Prisijunkite
Prisijunkite
„Xiaomi“ dar labiau stiprina savo pozicijas elektromobilių segmente. Bendrovė dar praėjusią savaitę oficialiai paskelbė apie strateginę partnerystę su garsiuoju Vokietijos Niurburgringo lenktynių kompleksu. Tačiau geras naujienas dabar keičia blogos.
Nors elektrinis sedanas „Xiaomi SU7“ džiugina įspūdingais pardavimų skaičiais, jo kokybė sulaukia vis mažiau pagyrų. Naujausi 2025 metų pirmojo ketvirčio Kinijos didelių elektrinių sedanų kokybės reitingai šį modelį pastatė į paskutinę vietą iš 29 vietinių modelių.
Reitingą sudarė valstybės kontroliuojama Kinijos automobilių kokybės stebėsenos platforma, kuri renka naudotojų skundus, fiksuoja pasikartojančius gedimus ir skiria baudos taškus. Nesunku nuspėti, kad kuo jų daugiau, tuo prastesnė kokybė.
„Xiaomi SU7“ elektromobilis gavo net 239 baudos taškus ir tai net 56 taškais daugiau nei šios klasės vidurkis. Palyginimui, reitingo viršūnėje atsidūrė „GAC Hyptec GT“ su 149 taškais, toliau rikiavosi „Voyah Passion“ (152 taškai) ir „Avatr 12“ (153 taškai).
Net į Europą orientuoti elektriniai modeliai, tokie kaip „Nio ET7“ ir „ET9“, užėmė vidurines vietas su 183 taškais. Kiti modeliai, aplenkę „Xiaomi SU7“, buvo „Zeekr 001“ (185 taškai), „Lotus Emeya“ (185), „BYD Han“ (194) bei „Denza Z9 GT“ (214 taškai).
„Xiaomi“ situaciją apsunkina ir vis garsiau viešai reiškiamas nepasitenkinimas. Daugiau nei 400 „SU7 Ultra“ modelio savininkų susivieniję pateikę ieškinį prieš bendrovė. Skundo esmė – papildomai įsigytas anglies pluošto variklio dangtis, kainavęs apie 5 250 eurų, kuris buvo pristatytas kaip turintis „dvigubas oro angas“, padedančias aušinti variklį ir pagerinti aerodinamiką.
Tačiau pačių savininkų atlikti testai rodo ką kita. Vaizdo įrašai, kuriuose naudojami džiūvimo popieriai ir oro pūtimo prietaisai, parodė, kad jokio oro srauto per angas nėra. Termovizijos analizė taip pat neparodė jokios aušinimo naudos, o paaiškinimų iš „Xiaomi“ pirkėjai nesulaukė.
Gegužės 7 dieną „Xiaomi“ oficialiai atsiprašė, pripažinusi, kad produkto aprašymas buvo neaiškus. Įmonė pasiūlė nukentėjusiems 20 000 lojalumo taškų ir galimybę pakeisti anglies pluošto dangtį į standartinį aliumininį. Visgi daug pirkėjų šį siūlymą atmetė.
Kai kurie komentatoriai pabrėžia, kad problema čia jau nebe pinigai – žmonės jaučiasi suklaidinti, nes įsigijo brangų komponentą tikėdamiesi realaus našumo pagerinimo.
Tai po truputį tampa vis didesnė problema „Xiaomi“ automobilių padaliniui. Įmonės vadovas Lei Junas gegužės 10 dieną pripažino, kad tai – vienas sunkiausių laikotarpių nuo „Xiaomi Auto“ įkūrimo. Rinkos analitikai lygina situaciją su ankstesniais incidentais Kinijos elektromobilių sektoriuje, kai panašios problemos buvo sprendžiamos viešais bandymais.
Ekspertai ragina „Xiaomi“ leisti nepriklausomiems specialistams ištirti, ar anglies pluošto dangčio oro angos iš tikrųjų veikia. Jei jos neveikia, įmonei gresia baudos pagal Kinijos griežtus reklamos teisės aktus dėl klaidinančios informacijos.
Skandalas kyla tuo metu, kai „Xiaomi“ ruošiasi naujo elektrinio SUV pristatymui. Analitikai teigia, kad šio atvejo baigtis gali turėti įtakos visam automobilių sektoriui, ypač kalbant apie tai, kaip rinkodaros metu pristatomos papildomos techninės detalės.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti