Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Prisijunkite
Pranešimas spaudai
Paskelbta
Mergina keliauja į užsienį pirmą kartą gyvenime, vaikinas padeda nepažįstamam vaikui po avarijos, komanda testuoja populiarius „TikTok“ mitus – tai tik keli vaizdo įrašai iš vieno žiūrimiausių lietuviškų „YouTube“ kanalų. Gali susidaryti įspūdis, kad tai populiaraus influencerio kuriamas turinys, tačiau šis projektas iš tiesų priklauso prekių ženklui.
Išankstinio mokėjimo paslaugos „Pildyk“ kanalas „YouTube“ platformoje šią vasarą pasiekė įspūdingų rezultatų – ne tik pateko ir išsilaikė populiariausiųjų trejetuke, bet ir pastarąją savaitę (rugpjūčio 18-24 dienomis) tapo žiūrimiausiu Lietuvoje.
Per birželio, liepos ir rugpjūčio mėnesius „Pildyk“ kanalo vaizdo įrašų organinės peržiūros „YouTube“ platformoje siekė iki 12 mln. – tai vieni aukščiausių rodiklių šalyje.
Skaičiuojama, kad kanalas per vasarą iš viso pasiekė daugiau kaip 404 tūkst. unikalių žiūrovų, o kai kurias savaites aplenkė net didžiausius televizijų ar naujienų kanalus.
Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekės ženklo vadovė, sako, kad auditoriją pritraukia ne tik linksmas, bet ir prasmingas turinys.
„Mūsų kanale turinį kuria jauni žmonės, todėl jis yra autentiškas, tikras ir artimas jų bendraamžiams, tad rezultatai kalba patys už save. Tai – ne tik pramoga, bet ir būdas kalbėti apie svarbias temas jaunimui suprantama kalba“, – teigia D. Jonušienė.
Turinys, kuris jungia ir edukuoja
„PildykLT“ kanalas veikia nuo 2009 m., tačiau naują kokybinį šuolį pasiekė per pastaruosius ketverius metus. Kanalą kuria jauni turinio kūrėjai – Artūras Traška iš „Stimo Media“, Andrius Talžūnas, taip pat nauji veidai Demi Siu (Demino) ir Akvilė Vičiūnaitė (Knyguolis), prisijungę iš „TikTok“ ir „Instagram“ platformų.
Per vasarą daugiausiai peržiūrų sulaukė vaizdo įrašai, kuriuose buvo nagrinėjamos socialinės temos – pavyzdžiui, pagalba vaikui po paspirtuko avarijos ar draugystė su Dauno sindromą turinčia kūrėja, taip pat iššūkiai ir eksperimentai, tokie kaip pasivaikščiojimas per 30 laipsnių karštį, ekstremalūs išbandymai ar pirmosios kelionės į užsienį, bei mokomasis turinys – nuo „TikTok“ mitų testavimo iki informacijos apie skemus ir interneto saugumą.
„Mūsų tikslas – būti alternatyva bukam turiniui. Mūsų patirtis rodo, kad vaikai ir paaugliai nori turinio, kuris įtraukia, bet kartu kažko išmoko. Stengiamės, kad kiekvienas video turėtų bent kruopelytę prasmės“, – priduria D. Jonušienė.
Tarp žiūrimiausių – jau ne pirmą kartą
„Pildyk“ kanalas nuolat išlieka tarp TOP 3 žiūrimiausių Lietuvoje, o 2024 m. gruodį taip pat buvo pasiekęs pirmąją vietą pagal peržiūras. Visi rodikliai pasiekti be mokamos reklamos ar įrašų monetizacijos, tad auditorija susidomi natūraliai – per rekomendacijas, paiešką ar pasidalinimus.
Lietuviškų „YouTube“ kanalų statistika skelbiama platformoje ytop, kuri stebi daugiau nei 3 tūkst. kanalų ir sudaro jų reitingus pagal peržiūras, sekėjų skaičių ir kitus rodiklius. Pagal šiuos duomenis, „Pildyk“ kanalas yra vienas žiūrimiausių tarp „YouTube“ kanalų Lietuvoje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti