Prisijunkite
Prisijunkite
„Jaguar“ išaušo naujas amžius, tačiau šie pokyčiai neapsieina be ginčų. Garsusis britų automobilių gamintojas, prieš pristatydamas naująją modelių liniją, ėmėsi drąsios prekės ženklo keitimo strategijos.
Šis naujas prekės ženklo identitetas sukėlė entuziastų ir pramonės ekspertų diskusijas. Naujausioje bendrovės reklaminėje kampanijoje vyrauja itin kontrastinga spalvų paletė ir androginiški modeliai. Daugelio žmonių nuomone, ji itin prieštaringai vertinama, kai kurie ją kritikuoja už tai, kad ji pernelyg nutolsta nuo tradicinio „Jaguar“ įvaizdžio.
Savo ruožtu „Jaguar“ nekreipia dėmesio į diskusijas ir žengia kitą žingsnį. Bendrovė apie savo naująjį elektromobilį erzino paslaptingu pranešimu ir patvirtino, kad jis bus pristatytas gruodžio 2 dieną Majamyje.
Paveikslėlyje atskleidžiamas kvadratinis dizainas, kuris palieka „Jaguar“ palikimą, tvirtai priskirtą istorijos knygoms. Tai kol kas aiškiausias požymis, kad „Jaguar“ nori visiškai iš naujo apibrėžti save.
Teigiama, kad naujojo elektromobilio kaina sieks mažiausiai 115 tūkst. eurų. Sprendimas orientuotis į aukštesnę kainą atspindi „Jaguar“ siekį konkuruoti su kitais prabangių elektromobilių gamintojais, tokiais kaip „Lucid“. Dėl to kyla klausimų, ar kompanija gali sėkmingai pritraukti naujos kartos klientų ir kartu išlaikyti savo ištikimų gerbėjų ratą.
Rinkodaros kampanija sulaukė daug kritikos dėl to, kad į ją buvo įtraukti įvairūs veidai ir kūnai. Kai kurie žmonės kaltino automobilių gamintoją pataikavimu „woke“ ideologijai. Kiti gyrė „Jaguar“ už įtrauktį ir drąsą mesti iššūkį tradicinėms lyčių normoms.
02 Dec 2024 Miami.
— Jaguar (@Jaguar) November 20, 2024
Copy nothing.#Jaguar pic.twitter.com/NtLn7j1T7Y
Teigiama, kad naujojo elektromobilio kaina sieks mažiausiai 115 tūkst. eurų. Sprendimas orientuotis į aukštesnę kainą atspindi „Jaguar“ siekį konkuruoti su kitais prabangių elektromobilių gamintojais, tokiais kaip „Lucid“. Dėl to kyla klausimų, ar kompanija gali sėkmingai pritraukti naujos kartos klientų ir kartu išlaikyti savo ištikimų gerbėjų ratą.
Rinkodaros kampanija sulaukė daug kritikos dėl to, kad į ją buvo įtraukti įvairūs veidai ir kūnai. Kai kurie žmonės kaltino automobilių gamintoją pataikavimu „woke“ ideologijai. Kiti gyrė „Jaguar“ už įtrauktį ir drąsą mesti iššūkį tradicinėms lyčių normoms.
Nepaisant kontroversijos, o gal dėl jos, naujoji „Jaguar“ rinkodaros strategija sukėlė daug karščio aplink prekės ženklą. Nuo provokuojančios reklaminės kampanijos pradžios kompanijos paieškos užklausų internete padaugėjo. Atrodo, kad „Jaguar“ sprendimas laikytis drąsesnio ir netradicinio požiūrio gali pasiteisinti, bent jau kalbant apie prekės ženklo žinomumą. Ar šis žinomumas virs pardavimais?
Nuo visiškai naujo „Jaguar“ elektromobilio priklausys labai daug. Visa kultinio prekės ženklo ateitis priklauso nuo to, ar ši transporto priemonė bus teisinga ir sulauks potencialių klientų pagyrų. Jei automobilis bus toks revoliucinis, kaip teigia bendrovė, visa ši prieštaringa rinkodara bus greitai pamiršta.
Jei jis bus nesėkmingas, „Jaguar“ įeis į istoriją kaip ta automobilių gamybos bendrovė, kuri prarado kryptį, išsiblaškiusi dėl kultūrinių skirtumų. Automobiliai turėtų žmones suartinti, o ne suskaldyti.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti