Prisijunkite
Prisijunkite
Nors „Mazda“ po karo Ukrainoje pradžios dar 2022 metais oficialiai pasitraukė iš Rusijos rinkos ir nutraukė tiek eksportą, tiek bendrą gamybą šalyje, šio prekės ženklo nauji automobiliai vėl pasirodė vietinių pardavėjų salonuose.
Tiesa, tai vyksta be Japonijos gamintojo pritarimo, automobiliai į šalį patenka per paralelinį importą. Kaip skelbia portalas „Autonews.ru“, pirkėjams siūlomi „Mazda CX-5“ ir „Mazda CX-50“ modeliai. Jie parduodami tarsi su oficialia 3 metų arba 100 tūkst. kilometrų garantija, tačiau realybė yra kiek kitokia.
Vieni pardavėjai deklaruoja, kad garantiją teikia pati „Mazda“, kiti, kad tai tiesiog lokalaus dilerio servisas, galiojantis vos dvejus metus. Vadinasi, pirkėjo patirtis priklauso nuo to, pas ką jis įsigijo automobilį, o ne nuo „Mazda“ standartų.
Pasak Veeros Nikkanen, „Mazda“ rinkodaros vadovės Baltijos šalyse ir Suomijoje, šie automobiliai Rusijoje parduodami visiškai nepriklausomai nuo gamintojo žinios. Teigiama, kad tiek eksportas, tiek bendra gamyba su Rusijos įmone buvo visiškai nutraukti dar 2022 metais.
Dabar prekyba vyksta per trečiąsias šalis, dažnai per tarpininkus Azijoje, kuriems „Mazda“ neturi jokios įtakos. Dalis ekspertų atkreipia dėmesį, kad į Rusiją vežami „Mazda“ automobiliai greičiausiai pagaminti Kinijoje, konkrečiai „Changan“ gamykloje.
Būtent čia surenkami kai kurie „Mazda“ modeliai Azijos rinkoms. Tai reiškia, kad jų specifikacijos, įskaitant multimedijos sistemų kalbų palaikymą ir programinę įrangą, nėra pritaikytos nei rusų rinkai, nei europiniams standartams.
Sistemų atnaujinimas ar perrašymas neoficialiais būdais gali baigtis jų blokavimu – jį pašalinti gali tik autorizuoti servisai, kurių Rusijoje nebėra.
Kai kurie atstovai klientams pataria naudotis „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“, jei nori matyti informaciją rusų kalba. Tai tampa vieninteliu saugiu būdu išgauti bent dalinį sistemos lokalizavimą.
Įsigyti „Mazda“ modelį šiuo metu galima tik dviejų komplektacijų – „Active“ ir „Supreme“. Jokios galimybės susikomplektuoti automobilį pagal savo poreikius nėra. „Mazda CX-5“ kainuoja nuo 3,89 mln. rublių, kas yra apie 42 tūkst. eurų. Tuo tarpu „CX-50“ – nuo 4,5 mln. rublių arba maždaug 49 tūkst. eurų.
Taigi, nors „Mazda“ oficialiai nedalyvauja Rusijos rinkoje, šios markės automobiliai ten vėl prieinami, tik su daugybe bet. Nuo kilmės šalies iki garantinių sąlygų, pirkėjai rizikuoja nežinodami, ar jų pasirinkimas tikrai atitinka tarptautinius standartus.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti