eksploatavimo išlaidas ir CO₂ pėdsaką, išlaikant našumą.“
Daugelyje šalių jau veikia išplėtotas biodujų degalinių tinklas. Europos biodujų asociacijos duomenimis, pasaulinė biodujų gamyba 2024 m. išaugo 21 %. Tai reiškia, kad vis daugiau naudotojų gali sumažinti CO₂ emisiją iki 100 %.
Šalyse, kuriose taikomos mokesčių lengvatos ir valstybės subsidijos atsinaujinantiems degalams bei mažataršėms transporto priemonėms, biodujos tampa ekonomiškai konkurencinga alternatyva dyzelinui. Įprastos suskystintos gamtinės dujos CO₂ emisiją sumažina iki 20 % („nuo bako iki ratų“), palyginti su dyzeliniais sunkvežimiais.
Reikšmingas CO₂ ir eksploatacinių išlaidų mažinimas
„Volvo“ siūlo išskirtinę dujinių variklių technologiją, sukurtą remiantis geriausiai parduodamu D13 dyzeliniu varikliu. Jo našumas prilygsta bet kuriam dyzeliniam varikliui, tačiau CO₂ emisija – žemesnė.
„Mūsų dujiniai varikliai yra pažangūs ir lenkia konkurentus galios, sukimo momento, variklio atsako bei degalų ekonomijos srityse. Vairuotojai vertina jų galią, patogų važiavimą ir mažą triukšmo lygį“, – sako J. Hjelmgrenas. „Matome, kad šie sunkvežimiai turi didelį potencialą siekiant nulinės emisijos transporto.“
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti