Prisijunkite
Prisijunkite
Vasaros vakarai dažnai siejasi su ramybe, išvykomis ir reikalų tvarkymu laisvesniu tempu, tačiau šįkart klientai, turintys sąskaitas banke „Luminor“, turėtų skirti ypatingą dėmesį vienai svarbiai datai.
Pirmadienio vakarą, liepos 21 dieną, bankas pradės planinius sistemos priežiūros darbus, kurie lems laikinus ir gana plataus masto paslaugų sutrikimus.
Pasak banko atstovų, šie techniniai darbai yra būtini tam, kad klientų duomenys ir finansiniai sandoriai būtų maksimaliai saugūs, o paslaugų kokybė išliktų stabili net esant intensyviam naudojimui.
Nuo pirmadienio 22 valandos 30 minučių iki pat antradienio, liepos 22 dienos, 2 valandos 30 minučių ryto klientai laikinai neturės galimybės prisijungti nei prie interneto banko, nei prie mobiliosios programėlės.
Tai reiškia, kad nebus įmanoma pasitikrinti sąskaitos likučio, atlikti mokėjimų, pasirašyti dokumentų ar naudotis kitomis banko skaitmeninėmis paslaugomis.
Be šių apribojimų, galimi ir papildomi trikdžiai, susiję su kasdieniais finansiniais veiksmais. Tuo laikotarpiu gali būti sunkumų atsiskaitant kortelėmis tiek fizinėse prekybos vietose, tiek internetinėse platformose.
Taip pat galimos kliūtys bandant išsiimti ar įmokėti grynuosius pinigus bankomatuose. Nors ne visi vartotojai tai pajus vienodai, svarbu iš anksto pasirūpinti galimais scenarijais, ypač jei tuo metu planuojami svarbūs pirkiniai, kelionės ar skubūs pavedimai.
Kadangi tokio tipo sisteminiai darbai dažnai atliekami naktį, siekiant kuo mažiau trikdyti klientų įprastą dienos ritmą, daugeliui galimų nesklandumų tikėtina išvengti. Vis dėlto, jei planuojate tvarkyti finansinius reikalus pirmadienio vakarą ar antradienio ankstyvą rytą, verta tai padaryti iš anksto.
Jeigu nurodytu laikotarpiu netikėtai pamestumėte banko kortelę ar pastebėtumėte galimus saugumo pažeidimus, vis tiek turėsite galimybę veikti nedelsiant.
Banko klientų aptarnavimo numeris +370 5 239 3444 veiks įprastai, todėl galėsite susisiekti ir pranešti apie pamestą ar pavogtą kortelę, ją nedelsiant užblokuojant.
„Luminor“ atsiprašo už galimus nepatogumus ir prašo supratimo, pabrėždamas, kad šie darbai atliekami klientų labui, kad bankinės paslaugos veiktų dar sklandžiau, greičiau ir saugiau.
Verta pastebėti, kad techninė priežiūra yra neišvengiama bankų kasdienybės dalis, todėl visi laikinieji sutrikimai yra trumpalaikiai, bet svarbūs siekiant aukščiausio kokybės standarto.
Pasibaigus priežiūros laikotarpiui, visos paslaugos turėtų vėl veikti įprastai. Klientams rekomenduojama pasitikrinti aktualią informaciją oficialiame „Luminor“ puslapyje arba sekti naujienas banko komunikacijos kanaluose.
Jei vis dėlto susidurtumėte su vėlesniais trikdžiais – visada galite kreiptis į banko konsultantus, kurie pasiruošę padėti.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti