Prisijunkite
Prisijunkite
Europoje gyvenantiems elektromobilių entuziastams, kurie planavo įsigyti atnaujintus „Tesla Model S“ arba „Model X“ automobilius, teko nusivilti. Amerikiečių gamintojas tyliai, be didesnių viešų pranešimų, pašalino šių dviejų prabangių elektromobilių konfigūravimo galimybę iš savo oficialių internetinių svetainių visoje Europoje. Tai ženklas, kad „Tesla“ keičia savo strategiją šiame regione.
Anksčiau užsukus į „Tesla“ svetainę ir pasirinkus „Model S“ arba „Model X“, vartotojai būdavo nukreipiami į specialų konfigūratorių, kuriame galėdavo pasirinkti kėbulo spalvą, ratlankius, salono apdailą bei variklio variantą. Šiandien ši funkcija nebeprieinama.
Dabar vietoj mygtuko leidžiančio pateikti užsakymą, tokiose rinkose kaip Vokietija, Jungtinė Karalystė, Norvegija ar Prancūzija matomas tik mygtukas kviečiantis peržiūrėti turimą sandėlį. „Tesla“ kol kas nepateikė jokio oficialaus paaiškinimo dėl šio sprendimo. Tačiau tikėtina, kad pagrindinė priežastis yra paprasta, tai mažėjanti šių modelių paklausa.
„Model S“ ir „Model X“, kadaise buvę elektrinio judėjimo simboliai, dabar sudaro tik nedidelę bendrovės pardavimų dalį. Antrojo šių metų ketvirčio duomenimis, visame pasaulyje „Tesla“ pristatė daugiau nei 373 tūkstančius „Model 3“ ir „Model Y“ automobilių. Tuo tarpu „Model S“ ir „Model X“ pardavimai buvo įtraukti į bendrą kategoriją kartu su „Cybertruck“ modeliu, iš viso sudarę tik kiek daugiau nei dešimt tūkstančių vienetų.
Dar labiau situacija išryškėja žvelgiant į Europos rinką. Vokietijoje, kuri yra didžiausia automobilių rinka šiame žemyne, rezultatai šiuo atžvilgiu yra išties iškalbingi. Per pirmuosius šešis metų mėnesius šioje šalyje buvo užregistruoti vos 58 „Model S“ sedano ir 59 „Model X“ visureigio vienetai. Tuo pačiu laikotarpiu „Tesla“ pardavė daugiau nei šešis tūkstančius „Model Y“ vienetų.
Tokie skaičiai akivaizdžiai rodo, kad brangiausi „Tesla“ modeliai prarado savo buvusią įtaką, o įmonė, siekdama efektyvumo ir pelningumo, gali imtis sprendimų, kurie padėtų koncentruotis į paklausiausius produktus.
Kol kas nėra aišku, ar šis užsakymų stabdymas yra tik laikinas, ar reiškia nuolatinį pasitraukimą iš tam tikrų rinkų. Viena iš galimų priežasčių, tai siekis išparduoti sandėliuose esančius senesnius modelius prieš pristatant atnaujintas, brangesnes versijas. Tačiau neįmanoma atmesti ir scenarijaus, kad „Tesla“ nusprendė visiškai atsisakyti šių modelių siūlymo Europoje dėl itin žemos paklausos ir aukštos gamybos savikainos.
Šis žingsnis dar kartą parodo, kad „Tesla“ vis labiau orientuojasi į masinės gamybos sprendimus ir siekia stiprinti savo pozicijas ten, kur paklausa yra didžiausia. „Model 3“ ir „Model Y“ šiandien tapo bendrovės sėkmės pagrindu, o jų kainos ir universalumas puikiai atitinka didžiosios dalies pirkėjų poreikius.
Ateities perspektyvos dėl „Model S“ ir „Model X“ likimo Europoje lieka neaiškios. Tačiau akivaizdu, kad „Tesla“ stebi rinkos dinamiką ir imasi drąsių sprendimų, kad galėtų išlaikyti konkurencingumą bei užtikrinti augimą ne tik JAV, bet ir visame pasaulyje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti