Užfiksuotas skaudus incidentas su „Swedbank“ bankomatu: bandė įsidėti grynuosius į sąskaitą, banko atsakymas šokiravo

Ina Jonaitienė , 2025-06-25, 09:25
0
Užfiksuotas skaudus incidentas su „Swedbank“ bankomatu: bandė įsidėti grynuosius į sąskaitą, banko atsakymas šokiravo

Latvijos gyventojos Aleksandros istorija parodė, kaip net trumpa išvyka prie bankomato gali virsti nervų ir laiko reikalaujančiu galvosūkiu. Moteris tikėjosi per kelias minutes atlikti įprastą operaciją –įsidėti grynuosius pinigus į savo sąskaitą. 

Tačiau vietoj to susidūrė su techniniais trukdžiais, kurie ne tik sujaukė jos planus, bet ir paliko be dalies pinigų. Tokios situacijos, nors ir retos, sukelia rimtų klausimų, kaip bankai valdo techninius gedimus ir kiek jų sistemos yra pasiruošusios netikėtumams, kurie tiesiogiai paliečia klientų pinigus? 

Aleksandros atvejis primena, kad net mažiausia klaida finansų srityje gali tapti dideliu rūpesčiu. Penktadienio vakarą ji bandė įnešti 55 eurus į savo „Swedbank“ sąskaitą. Banknotai buvo įvairių nominalų – viena dvidešimtinė, viena dešimtinė ir penkios penkių eurų kupiūros. 

Teigiama, kad ji įdėjo pinigus į bankomato langelį, prietaisas pradėjo juos skaičiuoti, tačiau vieną dešimties eurų banknotą atmetė, o likusieji dingo – nei pinigų, nei jokio kvito. Dar po kelių keistų garsų ir trukdžių bankomatas paprasčiausiai užsikrovė iš naujo, tarsi nieko nebūtų įvykę.

Aleksandra iškart paskambino į klientų aptarnavimo centrą, pateikė skundą ir tikėjosi greito atsakymo. Tačiau bankas pranešė, kad savaitgalį inkasacija nevyksta, tad teks palaukti. Moteris neslėpė nusivylimo, anot jos, bankas privalo užtikrinti nepertraukiamą klientų apsaugą, o ne pasislėpti už tvarkaraščių.

Po kelių dienų jos sąskaitą pasiekė pervedimas – tik 20 eurų. Iš pradžių Aleksandra pagalvojo, kad tai galbūt simbolinė kompensacija ar atsitiktinumas, tačiau paaiškėjo, kad bankas būtent šią sumą ir laiko „atrasta“. 

Klientė liko pasipiktinusi – kur dingo dar 25 eurai?

„Tai – ne kliento atsakomybė, jei sistema sugedo. Kodėl aš turiu jaustis kalta, kai pati banko technika nesuveikė taip, kaip turėtų?“ – piktinosi moteris.

„Swedbank“ atstovai paaiškino, kad tokie atvejai – reti, tačiau galimi, nes kartais kupiūros tiesiog įstringa ar pasislepia bankomato viduje. Paprastai, anot jų, per inkasaciją dingę pinigai yra surandami ir grąžinami klientui. 

Šįkart, matyt, viskas pagal planą, nes, kaip tvirtina bankas, jų požiūriu incidentas jau užbaigtas. Žinoma, Aleksandra su tuo nesutinka ir toliau siekia aiškumo bei visos sumos grąžinimo. 

Jos istorija primena, kad net technologijoms suklupus, žmogus neturėtų likti be atsakymų. Ar bankai pasiruošę prisiimti atsakomybę iki galo – klausimas, į kurį atsakymo ieško vis daugiau nusivylusių klientų.

Rekomenduojame perskaityti ir šiuos tekstus:

Temos: Swedbank

Pasidalinkite šiuo įrašu

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas