Oficialiai pristatytas „DS No.4 E-Tense“ elektrinis automobilis su 450 kilometrų rida bei patrauklia kaina

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Oficialiai pristatytas „DS No.4 E-Tense“ elektrinis automobilis su 450 kilometrų rida bei patrauklia kaina

Prancūzijos automobilių gamintojas pristatė naują visiškai elektrinį „DS No.4 E-Tense“ modelį. Tai ne visai kompaktiškas automobilis, bet ir ne pilno dydžio SUV (sportinis visurėgis), savo vietą rinkoje jis randa tarp miesto automobilio ir padidinto pravažumo modelio.

Tokį segmentą jau sėkmingai užima konkurentai, tokie kaip „Hyundai Ioniq 5“ ar „Kia EV6“, tad „DS“ akivaizdžiai siekia prisijungti prie sparčiai augančios elektrinių „crossover“ klasės. „DS No.4 E-Tense“ aprūpintas 58,3 kWh baterija, kuri, pagal WLTP standartus, leidžia vienu įkrovimu nuvažiuoti iki 450 km. 

Gamintojai pabrėžia, kad šiam modeliui panaudota nauja baterijų chemija ir 18 modulių konstrukcija, leidžianti sutaupyti vietos bei padidinti energijos tankį. Tai reiškia, kad automobilis išlaiko kompaktiškus gabaritus, bet siūlo pakankamai nuotolio kasdienėms kelionėms mieste ir už jo ribų.

Įkrovimo galimybės taip pat šiuolaikiškos: prie 120 kW DC kroviklio nuo 20 iki 80 proc. akumuliatorius pasikrauna vos per 30 minučių. Be to, vos 11 minučių įkrovimo suteiks apie 100 km nuotolio, kas itin patogu kasdienybėje.

„No.4 E-Tense“ siūlomas vienoje konfigūracijoje, tai su priekiniu ratu varomu elektriniu varikliu, generuojančiu 213 AG ir 343 Nm sukimo momentą. Toks derinys leidžia pasiekti 100 km/val. greitį per 7,1 sekundės. Nors tai nėra sportinis automobilis, tokia dinamika visiškai pakanka tiek miesto, tiek užmiesčio kelionėms.

Automobilio išmatavimai gana kompaktiški, ilgis 4,4 m, plotis 1,83 m, aukštis 1,47 m, o ratų bazė siekia 2,68 m. Bagažinės talpa standartinėje padėtyje yra 390 litrų, tačiau nulenkiant galines sėdynes ji padidėja iki 1 260 litrų, kas suteikia pakankamai vietos tiek kasdieniams poreikiams, tiek ilgesnėms kelionėms.

Technologijos ir įranga

„DS“ šiame modelyje siūlo pažangias technologijas. Vairuotojui skirtas projekcinis ekranas (HUD), naktinio matymo infraraudonųjų spindulių kamera bei patentuota „Iris System“ su „ChatGPT“ integracija, leidžiančia bendrauti su automobiliu natūralia kalba. Taip pat įdiegtas skaitmeninis prietaisų skydelis bei 10 colių centrinis jutiklinis ekranas, veikiantis pagal naujausią „DS“ programinę įrangą.

Įdomi funkcija V2L (Vehicle-to-Load), leidžianti naudoti automobilio bateriją kaip energijos šaltinį išoriniams prietaisams. Tai ypač praverčia kelionėse gamtoje ar situacijose, kai reikia papildomo elektros tiekimo.

Kol kas paskelbtos tik JK kainos, tačiau jos perskaičiuotos į eurus atrodo taip, tai bazinė „PALLAS“ versija kainuos nuo apie 43 500 €, o prabangesnė „ETOILE“, nuo apie 49 400 €. Modelio pasirodymas rinkoje numatomas šio metų ketvirtąjį ketvirtį, o išankstiniai užsakymai jau priimami.

„DS No.4 E-Tense“ siekia suderinti praktiškumą, pažangias technologijas ir konkurencingą kainą. Tai automobilis, skirtas vairuotojams, norintiems kompaktiško, bet kartu universalaus elektromobilio, praturtinto šiuolaikinėmis inovacijomis. 

Su 450 km rida, modernia įkrovimo sistema bei išmaniosiomis funkcijomis, šis modelis atrodo pasirengęs tapti rimtu konkurentu vidutinio dydžio elektromobilių segmente.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas