Paaiškėjo populiariausios „iPhone“ programėlės šiemet: viena jų programėlė aplenkė net ir „YouTube“

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Paaiškėjo populiariausios „iPhone“ programėlės šiemet: viena jų programėlė aplenkė net ir „YouTube“

Praėjusią savaitę „Apple“ paskelbė 2025 metų „App Store Awards“ laureatus įvairiose kategorijose. Netrukus po to bendrovė atskleidė ir kitą įdomų pjūvį, kurie žaidimai ir programėlės buvo atsisiunčiami dažniausiai. Šie skaičiai leidžia pamatyti ne kritikų, o realių naudotojų įpročius.

Didžiausią dėmesį šį kartą traukia „iPhone“ ir „iPad“ atsisiuntimų lyderiai Jungtinėse Valstijose. Viršūnėse atsidūrė tiek socialiniai tinklai, tiek kasdienio bendravimo įrankiai, tiek kūrybinės programos. Sąrašai primena, kad 2025 metais naudotojai ieškojo ir pramogos, ir produktyvumo.

Svarbu prisiminti, kad tai yra konkretaus regiono duomenys ir kitose šalyse rezultatai gali skirtis. Vis dėlto jie aiškiai parodo bendras tendencijas ir platformos pulsą. Toliau apžvelgiami ryškiausi vardai, kurie dominavo „iPhone“ ir „iPad“ atsisiuntimuose.

Populiariausios nemokamos „iPhone“ programėlės

Tarp nemokamų „iPhone“ programėlių pirmą vietą užėmė „ChatGPT“. Iškart po jo rikiavosi „Threads“, o toliau sąraše atsidūrė „Google“, „TikTok“ ir „WhatsApp“. Penketukas rodo, kad žmonėms svarbiausia buvo informacija, socialinis ryšys ir greitas bendravimas.

Tokioje kompanijoje ypač išsiskiria „ChatGPT“, nes tai ne klasikinė socialinė programėlė, o dirbtinio intelekto įrankis. Aukšta vieta reiškia, kad DI sprendimai tapo kasdienio naudojimo norma, o ne vien smalsumo objektu. Tuo pačiu „Threads“ ir „TikTok“ patvirtina, kad trumpas turinys ir diskusijos išliko stipria traukos jėga.

Mokamos „iPhone“ programėlės ir jų lyderiai

Mokamų „iPhone“ programėlių viršūnėje atsidūrė „HotSchedules“. Toliau sekė „Shadowrocket“, „Procreate Pocket“, „AnkiMobile Flashcards“ ir „Paprika Recipe Manager 3“. Šis penketukas atrodo labai praktiškas, nes apima darbą, kūrybą, mokymąsi ir maisto planavimą.

Čia ryškiai matyti dvi kryptys, produktyvumas ir asmeninis tobulėjimas. „AnkiMobile Flashcards“ signalizuoja apie populiarų mokymąsi kartojimo metodais, o „Procreate Pocket“ rodo, kad kūryba telefone tapo rimtu įrankiu. Tuo tarpu „Paprika Recipe Manager 3“ primena, kad kasdieniai įpročiai, kaip gaminimas ir pirkinių planavimas, taip pat kuria stiprią paklausą.

Žaidimų favoritai „iPhone“ ir „iPad“

Žaidimų kategorijoje „iPhone“ naudotojai dažniausiai nemokamai siuntėsi „BlockBlast!“. Tarp mokamų žaidimų pirmavo „Minecraft: Dream it, Build it!“, o „Arcade Games“ lentelėje lyderiu tapo „NFL Retro Bowl '26“. Tai rodo, kad greiti galvosūkiai, kūrybinė smėlio dėžė ir retro sporto dinamika rado savo auditoriją.

„iPad“ pusėje vaizdas panašus, tik nemokamų žaidimų lyderiu tapo „Roblox“. Mokamų žaidimų viršūnėje vėl atsidūrė „Minecraft: Dream it, Build it!“, o „Arcade Games“ sąraše pirmą vietą dar kartą užėmė „NFL Retro Bowl '26“. Pasikartojantys vardai leidžia manyti, kad dalis hitų vienodai gerai veikia abiejose ekosistemose.

„iPad“ programėlės ir regiono pastaba

Kalbant apie „iPad“ programėles, tarp nemokamų atsisiuntimų pirmavo „YouTube“. Tarp mokamų programėlių lyderiu tapo „Procreate“. Šie du pasirinkimai aiškiai apibrėžia „iPad“ vaidmenį, tai ekranas turiniui ir rimtas įrankis kūrybai.

Galiausiai „Apple“ pabrėžia, kad sąrašai susiję su JAV rinka ir gali skirtis priklausomai nuo regiono. Skirtumus lemia vietinės mados, paslaugų prieinamumas ir net kultūriniai įpročiai. Vis dėlto 2025 metų lyderiai parodo, kad DI, socialinis turinys, vaizdo platformos ir kūrybiniai įrankiai tapo tvirtu kasdienybės pagrindu.

Temos: Apple
Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas