„Apple“ ir „Samsung“ turi rimtų varžovų: Kinijos gamintojų išmanieji telefonai sulaukia vis didesnio dėmesio

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Apple“ ir „Samsung“ turi rimtų varžovų: Kinijos gamintojų išmanieji telefonai sulaukia vis didesnio dėmesio

Nors visame pasaulyje išmaniųjų telefonų rinkoje pirmauja tokie gigantai kaip „Samsung“ ar „Apple“, Kinijos gamintojai sparčiai plečiasi už Azijos ribų. Europa jau kuris laikas yra viena iš pagrindinių šių bendrovių plėtros krypčių.

Vartotojai čia vertina konkurencingas kainas, inovatyvias technologijas ir išskirtinį dizainą, o Kinijos gamintojai sugeba tai pasiūlyti. Dėl to šiandien Europoje galima įsigyti vis daugiau Kinijoje pagamintų telefonų, kurie sėkmingai konkuruoja net su seniai įsitvirtinusiais prekių ženklais. 

Viena sėkmingiausių Kinijos kompanijų Europoje laikoma „Xiaomi“. Šis prekių ženklas siūlo platų telefonų pasirinkimą, tai nuo itin prieinamų „Redmi“ modelių iki aukštos klasės „„Xiaomi“ 15“ serijos. „Xiaomi“ pagal pardavimus Europoje užima trečiąją vietą, nusileisdama tik „Apple“ ir „Samsung“. Įmonė išsiskiria puikiu kainos ir kokybės santykiu, todėl yra labai populiari tokiose šalyse kaip Ispanija, Italija ir Vokietija. 

Be to, jos vidutinės klasės ir aukštos klasės modeliai pasižymi dirbtinio intelekto funkcijomis, kurios itin patrauklios šiuolaikiniams vartotojams. Po atsiskyrimo nuo „Huawei“, į rinką sėkmingai sugrįžo ir „Honor“. Šis gamintojas iš naujo pelnė vartotojų dėmesį dėl elegantiško dizaino ir galingų techninių savybių. Ypatingai daug dėmesio susilaukė „Magic“ serijos telefonai, kurie buvo įvertinti dėl gerų kameros galimybių bei veikimo greičio. 

„Honor“ aktyviai siekia įsitvirtinti Vakarų Europos rinkose, didindamas partnerių skaičių ir siūlydamas agresyvesnę kainodarą. Netgi jų sulankstomi modeliai sulaukė sėkmės, antrąjį 2024 metų ketvirtį „„Honor““ sulankstomų telefonų pardavimai užėmė pirmą vietą Vakarų Europoje.

„Realme“ ir „OnePlus“, greitis ar kokybė?

„Realme“ yra dar viena Kinijos kompanija, kuri orientuojasi į jaunesnius vartotojus. Ji siūlo stilingus telefonus su aukštu atnaujinimo dažniu pasižyminčiais ekranais, greitu įkrovimu ir galingais komponentais. Tokie modeliai kaip „Realme GT“ ar „Realme 12 Pro“ išsiskiria savo dizainu ir funkcionalumu. 

Tačiau didžiausias jų išskirtinumas, žema kaina, lyginant su siūlomomis techninėmis galimybėmis. Nors „Realme“ dar nėra plačiai žinomas aukščiausios klasės segmente, kompanija aktyviai siekia įsitvirtinti tarp brangesnių modelių gamintojų. Vis dėlto šioje srityje konkurencija išlieka itin stipri, ypač iš „Samsung“ ir „Apple“ pusės.

Kitas svarbus prekių ženklas Europoje, „OnePlus“. Nors jis nėra toks populiarus kaip „„Xiaomi““, visgi šis vardas jau gerai atpažįstamas tarp technologijų entuziastų. „OnePlus“ telefonai žinomi dėl savo aukštos klasės savybių ir itin gero našumo. 

Vienas iš naujausių ir labiausiai vertinamų modelių yra „OnePlus 13“, o tiems, kurie ieško vidutinės klasės sprendimų, siūlomi „Nord“ serijos įrenginiai, tokie kaip „OnePlus Nord CE 4“. Nepaisant tam tikrų iššūkių, su kuriais kompanija susidūrė Vokietijoje, „OnePlus“ ir toliau plečia savo veiklą Europoje.

„Oppo“ - augantis prekės ženklas Pietų Europoje

„Oppo“ užima panašią poziciją kaip ir „OnePlus“. Šis gamintojas aktyviai siekia didinti savo rinkos dalį ir investuoja į plėtrą Europos regione. 2024 metų pabaigoje „Oppo“ buvo penkta pagal pardavimus Europos Sąjungos šalių rinkoje. Nors jų rinkos dalis vis dar vienženklė, kompanija nuosekliai dirba, kad ją padidintų. 

Ypač teigiami rezultatai fiksuojami Pietų Europoje, įskaitant tokias šalis kaip Ispanija, Italija, Rumunija ir Portugalija. „Oppo“ siūlo aukštos klasės „Find X“ serijos telefonus bei „Reno“ modelius tiems, kurie ieško ekonomiškesnių variantų.

Kinijos išmaniųjų telefonų gamintojai vis drąsiau žengia į Europos rinką, siūlydami įvairaus tipo sprendimus nuo pigesnių iki itin modernių ir aukštos klasės įrenginių. Nors senieji rinkos lyderiai vis dar dominuoja, konkurencija tampa vis aštresnė, o vartotojai gauna daugiau pasirinkimo galimybių. 

Tokie prekių ženklai kaip „„Xiaomi““, „„Honor““, „Realme“, „OnePlus“ ir „Oppo“ sėkmingai prisitaiko prie Europos vartotojų poreikių ir savo inovatyviais sprendimais keičia rinkos veidą.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas