Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Android Auto“ naudotojai įsiutę: garsas dingsta, balsas tyli, o atnaujinimai tik blogina situaciją
„Android Auto“ – viena iš populiariausių platformų, leidžiančių vairuotojams patogiai naudotis navigacija, muzikos paslaugomis ir žinutėmis tiesiai iš automobilio ekrano. Tačiau net ir po metų tobulinimų, ši sistema vis dar turi trūkumų, kurie ne tik erzina, bet kai kuriais atvejais netgi trukdo saugiai vairuoti.
Naudotojai vis dažniau išsako nusiskundimus dėl riboto funkcionalumo, nesubalansuoto dizaino bei lėtų atnaujinimų. Nors Google aktyviai dirba ties „Android Auto“ plėtra, kai kurios problemos lieka neišspręstos. Šie trūkumai dažnai sukelia nepatogumų kasdienėje eksploatacijoje, ypač ilgesnių kelionių metu.
Norintiems naudotis „Android Auto“ be galvos skausmo, verta žinoti, kokių funkcijų vis dar trūksta ir kodėl tai svarbu ne tik patogumui, bet ir vairavimo saugumui.
Garso valdymas – vis dar problema
Vienas iš didžiausių naudotojų skundų – sudėtingas navigacijos balso patarimų garso reguliavimas. Norint keisti šį garsą, būtina laukti, kol sistema pradės kalbėti. Jei netyčia sumažinsite garsą iki minimumo, jį atkurti važiuojant bus praktiškai neįmanoma, ypač jei nežiūrite į ekraną.
Nors „Google Maps“ siūlo testinį balsą garso reguliavimui, jis paslėptas giliai nustatymuose. Paprastas sprendimas – atskira mygtuko ar valdiklio integracija tiesiai žemėlapyje, tačiau tokio sprendimo dar nėra.
Riboti spartieji veiksmai
„Android Auto“ leidžia rodyti daugiau programėlių pagrindiniame ekrane, tačiau vartotojai tikisi dar didesnio lankstumo. Šiuo metu nėra galimybės kurti spartųsias nuorodas į konkrečius veiksmus programėlėse, kaip antai:
Greitas perėjimas prie mėgstamo grojaraščio „Spotify“
Navigacijos pradžia namo
Greitas skambutis per „WhatsApp“
Mėgstamos radijo stoties paleidimas
Tokie pasirinkimai galėtų sumažinti ekrano lietimų skaičių ir padidinti saugumą kelyje.
Interfeiso konfigūravimo trūkumas
Google per pastaruosius mėnesius atliko ne vieną „Android Auto“ sąsajos atnaujinimą, tačiau ne visi pakeitimai buvo naudingi. Pavyzdžiui, nauji žemėlapių spalviniai sprendimai apsunkino spūsčių identifikavimą, todėl kai kurie naudotojai perėjo prie Waze.
Šiuolaikiniams vairuotojams svarbi ne tik funkcija, bet ir patogus dizainas. Ekspertai siūlo suteikti vartotojams daugiau galimybių prisitaikyti sąsają prie savo poreikių: pasirinkti šriftų dydžius, spalvų kontrastą ar net teminį režimą.
Nepatikimos balso komandos
Balso valdymas – viena iš tų funkcijų, kuri turėtų padėti vairuoti saugiai, tačiau šiuo metu tai – vienas didžiausių nusivylimų. Dabartinis „Google Assistant“ dažnai nesupranta komandų, ypač kai kalba eina apie navigaciją ar „WhatsApp“ žinutes. Geriausiai jis atlieka tik priminimų kūrimą, bet tai – ne vairavimo metu aktuali funkcija.
„Google“ žadėjo naują asistentą „Gemini“, kuris turėtų būti išmanesnis ir jautresnis intonacijoms bei kontekstui. Tačiau lapkričiui atėjus, „Gemini“ vis dar nepasiekiamas daugeliui naudotojų. Vairuotojai vis dar laukia, kol žadėta patirtis taps realybe.
Nėra keleivio režimo
Kai kurie „Android Auto“ apribojimai sukurti dėl saugumo, tačiau jie dažnai atsiliepia patogumui. Jei automobilis važiuoja, daug funkcijų užrakinamos. Net keleivis negali įvesti naujo adreso ar pasirinkti muzikos.
Vartotojai siūlo paprastą sprendimą – keleivio režimą, kuris leistų prie sistemos prijungti keleivio telefoną ir perimti valdymą. Arba bent jau įvesti specialų mygtuką keleivio pusėje, kuris laikinai atrakintų sistemą, kol automobilis juda.
Trūksta naudingų valdiklių kaip „Apple CarPlay“
„Apple CarPlay“ jau siūlo valdiklius, leidžiančius rodyti orus, kalendorių, laikmačius ar dainų tekstus tiesiai automobilio ekrane. „Android Auto“ dar to neturi, nors tai galėtų stipriai pagerinti naudotojo patirtį.
Vartotojai tikisi matyti daugiau duomenų vienoje vietoje: degalų likutį, atstumą iki artimiausios degalinės, prognozę maršruto gale ar spūsčių statistiką. Dabartinis „Android Auto“ interfeisas dažnai išnaudoja tik dalį ekrano ploto, todėl papildomų valdiklių integracija būtų natūralus žingsnis į priekį.
Rašau apie sodininkystę, gamtą ir gyvenimą. Tai temos, kurios man artimos širdžiai ir šaknims. Tikiu, kad augalai moko mus kantrybės, cikliškumo ir ryšio su pasauliu, todėl savo tekstais stengiuosi ne tik dalintis žiniomis, bet ir įkvėpti gyventi lėčiau, sąmoningiau, arčiau žemės.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.