Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Automobilių rinkos laukia dideli pokyčiai: „Nio“ ir CATL ketina statyti didžiausią pasaulyje baterijų keitimo tinklą
Dėl didelės „Nio“ ir CATL partnerystės elektromobilių pasaulis greitai pasikeis. Šios dvi bendrovės suvienija pastangas, kad sukurtų didžiausią kada nors matytą baterijų keitimo tinklą. Tai reiškia, kad bent jau Kinijoje elektromobilių vairuotojai turės daugiau galimybių ir greitesnių būdų išlaikyti savo automobilius veikiančius.
„Nio“ yra akumuliatorių keitimo technologijos pradininkė ir jungiasi su CATL, kuri yra didžiausia pasaulyje elektromobilių akumuliatorių gamintoja. Abi bendrovės kartu sukurs platų akumuliatorių keitimo stočių tinklą. Taip dar daugiau elektromobilių savininkų galės greitai pakeisti savo automobilio akumuliatorių visiškai įkrautu, užuot laukę, kol jis bus įkrautas.
CATL į „Nio Power“ investuoja iki 312 mln. eurų, taip parodydama, kad rimtai nusiteikusi šiai partnerystei. Planuojama, kad greta veiks du akumuliatorių keitimo tinklai. Esamas „Nio“ tinklas bus tęsiamas, o CATL „Choco-Swap“ technologija bus naudojama naujuose „Nio Firefly“ prekės ženklo automobiliuose.
Tai reiškia, kad bus daugiau akumuliatorių keitimo stočių ir daugiau pasirinkimo galimybių vairuotojams. Bendrovės taip pat nori bendradarbiauti, kad skirtingų markių automobilių akumuliatorių standartai būtų vienodi. Tai palengvintų visų elektromobilių naudojimąsi keitimo stotelėmis.
„Nio“ ir CATL siekia ne tik keisti akumuliatorius, bet ir atsižvelgti į visą akumuliatoriaus naudojimo laiką. Jie nori dirbti su baterijų moksliniais tyrimais, turto valdymu ir perdirbimu. Tai padės padaryti elektromobilius prieinamesnius ir naudingesnius aplinkai. Jie taip pat siekia padėti Kinijai nustatyti nacionalinius akumuliatorių keitimo technologijos standartus.
Bendrovė „Nio“ jau turi didžiausią akumuliatorių keitimo tinklą – 3172 stoteles. Jie taip pat sudarė sandorius su kitomis automobilių bendrovėmis, pavyzdžiui, „Changan Automobile“, „Chery“, „GAC Group“ ir „JAC Group“. 2024 metais CATL priklausė beveik 38 proc. elektromobilių akumuliatorių rinkos.
Įdomu pastebėti, kad kai „Nio“ turėjo sunkumų parduodant automobilius, daugelis svarstė apie akumuliatorių keitimo ateitį. Bendradarbiaudama su CATL, „Nio“ įrodo, kad technologija, kurios pradininkė ji buvo, yra ateitis. „Nio“ akcijos greitai sureagavo į šią naujieną – jų vertė pakilo daugiau nei 16 proc.
Rašau apie sodininkystę, gamtą ir gyvenimą. Tai temos, kurios man artimos širdžiai ir šaknims. Tikiu, kad augalai moko mus kantrybės, cikliškumo ir ryšio su pasauliu, todėl savo tekstais stengiuosi ne tik dalintis žiniomis, bet ir įkvėpti gyventi lėčiau, sąmoningiau, arčiau žemės.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti