Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Ne automobiliai, o tragedija: šie populiarūs automobiliai sugedo dar neįveikę 100 tūkst. kilometrų
Vokietijos automobilių specialistai paskelbė naujausius ilgo nuotolio bandymų rezultatus, kurie parodė stulbinančius skirtumus tarp modelių, laikomų patikimais, ir tų, kurie pasirodė visai priešingai.
Šie testai, atliekami tokių leidinių kaip „Auto Bild“, yra vieni iš griežčiausių patikimumo vertinimų pasaulyje. Kiekvienas automobilis per metus turi įveikti 100 tūkst. kilometrų įvairiomis sąlygomis, tai yra mieste, kalnuose ir greitkeliuose, o visi defektai bei remonto darbai kruopščiai registruojami.
Tokio bandymo tikslas yra įvertinti realų automobilio atsparumą intensyviam naudojimui. Šių metų rezultatai tapo dideliu netikėtumu, nes keli populiarūs modeliai, garsėję patikimumu, neįveikė viso atstumo.
Kai kurie sugedo gerokai anksčiau, nei pasiekė 100 tūkst. kilometrų ribą. Vokiečių ekspertai pabrėžia, kad testas atskleidžia ne vien atsitiktinius gedimus, o sistemines silpnąsias vietas, kurios gali lemti ilgalaikį automobilio patikimumą.
Automobiliai, kurie neištvėrė išbandymo
Tarp automobilių, kurie neįveikė visos distancijos, pateko „Ford Fiesta 1.0 EcoBoost“. Šiam modeliui užfiksuoti keli rimti defektai, tai nuo vairo mechanizmo sutrikimų ir skysčių nutekėjimų iki visiško variklio gedimo.
Bandymo metu automobilis buvo ne kartą remontuotas, tačiau galutinai iš rikiuotės iškrito dar nepasiekęs finišo. Nepasitvirtino ir „Subaru XV 2.0D“ reputacija. Nors šis modelis garsėjo patvarumu, testuotojai aptiko korozijos židinius kėbule bei problemų su transmisija.
Tokie gedimai parodė, kad net ilgametė patirtis gamyboje ne visada garantuoja kokybę. Kai kurie modeliai pasidavė dar greičiau. „Audi Q3 2.0 TDI quattro“ pradėjo gesti jau po 28 tūkst. kilometrų, tai pirmiausia sugedo lambda zondas, o netrukus teko keisti visą pavarų dėžę.
Didžiausi nusivylimai bandymo metu
Nemenkas netikėtumas buvo ir „BMW 218i Active Tourer“. Ekspertai pastebėjo pernelyg greit nusidėvinčius guolius bei tokį variklio susidėvėjimą, kad jį teko visiškai pakeisti. Tarp nesėkmingų modelių atsidūrė ir „Citroen C4 Cactus PureTech 110“, kurio kėbule po 30 tūkst. kilometrų pradėjo rastis rūdys, o variklis ir pavarų dėžė patyrė rimtų gedimų.
Didžiausia metų staigmena tapo „Volkswagen Golf 1.4 TSI“ modelis, kuris ilgus metus buvo laikomas patikimumo simboliu. Jau po 37 tūkst. kilometrų pasireiškė pirmieji sutrikimai, o vėliau, ties 150 tūkst. kilometrų riba, fiksuotas rimtas pavarų dėžės gedimas. Į nesėkmingų automobilių sąrašą taip pat pateko „Chevrolet Orlando“, „BMW i3“, „Ford Grand C-Max“ ir „Suzuki Vitara“.
Rezultatai, kurie keičia požiūrį į patikimumą
Šie bandymai parodė, kad net garsiausi prekių ženklai nėra apsaugoti nuo rimtų techninių problemų. Ilgo nuotolio testai atskleidžia realų automobilio atsparumą, kai jis eksploatuojamas intensyviai ir be nuolaidų.
Ekspertai pabrėžia, kad tokie rezultatai turėtų paskatinti vairuotojus atsakingiau vertinti ne tik prekės ženklą, bet ir konkretaus modelio techninę istoriją bei priežiūros ypatumus. Patikimumas, pasirodo, nebūtinai eina išvien su garsiu logotipu ant kapoto.
Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.