Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Dar vienas smūgis „Apple“: vienas didžiausių automobilių gamintojų nenaudos „CarPlay Ultra“ platformos
Apple šiemet pristatė naują informacinę ir pramoginę sistemą „CarPlay Ultra“, kuri sukėlė skirtingas automobilių gamintojų reakcijas. Kai kurios įmonės skubiai pareiškė bendradarbiausiančios su Apple ir diegs šią sistemą savo transporto priemonėse. Kitos nusprendė laikytis nuošaliai.
Viena jų, tai BMW, kuri dar kartą patvirtino neplanuojanti naudoti „CarPlay Ultra“ ir investuojanti į savo iDrive sistemą. Po ilgo laukimo „CarPlay Ultra“ oficialiai pasirodė rinkoje šių metų gegužę. Pirmoji ją išbando „Aston Martin“.
Taip pat apie bendradarbiavimą su Apple paskelbė tokie gamintojai kaip „Kia“, „Hyundai“, „Porsche“, „Genesis“, „Ford“, „Nissan“, „Infiniti“, „Jaguar“ ir „Honda“. Jie ketina integruoti „CarPlay Ultra“ į savo naujuosius modelius ir taip pasiūlyti vairuotojams modernesnę skaitmeninę patirtį.
Nepaisant to, dalis gamintojų išlieka atsargūs. Tarp jų BMW, „Mercedes“, „Volvo“, „Polestar“, „Renault“ ir „General Motors“. Šios bendrovės nenori prarasti kontrolės savo programinės įrangos srityje, ypač kai tai gali reikšti svarbių funkcijų perdavimą trečiosioms šalims. Pavyzdžiui, „General Motors“ jau pradėjo pašalinti standartinį „CarPlay“ iš kai kurių naujų elektrinių modelių, siekdama išlaikyti visišką integracijos kontrolę.
BMW šią situaciją panaudojo kaip progą priminti apie savo kuriamą iDrive operacinę sistemą. Ji pirmą kartą bus pritaikyta modelyje BMW iX3, o vėliau ir visoje naujos kartos Neue Klasse automobilių linijoje. Gamintojas pabrėžia, kad visiškai nenumato atsisakyti standartinių „CarPlay“ ar „Android Auto“ funkcijų. Šios sistemos ir toliau veiks, tačiau bus apribotos pagrindiniu informaciniu ekranu, nesuteikiant galimybės tiesiogiai valdyti automobilio funkcijų.
Toks sprendimas rodo BMW siekį išlaikyti savarankiškumą ir užtikrinti, kad jų skaitmeninė aplinka išliktų vientisa, sukurta specialiai jų automobiliams. Tuo pat metu bendrovė stengiasi pasiūlyti technologijas, kurios atitiktų šiuolaikinių vairuotojų lūkesčius ir užtikrintų sklandų funkcionalumą.
Technologijų lenktynėse tarp automobilių gamintojų akivaizdu, kad pasirinkimai skiriasi. Vieni pasitiki Apple ir jos kuriamomis sistemomis, kiti kaip BMW renkasi kurti savo sprendimus. Tai leidžia klientams rinktis, ar norima gilesnės integracijos su mobiliaisiais įrenginiais, ar pirmenybė teikiama gamintojo kurtai unikalios patirties sistemai.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti