Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
15 naujų modelių ir išskirtinis visureigis: dar vienas Kinijos elektromobilių gamintojas veržiasi į Europą
Kinijos automobilių gamintojai pastaraisiais metais sparčiai įsitvirtina Europoje, o jų ambicijos tik auga. Prabangi „Hongqi“ markė, kurios pavadinimas mandarinų kalboje reiškia „raudona vėliava“, paskelbė itin drąsius planus, tai iki 2028 metų Senajame žemyne pasiūlyti net 15 naujų hibridinių ir elektrinių modelių.
Ši žinia sulaukė didelio dėmesio, nes „Hongqi“ dar visai neseniai buvo laikoma mažai žinoma egzotine marke, o dabar ryžtingai žengia į Europos rinką. Kartu su naujais automobiliais plečiamas ir pardavimų tinklas yra iki 2028-ųjų Europoje turėtų veikti 200 prekinių atstovybių.
Įspūdingus planus lydi ir naujo modelio debiutas. Tarptautinėje automobilių parodoje Miunchene bendrovė pristatė elektrinį SUV „EHS5“, kuris tapo simboliniu ženklu, kad „Hongqi“ ketina varžytis su didžiausiais pasaulio gamintojais ne tik technologijomis, bet ir prabangos lygiu.
Kinų markės istorija
„Hongqi“ istorija prasidėjo dar penktajame dešimtmetyje, kai Čangčune įkurta „First Auto Works“ gamykla pradėjo kurti ne tik lengvuosius sunkvežimius, bet ir prabangias limuzinas aukščiausiems šalies vadovams. Šie automobiliai, pavadinti „Hongqi“, tapo valdžios simboliu ir prestižo ženklu Kinijoje.
Dabar markė plečiasi tarptautiniu mastu, o jos dabartinėje gamoje, limuzinai „H5“, „H6“, „H9“ bei SUV (miesto visurėgiai) modeliai „HS3“ ir „HS5“. Europos padalinio atidarymas Amsterdame rodo, jog įmonė nusiteikusi čia įsitvirtinti ilgam.
Ambicingi plėtros planai
Iki 2028 metų „Hongqi“ ketina pasiūlyti net 15 visiškai naujų modelių. Tai reiškia, kad beveik kiekviename segmente atsiras alternatyva iš Kinijos, tai nuo kompaktiškų miesto automobilių iki erdvių SUV. Automobiliai bus platinami 25 Europos šalyse, o vien tik atstovybių tinklą sudarys apie 200 vietų.
Lenkijoje, kaip ir kai kuriose kitose valstybėse, platinimu rūpinasi „Asian Automotive Distribution Center“ (AADC). Tai aiškiai rodo, kad markė neketina likti nišine, ji taikosi į masinį vartotoją.
„Hongqi EHS5“, tai naujas elektrinis SUV
Miunchene pristatytas „EHS5“ yra kompaktiškas elektrinis SUV, kuris vienu įkrovimu pagal WLTP standartą gali įveikti iki 550 kilometrų. Nors realus nuotolis greičiausiai sieks apie 350 kilometrų, tai vis tiek yra solidus rezultatas šio segmento automobiliui.
Automobilio kėbulas pagamintas iš 78 proc. itin tvirtos plieno konstrukcijos, užtikrinančios iki 2 000 MPa atsparumą. 85 kWh talpos LFP tipo akumuliatorius ne tik atsparus vandeniui, ugniai bei mechaniniams pažeidimams, bet ir gali būti įkraunamas itin sparčiai, nuo 10 iki 80 proc. vos per 20 minučių. Tai įmanoma dėl 800 V architektūros, leidžiančios naudoti iki 350 kW įkrovimo galią.
Komfortas, įranga ir kainos
„EHS5“ pabrėžia prabangą, kuriai daug dėmesio skiria „Hongqi“. Standartinėje įrangoje yra 360 laipsnių kamerų sistema, net 14 garsiakalbių, multimedija su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“. Didžiausias akcentas yra priekinės „Queen's Seat“ tipo sėdynės su masažo, vėdinimo, šildymo funkcijomis ir net 18 krypčių elektrine reguliacija.
Tai aiški žinutė, kad „Hongqi“ siekia ne tik pasiūlyti pigią alternatyvą vakarų gamintojams, bet ir įrodyti, jog gali kurti prabangius automobilius, orientuotus į komfortą bei saugumą.
Nors gamintojas dar nepaskelbė „EHS5“ kainos, galima spėti, kad ji bus mažesnė nei didesniojo SUV „EHS7“, kurio kaina Vokietijoje prasideda nuo 53 999 eurų. Taigi tikėtina, jog „EHS5“ bus siūlomas už patrauklesnę sumą, o tai gali suteikti jam konkurencinį pranašumą prieš kitų gamintojų elektrinius modelius.
Dar vienas žaidėjas Europoje
„Hongqi“ žengimas į Europą su 15 naujų modelių per artimiausius trejus metus rodo Kinijos automobilių pramonės ryžtą užkariauti globalią rinką. Pristatytas „EHS5“ įrodo, kad gamintojas derina technologijas, prabangą ir prieinamumą, o tai gali pritraukti daugybę pirkėjų, ieškančių alternatyvos tradiciniams prekių ženklams.
Kinijos gamintojai ne tik nebeslepia ambicijų, bet ir atvirai meta iššūkį Europai. Jei planai bus įgyvendinti, artimiausiais metais Europos keliuose galime išvysti daug daugiau automobilių su „raudonos vėliavos“ ženklu.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti