LG paskelbė 2025 metų pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus, vėl fiksuojami rekordiniai skaičiai

Pranešimas spaudai , 2025-05-09, 11:59
0
LG paskelbė 2025 metų pirmojo ketvirčio finansinius rezultatus, vėl fiksuojami rekordiniai skaičiai

„LG Electronics Inc.“ (LG) paskelbė, kad 2025 m. pirmąjį ketvirtį konsoliduotos pajamos siekė 22,74 trilijono KRW (14,90 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 1,26 trilijono KRW (825,25 mln. eurų). 

Tai yra didžiausios pajamos pirmajame ketvirtyje bendrovės istorijoje ir šešti metai iš eilės, kai pirmojo ketvirčio veiklos pelnas viršijo 1 trilijoną KRW (655,50 mln. eurų). Gerus veiklos rezultatus lėmė kokybinis pagrindinių verslo sričių, ypač B2B, neaparatinės įrangos segmentų (pavyzdžiui, prenumeratos ir „webOS“ platforma), ir tiesioginio pardavimo vartotojams (D2C) augimas.

„Home Appliance Solution Company“, LG flagmanas ir pagrindinis pelno šaltinis, taip pat fiksavo rekordines ketvirčio pajamas ir toliau užima lyderio pasaulinėje rinkoje poziciją. Verslas sparčiai keičiasi dėl inovatyvių prenumeratos paslaugų ir D2C pardavimo modelių. Be to, solidžius žiniasklaidos ir pramogų segmento rezultatus lėmė nuolat auganti reklamos ir turinio platforma LG „webOS“.

„LG Home Appliance Solution Company“ paskelbė, kad pirmojo ketvirčio pajamos siekė 6,70 trilijono KRW (4,39 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 644,6 mlrd. KRW (422,33 mln. eurų). Palyginus su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pajamos augo 9,3 proc., pasiekdamos naują rekordą, o veiklos pelnas augo 9,9 proc. Bendrovė ir toliau lieka rinkos lydere, kuri sparčiai didina prenumeratos ir D2C pardavimus.

Žvelgdama į antrąjį ketvirtį, bendrovė mato daugiau neapibrėžtumo, nes kinta pasaulinė prekybos politika ir auga konkurencija rinkoje. Siekdama įveikti šiuos iššūkius, ji plės naujų ir labai paklausių gaminių asortimentą, toliau stiprins savo pozicijas prenumeratos ir internetinio verslo srityse. Tarp prioritetų – dėmesys B2B galimybėms (pavyzdžiui, įmontuojamiems prietaisams) ir išorinei prekybai pagrindiniais komponentais (varikliais ir kompresoriais). Pelnas bus auginamas konkurencingais kaštais ir optimizuotu veiklos efektyvumu.

„LG Media Entertainment Solution Company“ paskelbtos pirmojo ketvirčio pajamos siekė 4,95 trilijono KRW (3,24 mlrd. eurų), o veiklos pelnas – 4,9 mlrd. KRW (3,21 mln. eurų). Nors televizorių paklausa silpna, didesnę įtaką veiklos rezultatams turėjo reklamos ir turinio paslaugų, grįstų „webOS“, augimas. Pajamos buvo panašios, kaip ir praėjusiais metais, tačiau pelningumą mažino išaugusios LCD ekranų kainos ir didesnės rinkodaros išlaidos.

Antrąjį ketvirtį bendrovė sieks ekranų verslo sričių (televizorių, komercinių ekranų ir pan.) ir IT gaminių (nešiojamųjų kompiuterių, monitorių ir kt.) sinergijos. Kol lėtai atsigauna rinka, bendrovė daugiausiai dėmesio skirs pelningumui, ypač aukščiausios klasės gaminių segmente. Augimo tempą ketinama išlaikyti plečiant geografinę „webOS“ grįstos platformos aprėptį ir gaminių asortimentą, plėtojant strateginę partnerystę su turinio teikėjais.

Ar patiko šis įrašas?
 
Temos: LG

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas