Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Pastebėjote vandens lašus iš duslintuvo? Mechanikai pasakė, ką tai iš tiesų reiškia tavo automobiliui
Jeigu pastebėjote, kad iš automobilio išmetimo vamzdžio laša vanduo, nereikia iš karto panikuoti. Daugeliu atvejų tai visiškai natūralus reiškinys, susijęs su degalų degimo procesu. Tačiau kartais toks požymis gali reikšti rimtesnius techninius sutrikimus, todėl svarbu suprasti, kada verta susirūpinti.
Jeigu pastebėjote, kad iš automobilio išmetimo vamzdžio laša vanduo, nereikia iš karto panikuoti. Daugeliu atvejų tai visiškai natūralus reiškinys, susijęs su degalų degimo procesu. Tačiau kartais toks požymis gali reikšti rimtesnius techninius sutrikimus, todėl svarbu suprasti, kada verta susirūpinti.
Vandens lašai iš išmetimo dažniausiai pasirodo, kai šaltu oru išmetimo sistema atvėsta, o degimo metu susidaranti vandens garų kondensacija virsta skysčiu. Šis reiškinys dažniausiai pastebimas po trumpos kelionės, kai variklis dar nespėja visiškai įkaisti. Vairuotojai dažnai išsigąsta, nors tokia situacija dažnai reiškia tik normalią fizikinę reakciją.
Vis dėlto verta žinoti, kada toks lašėjimas gali rodyti gedimą. Kai kurie simptomai, pasireiškiantys kartu su vandens tekėjimu, gali signalizuoti apie variklio ar sandarinimo problemą. Todėl nuolatinė stebėsena ir profilaktika padeda laiku išvengti didesnių išlaidų.
Iš kur atsiranda vanduo išmetimo sistemoje?
Degant degalams variklyje, susidaro keli šalutiniai produktai, tai vienas jų yra vandens garai. Kai išmetimo sistema atvėsta, ypač žiemą ar važiuojant trumpais atstumais, šie garai kondensuojasi ir kaupiasi vamzdžiuose. Vėliau kondensatas natūraliai išteka lauk, sukeldamas įspūdį, kad kažkas nutekėjo.
Tokiu atveju viskas yra tvarkoje, kol vandens kiekis nedidelis ir jis pasirodo tik trumpam po užvedimo. Tačiau jei vanduo bėga nuolat arba jo yra neįprastai daug, tai gali reikšti, kad į degimo kamerą patenka aušinimo skystis. Dažnai tokia problema siejama su pažeista galvutės tarpine.
Kitas pavojingas požymis yra baltas dūmas, lydintis vandens lašus. Jis gali rodyti, kad variklyje deginamas aušinimo skystis. Jeigu be to pastebimas ir riebus, alyvos primenantis kondensatas, verta įtarti susidėvėjusius stūmoklių žiedus ar kitus rimtus vidaus defektus.
Kaip elgtis pastebėjus neįprastus požymius?
Jei kyla abejonių dėl automobilio būklės, pirmiausia reikia jį atidžiai stebėti. Pastebėkite, ar variklis dirba tolygiai, ar neatsiranda trūkčiojimų, keistų garsų ar galios sumažėjimo. Tai pirmieji ženklai, kad sistemoje gali būti nesklandumų.
Taip pat būtina patikrinti aušinimo ir variklio alyvos lygius. Jeigu jie pastebimai krenta be aiškios priežasties, tai ženklas, kad vienas iš skysčių gali patekti ten, kur neturėtų. Tokiu atveju reikėtų nedelsiant kreiptis į mechaniką, kad būtų atlikta išsami diagnostika.
Reguliari priežiūra ir budrumas padeda išvengti brangių remonto darbų. Nedidelis kondensatas dažniausiai nekelia grėsmės, tačiau nuolatinis vandens srautas ar dūmai, tai rimtas signalas, kurio geriau neignoruoti. Automobilio saugumas ir patikimumas visada prasideda nuo smulkmenų.
Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.