Prisijunkite
Prisijunkite
Kinijos elektromobilių gamintojas „Nio“ nusprendė neapsiriboti vien premium segmentu ir dar praėjusiais metais buvo sukurtas visiškai naujas prekinis ženklas „Onvo“, orientuotas į platesnį vartotojų ratą, bet išlaikantis pažangias technologijas ir stilingą dizainą.
Šanchajaus automobilių parodoje oficialiai pristatė dar vieną naują elektrinį automobilį, kuris bus žinomas kaip „Onvo L90“. Tai jau antrasis „Onvo“ prekės ženklo modelis, orientuotas į šeimas ir ilgesnes keliones.
Skirtingai nei sportiškesnis „L60“ variantas, naujasis „L90“ modelis yra didesnis, trijų eilių visureigis, kuriam suteiktas solidesnis, labiau išskirtinį statusą pabrėžiantis dizainas. Čia naudojama pažangi „Nio NT3.0“ platformą.
Jau pirmas žvilgsnis į automobilį atskleidžia tvirtą, kvadratinę formą – tai sukuria stabilumo įspūdį. Priekinėje dalyje išraiškinga „rykliška“ nosis, būdinga ir kitiems „Nio“ automobiliams. LED žibintai čia ne tik šviečia, nes „Star Path Illumination“ sistema leidžia personalizuoti šviesų efektus, įskaitant specialų pasveikinimo režimą, kai prieinate prie automobilio.
Viena iš daugiausiai dėmesio sulaukusių detalių – milžiniškas priekinis bagažo skyrius. Jo talpa siekia net 240 litrų, o prieigą prie jo suteikia paprastas du kartus stuksenimas į variklio dangtį. „Onvo“ produkto vadovas Eric Yu tvirtina, kad tai šiuo metu didžiausias tokio tipo skyrius tarp visų elektromobilių.
Negana to, automobilio gale telpa septynios standartinės 20 colių lagaminų talpos, kai salone – šeši keleiviai. Priekinėje transporto priemonės dalyje esanti talpa dar prideda vietos dviem lagaminams ir mažesniam krepšiui.
Automobilio šonai išlaiko elegantišką, plastišką linijų estetiką. „Onvo L90“ modelis turi berėmes duris, paslėptas rankenėles ir titano spalvos akcentus. Nematomi B ir C statramsčiai prisideda prie „executive“ tipo išvaizdos.
Naujojo elektromobilio matmenys taip pat atrodo įspūdingai, ilgis – 5145 mm, plotis – 1998 mm, aukštis priklausomai nuo versijos – 1676 arba 1786 mm. 3110 mm ratų bazė leidžia pasiekti 60,4 proc. ilgio ir bazės santykį, o tai reiškia itin erdvų saloną.
Po šiuo elegantišku korpusu slepiasi ne mažiau įspūdinga jėgainė – 900 voltų elektros sistema, leidžianti užtikrinti tiek greitą įkrovimą, tiek didelį efektyvumą. Galiniais ratais varoma versija turi 340 kW variklį, o visų varančiųjų ratų modelis generuoja net 440 kW. Šiuos variklius gamina „Nio“ grupei priklausanti bendrovė XPT.
Komfortą garantuoja pažangi oro pakaba su nepriklausoma dvigubos svirčių konstrukcija priekyje ir daugiataške galine ašimi – standartinė komplektacija visoms versijoms.
Kaip ir pirmasis „Onvo L60“, taip ir „L90“ siūlomas su skirtingomis baterijomis, tiek geležies-fosfato (LFP), tiek ternarinėmis ličio celėmis. Baterijas tiekia tokie rinkos gigantai kaip BYD, CATL ir CALB. „Onvo L90“ standartiškai aprūpinamas 85 kWh baterija, o tai yra žingsnis aukštyn nuo „L60“ modelio, kuris turi 60 kWh talpos energijos saugyklą.
Pristatymo metu „Nio“ įkūrėjas ir generalinis direktorius William Li užsiminė, kad trečiasis „Onvo“ modelis bus pristatytas dar šių metų paskutiniame ketvirtyje. Tai rodo, kad „Nio“ ir toliau rimtai investuoja į šią liniją, siekdama konkuruoti ne tik Kinijoje, bet ir už jos ribų.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti