„Hyundai“ atskleidė pirmąsias „Elexio“ elektrinio automobilio detales, tačiau jūs negalėsite jo įsigyti

Viktoras Baliulis , 2025-05-10, 12:00
0
„Hyundai“ atskleidė pirmąsias „Elexio“ elektrinio automobilio detales, tačiau jūs negalėsite jo įsigyti

Kinijos elektromobilių rinka įgauna vis didesnį pagreitį, o „Hyundai“ žengia į ją su visiškai nauju modeliu. Korėjos bendrovė, bendradarbiaujant su partneriais Kinijoje jau kuris laikas kuria naują elektromobilį, o dabar aiškėja ir daugiau informacijos.

Bendras „Hyundai“ ir Kinijos partnerių projektas „Beijing-Hyundai“ pagaliau apie pirmąjį savo elektrinį automobilį. Kompanijos atstovai paskelbė apie naująjį „Elexio“ modelį, kuris buvo kuriamas pastaruosius keletą metų.

Iš išorės „Elexio“ atrodo visiškai kitaip nei įprastiniai „Hyundai“ elektriniai modeliai, kurie priskiriami „Ioniq“ šeimai. Priekinius dienos žibintus įkvėpė kristalų formos, o šviesų motyvuose slypi skaičius aštuoni, kas kinų kultūroje yra laimės simbolis. 

Priekyje įmontuota vientisa šviesos juosta ir šviečiantis „Hyundai“ logotipas leidžia automobilį atpažinti iš tolo, o dvispalvis priekinis buferis suteikia jam solidumo. Automobilio šonai atrodo tvirti, su aiškiai išreikštomis linijomis, galingomis arkomis ir ryškiu įstrižainės formos elementu galiniame stulpe. 

„Elexio“ modelio durų rankenėlės paslėptos, o dideli, 20 colių daugiaspinduliniai ratlankiai prideda elegancijos. Galinėje elektromobilio dalyje išlaikoma vientisos šviesos koncepciją, kuri sukuria švarų, modernų įspūdį.

Gamintojas neatskleidė daug detalių apie šio elektromobilio saloną, tačiau užsimena, kad čia vyraus minimalizmo elementai. Negana to, „Elexio“ neturės beveik jokių fizinių mygtukų ir visas valdymas bus atliekamas pasitelkiant skaitmeninę sąsają.

Technologinę automobilio širdį sudaro naujasis „Qualcomm 8295P“ lustas. Interaktyvioji „Elexio“ sistema palaikys internetinę navigaciją, pramogų funkcijas, išmanųjį telefonų susiejimą, nuotolinius programinės įrangos atnaujinimus, valdymą balsu bei išmaniąją kontrolę per programėlę.

Pranešama, jog „Elexio“ bus siūlomas su L2+ autonominio vairavimo sistema, kuri apima pagalbą važiuojant greitkeliu. Iki 2025 metų „Beijing-Hyundai“ žada įdiegti ir atmintinę parkavimo funkciją, o 2026-aisiais ir miesto eismo asistavimo režimą. Visa tai veiks pasitelkiant „Huawei“ kuriamą „Harmony OS Intelligent Mobility“ operacinę sistemą.

Elektromobilis kuriamas naudojant gerai pažįstamą „E-GMP“ platformą, kurią naudoja „Hyundai Ioniq“ bei „Kia“ elektromobiliai. Remiantis CLTC standartais, viena įkrova „Elexio“ galės nuvažiuoti daugiau nei 700 kilometrų, tačiau tai preliminarūs skaičiai. Palaikomas ir greitasis įkrovimas, kuris leis nuo 30 iki 80 proc. bateriją papildyti vos per 27 minutes.

Deja, tačiau šiuo metu dar nėra žinoma, kiek kainuos naujasis elektrinis automobilis. Tiesa, jis veikiausiai bus prieinamas tik Kinijos rinkoje.

Ar patiko šis įrašas?
 

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas