„Tesla“ nuopolis tęsiasi: pardavimai ir toliau mažėja, kainos smunka, sandėliai pilni neparduotų elektromobilių

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Tesla“ nuopolis tęsiasi: pardavimai ir toliau mažėja, kainos smunka, sandėliai pilni neparduotų elektromobilių

Dar visai neseniai „Tesla“ buvo laikoma viena sėkmingiausių automobilių gamintojų pasaulyje, kurios pardavimų rezultatai kėlė susižavėjimą ir buvo laikomi sektinu pavyzdžiu visai pramonei. Tačiau šiandien padėtis pasikeitė.

Vis dažniau kalbama ne apie naujus technologinius sprendimus ar pardavimų rekordus, o apie Elono Musko politinį angažuotumą, kuris neigiamai paveikė bendrovės įvaizdį. Dėl šių aplinkybių smarkiai sumažėjo susidomėjimas „Tesla“ automobiliais, o Europoje galima pamatyti tūkstančius naujų, bet vis dar neparduotų modelių, laukiančių savo pirkėjų. 

Dėl sumažėjusio poreikio bei trūkstamų sandėliavimo vietų Jungtinės Karalystės „Tesla“ padalinys nusprendė imtis pačios paprasčiausios ir kartu veiksmingiausios priemonės, tai ženklaus kainų sumažinimo. 

Pasak britų spaudos, vairuotojai šiuo metu gali įsigyti naują „Tesla“ elektromobilį lizingu mokėdami gerokai mažiau nei prieš metus. Skaičiuojama, kad mėnesio įmoka siekia tik šiek tiek daugiau nei pusę sumos, kuri buvo taikoma praėjusiais metais. Tai reiškia, jog įmonė suteikė lizingo bendrovėms nuolaidas, kurios viršija 40 procentų.

Dėl tokios politikos „Tesla Model 3“ mėnesio lizingo kaina nukrito iki 291 eurų be pridėtinės vertės mokesčio, o „Model Y“ galima išsinuomoti už mažiau nei 438 eurų. Tokia strategija leidžia gamintojui išlaikyti oficialias katalogo kainas nepakitusias, tačiau realiai pasiūlyti rinkai patrauklesnes sąlygas. 

Be to, įmonė pristatė finansavimo programą, pagal kurią pirkėjams taikomas nulinis procentų tarifas. Tokia priemonė dar labiau skatina klientus svarstyti galimybę rinktis šį prekių ženklą.

Pardavimai krinta rekordiškai

Nepaisant taikomų nuolaidų ir naujų finansavimo galimybių, bendrovė vis tiek susiduria su nemenkų iššūkių lavina. Pagal Jungtinės Karalystės automobilių gamintojų ir prekybininkų asociacijos duomenis, naujų „Tesla“ automobilių registracijų skaičius šalyje šių metų liepą, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, sumažėjo maždaug 60 procentų. 

Tuo tarpu visas automobilių rinkos rodiklis sumažėjo tik apie 5 procentus. Tai rodo, kad „Tesla“ padėtis yra gerokai sunkesnė nei daugelio kitų gamintojų. Ekspertai pabrėžia, kad nors visoje automobilių rinkoje stebimas sulėtėjimas, „Tesla“ problemos išsiskiria savo mastu. 

Pagrindine priežastimi laikomas smukęs įmonės įvaizdis, kurį paveikė vieši jos vadovo pasisakymai ir politiniai pareiškimai. Vis dėlto taikomi sprendimai rodo, kad bendrovė nesiruošia pasiduoti. 

Pardavimų atkūrimo strategija

Didelės nuolaidos, lizingo sąlygų pagerinimas bei nulinių palūkanų finansavimas yra akivaizdus ženklas, jog „Tesla“ siekia susigrąžinti klientų pasitikėjimą ir išlaikyti savo pozicijas elektromobilių rinkoje.

Šiuo metu įmonės ateitis priklauso nuo to, ar tokios priemonės pasiteisins. Jei pavyks atkurti pardavimų augimą, „Tesla“ dar galėtų sugrįžti į lyderių pozicijas. Tačiau jei problemos gilės, gali prireikti dar drastiškesnių sprendimų, o konkurencija elektromobilių sektoriuje tik stiprės. Viena aišku, tai „Tesla“ nebegali remtis vien praeities sėkme ir privalo įrodyti, kad vis dar geba inovatyviai prisitaikyti prie sparčiai besikeičiančios rinkos.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas