Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Pardavimai krinta, bet gamyba auga: Berlyno gamykla dirba pilnu tempu, nors „Tesla“ praranda klientus
„Tesla“ paskelbė, kad iki šių metų pabaigos padidins gamybos apimtis savo gigafabrike šalia Berlyno. Sprendimas atrodo netikėtas, nes būtent Vokietijoje bendrovės pardavimai smuko labiausiai. Tačiau, kaip pabrėžia vadovai, pagrindinė priežastis slypi visai ne vietinėje rinkoje, o augančioje pasaulinėje paklausoje.
Berlyno gamykla yra viena iš svarbiausių „Tesla“ gamybos centrų, iš kurio automobiliai keliauja į daugiau nei 37 rinkas. Tai ne tik Europa, bet ir Artimieji Rytai bei Taivanas. Pasak gamybos vadovo Andrė Tirigo, pardavimų skaičiai globaliu mastu yra geri, todėl gamybos planai trečiajam ir ketvirtajam metų ketvirčiui buvo padidinti.
Šis sprendimas aiškiai parodo, kad „Tesla“ strategija orientuota į platesnę perspektyvą. Bendrovė nesiremia vienos šalies rezultatais, o žiūri į bendrą pasaulinį balansą. Net jei tam tikrose rinkose nuotaikos nepalankios, kitose jos vis dar išlieka itin palankios.
Pardavimų kritimas Europoje
Vis dėlto „Tesla“ situacija Europoje išlieka sudėtinga. Vien Vokietijoje pardavimai per pirmuosius septynis šių metų mėnesius krito net 57,8 proc., lyginant su praėjusiais metais. Panaši padėtis fiksuota ir visoje Europos Sąjungoje, liepą pardavimų nuosmukis siekė 40 proc.
Net ir naujojo „Model Y“, pristatyto kovą, startas nesugebėjo pakeisti šių tendencijų. Ekspertai pabrėžia, kad prie to prisidėjo auganti konkurencija iš Azijos gamintojų bei politinės nuotaikos, kurios paskatino dalį vartotojų rinktis kitus prekių ženklus.
Strateginis žingsnis
Nepaisant šių iššūkių, „Tesla“ stiprina savo gamybą Europoje. Tai galima vertinti kaip ilgalaikį pasiruošimą ateičiai, kai nuotaikos pasikeis, bendrovė jau turės pajėgumus greitai reaguoti į augančią paklausą. Be to, didesnės gamybos apimtys leidžia mažinti vieneto savikainą, todėl įmonė išlieka konkurencinga ir kitose rinkose.
„Tesla“ sprendimas didinti gamybą Berlyno gigafabrike rodo globalų požiūrį ir pasitikėjimą ilgalaike strategija. Nors Vokietijos ir visos Europos pardavimai smunka, pasaulio mastu įmonė išlaiko augimą. Tai leidžia manyti, kad ši strategija padės bendrovei išlikti vienu iš elektromobilių lyderių ir ateinančiais metais.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti