Dujomis varomų „Volvo“ sunkvežimių paklausa toliau auga, pardavimai išaugo 25 proc.

Pranešimas spaudai
Paskelbta

Dujomis varomų „Volvo“ sunkvežimių paklausa toliau auga, pardavimai išaugo 25 proc.

Dujomis varomų „Volvo“ sunkvežimių paklausa toliau auga – vien per 2024 m. jų pardavimai padidėjo daugiau nei 25 %. Tokie sunkvežimiai leidžia transporto įmonėms sumažinti savo anglies dioksido pėdsaką, ypač naudojant iš atsinaujinančių šaltinių pagamintus degalus – tuomet CO₂ emisija gali sumažėti iki 100 %.

„Volvo Trucks“ jau pardavė daugiau nei 8 000 dujinių sunkvežimių visame pasaulyje. 2024 m. pardavimai išaugo 25 %, o pagrindinės rinkos – Švedija, Norvegija, Nyderlandai, Ispanija ir Jungtinė Karalystė. Dujiniai varikliai, montuojami į „Volvo FM“, FH ir „FH Aero“ modelius, pritaikyti tiek biodujoms, gaunamoms iš organinių atliekų, tiek suskystintoms gamtinėms dujoms (LNG).

Šie sunkvežimiai gali nuvažiuoti iki 1 000 km, todėl yra tinkami tarptautiniams pervežimams, regioninei distribucijai ir statybų darbams. Tai perspektyvi alternatyva kitoms mažataršėms transporto priemonėms – tiek vežėjai, tiek transporto paslaugų užsakovai ieško tvaresnių veiklos būdų.

„Daugelis mūsų klientų keičia dyzelinius sunkvežimius į dujinius – tai paprastas sprendimas sumažinti CO₂ emisiją čia ir dabar“, – sako Janas Hjelmgrenas, „Volvo Trucks“ produktų vadovas. „Dujiniai „Volvo“ sunkvežimiai padeda transporto įmonėms sumažinti eksploatavimo išlaidas ir CO₂ pėdsaką, išlaikant našumą.“

Daugelyje šalių jau veikia išplėtotas biodujų degalinių tinklas. Europos biodujų asociacijos duomenimis, pasaulinė biodujų gamyba 2024 m. išaugo 21 %. Tai reiškia, kad vis daugiau naudotojų gali sumažinti CO₂ emisiją iki 100 %. 

Šalyse, kuriose taikomos mokesčių lengvatos ir valstybės subsidijos atsinaujinantiems degalams bei mažataršėms transporto priemonėms, biodujos tampa ekonomiškai konkurencinga alternatyva dyzelinui. Įprastos suskystintos gamtinės dujos CO₂ emisiją sumažina iki 20 % („nuo bako iki ratų“), palyginti su dyzeliniais sunkvežimiais.

Reikšmingas CO₂ ir eksploatacinių išlaidų mažinimas

„Volvo“ siūlo išskirtinę dujinių variklių technologiją, sukurtą remiantis geriausiai parduodamu D13 dyzeliniu varikliu. Jo našumas prilygsta bet kuriam dyzeliniam varikliui, tačiau CO₂ emisija – žemesnė.

„Mūsų dujiniai varikliai yra pažangūs ir lenkia konkurentus galios, sukimo momento, variklio atsako bei degalų ekonomijos srityse. Vairuotojai vertina jų galią, patogų važiavimą ir mažą triukšmo lygį“, – sako J. Hjelmgrenas. „Matome, kad šie sunkvežimiai turi didelį potencialą siekiant nulinės emisijos transporto.“

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas