„Maxima“ taiko naują kainų politiką: kavos kainų perversmas parduotuvių lentynose, taip pigu nebūna net per akcijas

Ina Jonaitienė , 2025-05-28, 11:59 (atnaujinta 2025-05-28, 19:01)
0
„Maxima“ taiko naują kainų politiką: kavos kainų perversmas parduotuvių lentynose, taip pigu nebūna net per akcijas

Prekybos tinklas „Maxima“ ėmėsi sprendimo, kuris gali pakeisti daugelio pirkėjų įpročius. Nuo šiol kavos pupelės šiame tinkle kainuos tiek, kiek anksčiau kainuodavo tik per išskirtines akcijas, nuo 25 iki net 45 proc. pigiau. 

Ir tai ne laikina akcija, o pastovi kaina, kuri liks galioti visą laiką. Kitaip tariant, nuo šiol medžioti nuolaidų kavos pupelėms nebereikės.

„Tai nėra vienkartinis žingsnis – tai pamatuotas ir ilgalaikis verslo sprendimas. Kavos pupelės yra labiausiai brangęs ir vis dar brangstantis produktas, tampantis kone prabangos preke – pastaruoju metu daliai pirkėjų tik nuolaidos ir suteikia galimybę įsigyti kavos pupelių.

Todėl manome, kad nauja reguliari „Maximos“ kaina šiai prekei suteiks tikrai apčiuopiamą vertę – dabar mūsų pirkėjai galės kavos pupelių įsigyti tada, kai patogu ir norisi“, – pabrėžia Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių direktorė.

Šis žingsnis atspindi ne tik ekonominę logiką, bet ir supratimą apie realią pirkėjų situaciją. Dalis žmonių pastaraisiais metais kavos pupelių įsigydavo tik tada, kai jos būdavo su nuolaida – dabar tą daryti bus galima nuolatos, be laukimo ir be streso.

Kampanija „Nukalta kaina“ – pažadas ilgam laikui

Sprendimą mažinti kainas „Maxima“ pristato per naują komunikacinę kampaniją „Nukalta kaina“. Pasak tinklo atstovų, tai simbolizuoja ne tik stiprų sprendimą, bet ir nuoseklią atsakomybę, šios kainos, lyg kalvio plaktuku nukaltas dirbinys, bus patvarios ir ilgalaikės.

„Kavos pupelių asortimentą „Maxima“ parduotuvėse sudaro daugiau nei 60 įvairių produktų – skirtingų rūšių, įvairių prekių ženklų. Taigi, visoms šioms prekėms nukalėme naujas reguliarias kainas, kurios mažesnės ne simboliškai – jos dabar tokios, kaip per geriausias akcijas, kai nuolaidos siekia 25-45 proc. 

Kadangi sprendimas yra ilgalaikis, kainos gali keistis priklausomai nuo įvairių globalių veiksnių, derybų su tiekėjais. Tačiau visada išlaikysime tokį kainų lygį, kaip su geriausia nuolaida, kurią galime pasiūlyti“, – aiškina I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Kainų skirtumas – ryškus ir pastebimas

Skaičiai kalba patys už save. Kavos pupelės, kurių kilogramas iki šiol kainavo 34,99 eurų, dabar parduodamos už 19,99 eurų. Vienai populiariausių prekių, kuri kainavo 30,89 eurų, nauja pastovi kaina siekia 16,99 eurų. 

Tai – ne kelių centų, o keliolikos eurų pokytis, kurį pirkėjai pajus iškart. Šios naujos kainos pažymėtos baltomis etiketėmis, nurodančiomis reguliarias, o ne akcines kainas. 

Taip pat kavos pupelių lentynos parduotuvėse bus vizualiai išskirtos, kad pirkėjai lengvai atpažintų pasikeitusį pasiūlymą.

Kodėl ši kava tokia svarbi lietuviams?

„Maximos“ duomenys rodo, kad kavos pupelių paklausa Lietuvoje kasmet stabiliai auga. Per pastaruosius trejus metus ji kilo po beveik 10 proc. kasmet. Tai rodo, kad kava tampa vis svarbesne kasdienybės dalimi.

Įdomu tai, kad pagal suvartojimą vienam gyventojui, Lietuva lenkia net Italiją. Vidutiniškai vienas žmogus per metus suvartoja nuo 4 iki 5 kilogramų kavos. Ir dauguma jos – namuose. 

Lietuviai kavą dažniausiai perka prekybos vietose ir patys ruošia ją namuose. Kavinėse išgeriama tik kiek daugiau nei dešimtadalis viso suvartojamo kiekio.

Ar patiko šis įrašas?
 
Temos: Maxima

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas