„Xiaomi“ elektromobilių populiarumas ir toliau auga: liepa pristatyta 30 tūkst. modelių ir tai dar ne viskas

Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Xiaomi“ elektromobilių populiarumas ir toliau auga: liepa pristatyta 30 tūkst. modelių ir tai dar ne viskas

Technologijų milžinė „Xiaomi“ susidūrė su iššūkiu, kurio daugelis automobilių gamintojų jai pavydėtų. Jos pirmasis elektrinis visureigis tapo toks populiarus, kad gamyba paprasčiausiai nespėja su paklausa. Liepos mėnesį „Xiaomi“ pristatė daugiau nei trisdešimt tūkstančių elektrinių automobilių. Tai didžiausias skaičius per vieną mėnesį nuo tada, kai bendrovė pradėjo gaminti elektromobilius.

Pagrindinis šio rezultato variklis yra naujasis „Xiaomi YU7“ modelis. Tai pirmasis įmonės elektrinis visureigis, kurio paklausa nuo pat pirmos dienos pranoko visus prognozuotus skaičius. Oficialiai prekyba prasidėjo birželio dvidešimt šeštą dieną. Vos per pirmąsias tris minutes „Xiaomi“ gavo du šimtus tūkstančių užsakymų.

 Praėjus vos aštuoniolikai valandų, užsakymų skaičius jau buvo daugiau nei du šimtai keturiasdešimt tūkstančių, visi su kliento avansu. Tai aiškus ženklas, kad pirkėjai yra pasiruošę laukti ir investuoti.

Tačiau didžiulė sėkmė atnešė ir nemažai rūpesčių. „Xiaomi“ gamyklos paprasčiausiai nespėja gaminti tiek automobilių, kiek jų nori klientai. Tie, kurie šiandien norėtų pateikti užsakymą „YU7“ modeliui, turės būti kantrūs. Oficialioje „Xiaomi“ mobiliojoje programėlėje nurodyta, kad laukimo laikas gali siekti net penkiasdešimt devynias savaites. Tai reiškia, kad naujas automobilis į kliento kiemą galėtų atkeliauti tik 2026 metų antroje pusėje.

Gamybos plėtra jau pradėta

Kad sumažintų pristatymo laukimą, „Xiaomi“ ėmėsi aktyvių veiksmų. Liepos pradžioje bendrovė pradėjo masinę darbuotojų paiešką antrajai gamyklos plėtros fazei. Šis žingsnis yra esminis, siekiant padidinti gamybos apimtis ir greičiau patenkinti sparčiai augantį užsakymų skaičių. 

Visi veiksmai rodo, kad „Xiaomi“ rimtai ruošiasi ilgalaikiam buvimui elektromobilių rinkoje. „Xiaomi YU7“ pasirodymas įrodo, kad stiprus ir gerai žinomas prekinis ženklas gali labai greitai įsitvirtinti net ir tokioje konkurencingoje rinkoje kaip elektromobiliai. 

Per trumpą laiką žmonės „Xiaomi“ pradėjo matyti ne tik kaip išmaniųjų telefonų gamintoją, bet ir kaip patikimą automobilių kūrėją. Įmonė gebėjo ne tik sukelti ažiotažą, bet ir realiai įtikinti dešimtis tūkstančių žmonių pasirinkti jos gaminį dar net neįžengus jam į masinę rinką.

Dabar svarbiausia yra kokybė ir įsipareigojimų laikymasis

Augant užsakymų skaičiui, „Xiaomi“ laukia naujas etapas yra išlaikyti klientų pasitikėjimą ir užtikrinti kiekvieno pagaminto automobilio kokybę. Įmonė turi tūkstančius žmonių, kurie jau sumokėjo avansus ir laukia savo „YU7“ modelio. Dėl to svarbu ne tik tiekti automobilius laiku, bet ir garantuoti, kad jie atitiks tiek techninius, tiek vartotojų lūkesčius.

Elektrinių transporto priemonių sektorius sparčiai keičiasi, o tokios įmonės kaip „Xiaomi“ rodo, kad tradiciniai gamintojai jau nebegali būti vieninteliai lyderiai. Prekės ženklai, kurie anksčiau kūrė išmaniuosius telefonus, dabar kuria patrauklius ir modernius automobilius. Šis pokytis keičia visą rinką ir įrodo, kad ateityje konkurencija vyks tarp kūrybingų technologijų bendrovių.

Nors „Xiaomi“ šiuo metu susiduria su gamybos pajėgumų ribojimais, jau dabar galima sakyti, kad įmonė laimėjo svarbiausią mūšį, tai klientų pasitikėjimą. Jei gamybos plėtra bus sėkminga, „Xiaomi YU7“ gali tapti vienu iš ryškiausių elektrinių visureigių per artimiausius metus. Tai būtų įrodymas, kad inovacijos, prekės ženklo galia ir gebėjimas reaguoti į vartotojų lūkesčius gali lemti didžiulę sėkmę net pačioje konkurencingiausioje rinkoje.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas