Prisijunkite
Prisijunkite
Aviakompanija „Ryanair“ pranešė, kad po Krokuvos apylinkės teismo sprendimo vienas keleivis, sukėlęs incidentą skrydžio metu iš Glazgo į Krokuvą, buvo nubaustas solidžia pinigine bauda, kuri siekia beveik 14 tūkst. Lenkijos zlotų.
Pasak bendrovės atstovų, tai dar vienas pavyzdys, kaip įmonė griežtai laikosi savo politikos dėl netinkamo keleivių elgesio. Šis įvykis užfiksuotas 2024 metų birželio 30 dieną.
Dėl vieno keleivio trikdančio ir nerimą keliančio elgesio, lėktuvo įgula nusprendė nukreipti orlaivį į Žešuvo oro uostą. Ten keleivis buvo išlaipintas.
Kaip nurodoma „Ryanair“ pranešime, dėl šio nesklandumo buvo pažeista net 191 keleivio ir 6 įgulos narių kelionė. Už netinkamą elgesį pažeidėjui skirta 3 230 eurų bauda – tai atitinka apie 13 712 zlotų.
Griežtas požiūris į atsakomybę orlaiviuose
„Ryanair“ atstovė Vidurio ir Rytų Europai bei Baltijos šalims Alicja Wójcik-Gołębiowska komentavo, kad toks elgesys yra nepriimtinas, nes dėl vieno asmens nukentėjo visi kiti keliautojai. Ji pažymėjo, jog bendrovė ir toliau gins atsakingų keleivių teises į ramią ir saugią kelionę.
„Dėl vieno neatsakingo asmens buvo sugriauta kitų keleivių patirtis. Dėl to turėjome nukreipti skrydį į kitą miestą, o tai lėmė bereikalingų nesklandumų“, – sakė ji.
„Tikimės, kad paskirtas nuosprendis taps aiškiu ženklu visiems, galvojantiems apie netinkamą elgesį. Toks sprendimas – ne tik bausmė, bet ir būdas stiprinti visų keliaujančiųjų saugumą ir komfortą“, – pridūrė Wójcik-Gołębiowska.
Ji taip pat pabrėžė, kad „Ryanair“ taiko įvairias priemones, nuo ieškinių iki draudimo skristi, siekdama išlaikyti orlaiviuose tvarką ir ramybę.
Pasak jos, daugumai keleivių 3 000 eurų – tai labai reikšminga finansinė našta, o tokios baudos yra būtinos norint išlaikyti sklandų darbą tiek įgulai, tiek atsakingai besielgiantiems keleiviams.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti