Netikėtumas: „Ford“ kurs naujus modelius ant „Renault“ platformos, bet neatsisako savo charakterio

Paskelbė Viktoras Baliulis
Paskelbta

Netikėtumas: „Ford“ kurs naujus modelius ant „Renault“ platformos, bet neatsisako savo charakterio

„Ford“ ir „Renault“ nusprendė suvienyti jėgas, kad Europos rinkai pasiūlytų du įperkamus elektromobilius. Tai nebus tiesiog pervadinti esami modeliai, nors techninis pagrindas bus bendras. Abu gamintojai tikisi taip greičiau ir pigiau išplėsti elektrinių automobilių pasiūlą.

„Ford“ pasinaudos „Renault“ sukurta elektrine platforma, o gamyba vyks Prancūzijoje. Toks sprendimas leidžia išnaudoti „Renault“ pramoninį mastą ir paruoštą technologinį paketą. Tuo pačiu „Ford“ išlaikys savo dizaino ir važiavimo charakterio kryptį.

Svarbu tai, kad naujieji automobiliai bus kuriami kaip saviti „Ford“ modeliai. Išorę ir salono sprendimus formuos „Ford“ dizaineriai, o važiuoklė bus suderinta pagal šio gamintojo vairavimo stilių. Taip siekiama, kad automobiliai liktų atpažįstami kaip „Ford“, nors jų pagrindas bus „Renault“.

Bendra platforma ir gamyba

Abu elektromobiliai bus statomi ant „Ampere“ platformos, kurią sukūrė „Renault“ elektrinių automobilių padalinys. Ši platforma skirta kompaktiškiems ir prieinamesniems modeliams, todėl tinka masinei Europos rinkai. Gamyba bus patikėta „Renault“ gamykloms Prancūzijoje.

Tokiu būdu „Ford“ išvengia brangios naujos bazės kūrimo nuo nulio. „Renault“ gauna papildomą užsakymų apimtį ir stiprina savo pozicijas kaip technologijų tiekėjas. Abi pusės laimi greičiu ir kaštų kontrole, o vartotojai turėtų laukti konkurencingesnių kainų.

Kokie modeliai planuojami

Pirmasis būsimas elektromobilis turėtų pasirodyti salonuose 2028 metų pradžioje. Jis bus artimai susijęs su „Renault 5“ ir numatomas kaip dvasinis „Ford Fiesta“ įpėdinis, tik jau elektrinis. Tai reiškia kompaktišką miesto hečbeką, orientuotą į kasdienį praktiškumą.

Antrasis modelis bus kuriamas remiantis „Renault 4“ kryptimi. Tai leidžia spėti, kad „Ford“ taikysis į šiek tiek kitą poreikį, labiau universalų ir šeimynišką charakterį. Abu automobiliai turėtų papildyti vienas kitą ir uždengti svarbiausius mažų elektromobilių segmentus.

Dizainas ir važiavimo pojūtis

Nors technika bus bendra, „Ford“ pasirūpins, kad automobiliai būtų atskiri savo išvaizda. Gamintojas pats kurs kėbulo linijas, interjero sprendimus ir visą vizualinę tapatybę. Todėl pirkėjai gaus ne „Renault“ kopiją, o tikrą „Ford“ stiliaus automobilį.

„Ford“ taip pat reguliuos važiavimo dinamiką pagal savo tradicijas. Tai apima pakabos, vairo ir bendro valdymo sureguliavimą, kad automobiliai jaustųsi kaip „Ford“ net ir turėdami „Renault“ platformą. Šis aspektas svarbus, nes vairavimo pojūtis dažnai lemia lojalumą prekės ženklui.

Platesnė partnerystės prasmė

Be dviejų lengvųjų elektromobilių, abi įmonės svarsto bendradarbiavimą ir lengvųjų komercinių automobilių srityje. Tai rodo, kad partnerystė gali išsiplėsti į kitus segmentus, jei pirmasis etapas pasiteisins. Europoje toks žingsnis būtų logiškas, nes komercinis transportas taip pat sparčiai elektrifikuojamas.

„Ford“ vadovas „Jim Farley“ pabrėžė, kad ši partnerystė padės kurti efektyvesnį ir ateičiai pasiruošusį verslą Europoje. „Renault“ vadovas „François Provost“ akcentavo, kad jungiant pramoninį mastą su „Ford“ dizaino ir vairavimo patirtimi, abi pusės taps inovatyvesnės. Jei planas pavyks, Europos pirkėjai gaus daugiau įperkamų elektrinių pasirinkimų.

Ar patiko šis įrašas?
 

Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas