Kai menas tampa trauma: aktorė įstrigo savo sukurtame siaube ir dabar tai stebi visas pasaulis

Paskelbė Viktoras Baliulis
Paskelbta

Kai menas tampa trauma: aktorė įstrigo savo sukurtame siaube ir dabar tai stebi visas pasaulis

Japonų aktorė ir modelis Konatsu Kato, įkūnijusi pagrindinę veikėją Hinako Shimizu iš naujojo siaubo žaidimo „Silent Hill f“, vėl atsidūrė savo personažo pasaulyje. Šįkart ne filmavimo aikštelėje, o tiesioginėje „YouTube“ transliacijoje, kur ji pati žaidžia savo sukurtu personažu. 

Tai unikalus projektas, kuriame menininkė konfrontuoja su tuo, kas kadaise jai sukėlė psichologinį diskomfortą. K. Kato atliko visą kūrybinį vaidmenį, tai nuo balso ir mimikos iki kūno judesių, naudodama „motion capture“ technologiją. Dabar ji grįžta į virtualią realybę, kurioje jos „avataras“ vėl išgyvena košmarą, tačiau šįkart viską mato milijonai žiūrovų. 

Ši transliacija tapo ne tik žaidimo reklama, bet ir asmenine kelione į vidinius išgyvenimus. Žaidimas „Silent Hill f“ pasirodė 2025 metų rugsėjį ir yra pirmasis serijos kūrinys, kurio veiksmas vyksta Japonijoje. Scenarijų sukūrė „Ryukishi07“, o gamyba rūpinosi „NeoBards Entertainment“.

Sugrįžimas į košmaro pasaulį

„Silent Hill f“ nukelia žaidėjus į 7-ojo dešimtmečio Japoniją, į miestelį Ebisugaoka, skendintį paslaptingoje migloje. Pagrindinė veikėja Hinako, tai paauglė, įsitraukianti į kraupią istoriją, kurioje gėlės tampa simboliu tiek grožio, tiek baimės. Šis unikalus motyvas suteikė žaidimui išskirtinę estetiką ir šaltą poezijos atspalvį.

Transliacijoje K. Kato pasirodė itin autentiškai, jos emocijos, gestai ir reakcijos perteikė tikrą siaubo atmosferą. Pirmasis tiesioginis eteris truko beveik dvi valandas ir per kelias dienas surinko daugiau nei du milijonus peržiūrų. Jos kanalas „@Silent Hill f“ per savaitę pritraukė daugiau nei 130 tūkst. prenumeratorių.

Tarp realybės ir personažo

Dar prieš premjerą K. Kato prisipažino, kad darbas prie šio žaidimo buvo jai psichologiškai sunkus. Ji pasakojo, jog kartais sunkiai atskirdavo save nuo savo personažo Hinako. Vaidmuo tapo toks intensyvus, kad kartais ji net prarasdavo realybės jausmą ir spontaniškai imdavo verkti filmavimo metu.

Tokie išgyvenimai rodo, kad kūrybinis procesas kartais gali tapti pernelyg tikras. Aktorė pripažino, kad „Silent Hill f“ buvo ne tik darbas, bet ir emocinis išbandymas, kurį ji jaučia iki šiol. Sugrįžimas į šį pasaulį per transliacijas tapo savotiška terapija ir būdu įveikti baimę.

Gyvas siaubas ir menininko drąsa

Stebėtojai pabrėžia, kad jos pasirodymas nėra vien reklaminė akcija, o autentiškas meno aktas. K. Kato atvirai leidžia žiūrovams pamatyti, kaip kūrėjas susiduria su savo kūriniu ir emocijomis, kurias jis sukėlė. Tai ne tik pramoga, bet ir žvilgsnis į psichologinę menininko kovą su savo kūryba.

„Silent Hill f“ taip tapo daugiau nei žaidimas, jis virto tiltu tarp virtualios ir tikros realybės. K. Kato grįžimas į šį pasaulį primena, kad net po užrašų pabaigoje istorijos nesibaigia. Kai kurie košmarai, ypač menininko sukurti, lieka gyvi dar ilgai po to, kai ekranas užtemsta.

Ar patiko šis įrašas?
 

Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas