„Aptera“ pažanga visada yra teigiama žinia, nes šis startuolis nori išleisti vieną unikaliausių elektromobilių pasaulyje. Jos elektrinis triratis, kuris papildo ridą tiesiog sėdėdamas lauke dienos metu, perėjo daug etapų ir iteracijų, tačiau toliau pateiktame vaizdo įraše matoma transporto priemonė yra pirmasis gamybai skirtas prototipas, kuris išvažiuos į kelius.
Jame nėra kai kurių kėbulo plokščių ir jis atrodo tiesiog sukaltas, tačiau jame yra galutinis gamybinis kėbulas, durys, pakabos ir transmisijos komponentai, kurie taip pat bus naudojami klientų transporto priemonėse.
Jis pernelyg nesiskiria nuo ankstesnių prototipų, noras atrodo mažiau išbaigtas nei „Gamma“ prototipas, kuriame taip pat buvo kažkas panašaus į galutinį interjerą, tačiau jame sumontuota nauja „Vitesco Technologies“ pagaminta transmisija, kuri keičia automobilio veikimą.
Iš pradžių „Aptera“ įsivaizdavo, kad transporto priemonėje bus įmontuoti ratų stebuliniai varikliai, tačiau jų nebūtų spėta pagaminti laiku, kad būtų galima pradėti transporto priemonės gamybą, todėl dabar bendrovė perėjo prie įmontuotų variklių. „Vitesco EMR3“ pavaros blokas, į kurį įeina variklis, inverteris ir reduktorius, suka „Aptera“ galinę ašį.