„Volkswagen| keičia žaidimo taisykles: naujieji elektriniai „ID Polo“ ir „ID Cross“ taps Europos atsaku Kinijai

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Volkswagen| keičia žaidimo taisykles: naujieji elektriniai „ID Polo“ ir „ID Cross“ taps Europos atsaku Kinijai

Vokietijos automobilių pramonė išgyvena reikšmingus pokyčius, tačiau tradiciniai varikliai dar nėra visiškai išbrauktos iš ateities planų. Didžiausias Europos gamintojas „Volkswagen“ pristatė savo naują strategiją, kurioje atsiveria kelios kryptys vienu metu. 

Tai reiškia, kad elektriniai modeliai žengia koja kojon su hibridiniais bei tradiciniais automobiliais, o rinkos laukia dar daugiau naujovių. Lenkijos Katovicų miesto kongrese buvo pristatytas naujas konceptinis modelis „ID Cross“, žadantis miesto klasės elektromobilį. 

Vokietijos gamintojas tokiu būdu aiškiai demonstruoja, jog nori išlaikyti stiprią poziciją Europoje, nepaisant konkurencijos iš Azijos gamintojų.  Nauji projektai ir vietinė gamyba tampa kertiniais elementais siekiant užtikrinti ilgalaikį pranašumą.

Vis dėlto „Volkswagen“ nesiruošia atmesti tradicinių technologijų, nes supranta, jog dalis klientų vis dar renkasi vidaus degimo variklius. Todėl artimiausiais metais gamoje matysime ne tik elektromobilius, bet ir pažangias hibridines versijas. Tai rodo, jog įmonė renkasi kelių kelių plėtrą, kad neprarastų lojalių pirkėjų ir kartu įgyvendintų klimato tikslus.

Nauja modelių strategija

„Volkswagen“ keičia elektrinių automobilių pavadinimų sistemą. Iki šiol elektromobiliai buvo žymimi „ID“ serija, tačiau dabar prie jų bus prijungiami žinomi vardai, tokie kaip „Polo“. Tai leis išlaikyti ryšį su pirkėjams pažįstamais modeliais ir tuo pačiu skatins naujų technologijų priėmimą.

Pavyzdžiui, iki šiol žinomas kaip „ID 2all“ modelis taps serijiniu „ID Polo“. Šis sprendimas simboliškai tęsia daugiau nei pusę amžiaus gyvuojančią „Polo“ istoriją. Tokiu būdu „Volkswagen“ siekia parodyti, jog elektromobiliai nėra visiškai nauja pradžia, bet natūrali jau egzistuojančių modelių raida.

Tokia kryptis turėtų sustiprinti markės pozicijas, nes Europoje elektromobilių rinkos dalis jau pasiekė 28 proc. „Volkswagen“ siekia ne tik išlaikyti šią lyderystę, bet ir dar labiau sustiprinti savo autoritetą, konkuruodamas su „Tesla“ ir Azijos gamintojais.

Vidaus degimo variklių ateitis

Nepaisant elektrifikacijos tendencijų, vokiečių gamintojas neatsisako tradicinių variklių. Naujausios „Passat“, „Tiguan“ ir „T Roc“ kartos tai aiškiai įrodo. Be to, pirmą kartą markės istorijoje pasirodys klasikinė hibridinė versija su 1,5 litro varikliu.

Šis sprendimas leidžia gamintojui patenkinti skirtingus poreikius, nes rinkoje vis dar yra didelė paklausa įvairių tipų jėgainių. Tokia politika padeda išlaikyti lankstumą ir kartu mažinti bendrą emisijų kiekį, nes plėtojami ir įkraunami hibridai.

Europos Sąjungos klimato tikslai lieka svarbia kryptimi, todėl „plug in“ hibridai tampa būtina portfelio dalimi. Jie leidžia mažinti CO2 rodiklius ir užtikrinti, jog „Volkswagen“ laikytųsi griežtų reguliavimo reikalavimų.

Vietinė gamyba ir konkurencija su Kinija

Dar viena strategijos ašis yra gamyba Europoje. „Volkswagen“ akcentuoja, kad visi nauji modeliai, tokie kaip „ID Polo“ ar „ID Cross“, bus projektuojami ir gaminami Europos fabrikuose. Tai užtikrina geresnį suderinamumą su vietos rinka ir suteikia darbo vietų.

Tokiu būdu siekiama ne tik patenkinti klientų poreikius, bet ir riboti Kinijos automobilių plėtrą Europoje. Vokietijoje ir Prancūzijoje svarstomos įvairios subsidijų ir paramos schemos, kurios skatins būtent vietinės gamybos automobilių įsigijimą.

Planuojama, kad nuo 2027 metų įsigalios naujas vartotojų lizingo modelis, kuris suteiks finansinę paskatą renkantis elektromobilį. Tai bus papildomas pranašumas Europos gamintojams, nes į paramos programas nepateks automobiliai, kuriems taikomas importo mokestis, o tai daugiausia palies Kinijos produkciją.

Perspektyvos rinkoje

„Volkswagen“ nauja strategija rodo, kad gamintojas siekia išlaikyti lyderystę pasirinkdamas kelių krypčių plėtrą. Elektromobiliai, hibridai ir tradiciniai modeliai egzistuos kartu, leisdami vartotojams rinktis pagal poreikius ir galimybes.

Tuo pat metu vietinė gamyba tampa esminiu įrankiu užtikrinant konkurencinį pranašumą. Europos pirkėjai gaus daugiau pasirinkimo, o gamintojas kartu stiprins savo įvaizdį kaip patikimas partneris regiono rinkoje.

Nors ateities tikslai yra ambicingi, „Volkswagen“ turi visas sąlygas juos įgyvendinti. Rinkos laukia naujų modelių premjerų, finansinės paskatos ir dar didesnė konkurencija, tačiau šios aplinkybės gali tik dar labiau sustiprinti Europos automobilių pramonę.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas