Prisijunkite
Prisijunkite
Didžiausias „Toyota“ automobilių prekybos atstovas Lietuvoje – bendrovė „Tokvila“ – nuo gegužės 31 d. pradeda naujų automobilių salono, esančio Žalgirio gatvėje Vilniuje, rekonstrukciją. Įgyvendinant naujausią „Toyota Motor Europe“ salonų koncepciją bei klientų aptarnavimo filosofiją, į projektą bus investuota apie 1,3 mln eurų. Rekonstrukcijos darbus planuojama baigti šių metų rugsėjį.
Pasak bendrovės „Tokvila“ generalinio direktoriaus Gintauto Ignoto, sprendimas iš esmės atnaujinti naujų „Toyota“ automobilių saloną atspindi ilgalaikę įmonės strategiją – būti rinkos lydere, nuolat prisitaikančia prie besikeičiančių klientų poreikių ir technologinės pažangos.
„Nuosekliai investuojame į kokybišką „Toyota“ automobilių pristatymą ir aukščiausio lygio klientų aptarnavimą – nuolat atnaujiname infrastruktūrą. Per pastaruosius metus gerokai išplėtėme naujų automobilių salono stovėjimo aikštelę, įrengėme elektromobilių įkrovimo stoteles, išplėtėme pagrindinio serviso patalpas. Dabar atėjo metas žengti dar vieną svarbų žingsnį – įgyvendinti naujausią „Toyota“ salonų koncepciją, užtikrinančią išskirtinę klientų patirtį ir modernią darbo aplinką mūsų darbuotojams“, – sako G. Ignotas.
Žalgirio gatvėje įsikūręs salonas duris atvėrė dar 2004 m., tad ši rekonstrukcija – natūralus atsinaujinimo žingsnis, leidžiantis prisitaikyti prie naujausių „Toyota“ automobilių prekybos tendencijų Europoje ir pasaulyje.
Modernus ir klientams patogus salonas
Naujoji salono koncepcija pagrįsta pažangia „Toyota Motor Europe“ filosofija „Frontline for Tomorrow“, kurios esmė – dėmesys klientų patirties kokybei. Pagal ją, tradicinių pardavėjų-konsultantų funkcijas iš dalies perima profesionalūs produktų ekspertai. Jie yra atsakingi už efektyvesnį klientų supažindinimą su automobiliais ir jų išmaniosiomis funkcijomis, bandomuosius važiavimus, sklandų automobilio perdavimo ir kitus pardavimo procesus.
Atnaujintame salone bus įrengtos atviros, interaktyviomis technologijomis praturtintos erdvės, pritaikytos patogiam laukimui, konsultacijoms ir darbui salone. Vienas bendras įėjimas naujų automobilių pirkėjams ir serviso klientams padės lengviau orientuotis ir mėgautis jaukia atmosfera salone.
Pokyčių sulauks ir darbuotojų darbo aplinka: įrengiama pažangi oro vėdinimo bei kondicionavimo sistema, ergonomiški baldai, energiją taupantis ir akių nuovargį mažinantis apšvietimas. Tikimasi, kad šiuolaikiška darbo aplinka ne tik padidins darbuotojų motyvaciją, bet ir leis dar geriau aptarnauti klientus.
Klientų aptarnavimas rekonstrukcijos metu
Rekonstrukcijos laikotarpiu pagrindinis „Toyota“ servisas, klientų konsultavimas ir automobilių priėmimas į servisą bus vykdomas kaip įprasta Žalgirio gatvėje. Greta esamo pastato įrengiamas laikinas biuras, kuriame klientai galės patogiai laukti, kol bus aptarnauti jų automobiliai.
Tuo tarpu pagrindinės naujų automobilių pardavimo funkcijos – ekspoziciniai „Toyota“ modeliai, bandomieji važiavimai ir pardavėjų komanda – laikinai persikels į antrąjį „Tokvilos“ saloną Savanorių pr. 274. Ši vieta iki šiol buvo skirta naudotiems „Toyota Approved“ bei naujiems komerciniams „Toyota Professional“ automobiliams. Nuo gegužės 31 d. klientai kviečiami atvykti ir rinktis naujus „Toyota“ modelius būtent čia.
Žingsnis į ateities mobilumo rinką
Pasak Gintauto Ignoto, ši investicija aiškiai atspindi bendrovės požiūrį į ateitį ir įsipareigojimą klientams – nuolat tobulėti, siūlyti pažangius mobilumo sprendimus ir formuoti rinkos tendencijas Lietuvoje.
„Tai daugiau nei tik salono atnaujinimas – tai mūsų vizijos dalis, kuria siekiame kurti ilgalaikę vertę klientams bei darbuotojams, tuo pačiu prisidėdami prie visos Lietuvos automobilių rinkos kokybės augimo“, – pažymi „Tokvilos“ vadovas.
Planuojama, kad rekonstrukcijos darbai bus baigti rugsėjo mėnesį, o atsinaujinęs salonas taps moderniausiu ir labiausiai į klientų bei darbuotojų poreikius orientuotu „Toyota“ salonu Lietuvoje. Šią ambiciją atspindi ir šiemet „Tokvilai“ įteiktas prestižinis „Toyota“ gamintojo apdovanojimas „Ichiban“ (iš jap. kalbos „numeris vienas“) už geriausią klientų aptarnavimo kokybę Lietuvoje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti