Prisijunkite
Prisijunkite
Europos avarijų saugumo vertinimo organizacija Euro NCAP paskelbė naujausius dešimties automobilių bandymų rezultatus. Tarp jų net šeši modeliai – iš Kinijos. Daugiausia dėmesio sulaukė „Chery Tiggo 7“ ir „Tiggo 8“ visureigiai, kuriems nepavyko gauti maksimalaus penkių žvaigždučių įvertinimo dėl netinkamai veikusių oro pagalvių.
Tarp testuotų automobilių buvo tokių modelių kaip „Lynk&Co 02“, „Omoda 9“ ir „ZEEKR 7X“, kuriems pavyko surinkti aukščiausią, net penkių žvaigždučių įvertinimą. Tuo metu „Chery Tiggo 7“ ir „Chery Tiggo 8“ surinko po keturias žvaigždutes.
Taip pat keturių žvaigždučių įvertinimas buvo skirtas „Ford Tourneo Courier“, „Hyundai Inster“ bei „Ford Puma Gen E“ modeliams. Kai kurie automobiliai buvo vertinti pagal senesnes metodikas, priklausomai nuo jų homologacijos datos, todėl šių rezultatų palyginimas su naujesnėmis konstrukcijomis yra sąlyginis.
„Omoda 9“, tai sėkmės istorija
Viena iš džiugių naujienų buvo maksimalus įvertinimas „Omoda 9“ modeliui. Nuo savo pristatymo šių metų pavasarį Lenkijos rinkoje, šis modelis jau rado per 200 pirkėjų. Tai rodo, kad šiuolaikiniai Kinijos automobiliai sparčiai skina kelią Europoje. Vis dėlto „Chery Tiggo 7“ ir „Tiggo 8“ atvejis parodė, kad ne viskas vyksta taip sklandžiai.
Nors šie du modeliai surinko gan vienodus balus visose kategorijose, galutinis vertinimas nesiekė penkių žvaigždučių. Suaugusiųjų keleivių apsaugos srityje „Chery Tiggo 8“ surinko 81 proc., o „Tiggo 7“ 80 proc. Tiek vaikų apsaugos, tiek pėsčiųjų saugumo įvertinimas siekė 77 - 80 proc., o pagalbinės saugos sistemos surinko 78 proc.
Techninės problemos su oro pagalvėmis
Kadangi abu automobiliai turi labai panašią struktūrą, fiziniams smūgio bandymams buvo pasirinktas tik „Tiggo 7“ modelis. Vis dėlto, kaip pastebi Euro NCAP ekspertai, pagrindinė problema buvo netinkamai veikiančios oro pagalvės.
Pirmiausia buvo pastebėta, kad vairuotojo kelio oro pagalvė neveikė tinkamai dėl to buvo sumažinta apsauga dešinei kojai. Didžiausia nesėkmė kilo vaikų apsaugos bandymuose, kai šoninio smūgio metu oro pagalvė, turėjusi apsaugoti vaiko galvą, ne tik nesuveikė tinkamai, bet ir atskilo nuo savo tvirtinimo taško. Tai sukėlė pavojų bandymo metu naudojamam manekenui, imituojančiam dešimties metų vaiką.
Gamintojas pripažino problemą
Euro NCAP pranešė, kad po pirmojo nesėkmingo bandymo kreipėsi į gamintoją. Šis atliko konstrukcijos pataisymus, tačiau net ir pakartotinis bandymas parodė tą pačią problemą. Oro pagalvė nesuveikė pakankamai efektyviai, o kontaktas su manekeno galva buvo minimalus. Prie to prisidėjo ir nepriimtinos pagreičio vertės, kurios rodo didelę sužeidimų riziką.
Tuo pačiu pažymėta, kad „Chery Tiggo 7“ ir „Tiggo 8“ turi tvirtą kėbulo struktūrą ir veiksmingas smūgio sugėrimo zonas. Elektroninės saugos sistemos taip pat buvo įvertintos labai gerai, tad gamintojas, tikėtina, sugebės patobulinti trūkstamas oro pagalvių funkcijas artimiausiu metu.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti