Pristatytas naujasis „Nio ES8“ elektrinis automobilis su itin greitu įkrovimu ir tinkantis visai šeimai

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

Pristatytas naujasis „Nio ES8“ elektrinis automobilis su itin greitu įkrovimu ir tinkantis visai šeimai

Kinijos elektromobilių gamintojas „Nio“ pradėjo naujosios, trečiosios kartos „ES8“ išankstinius pardavimus. Šis modelis tapo gerokai didesnis ir visiškai perdarytas, pereidamas į didelių elektrinių visureigių klasę. 

Automobilis aprūpintas pažangiausiomis technologijomis, tarp jų itin galinga 900 voltų elektros sistema, o gamintojas pasirinko patrauklią kainų strategiją, kuri gali sudominti šeimas, norinčias pereiti prie elektromobilių. 

Svarbiausias 2025 metų „Nio ES8“ pokytis, tai jo dydis. Dabar automobilio ilgis siekia 5280 milimetrų, plotis 2010 milimetrų, aukštis 1800 milimetrų, o ratų bazė išaugo iki 3130 milimetrų. 

Palyginti su ankstesniu modeliu, ilgis padidėjo 181 milimetru, o ratų bazė, tai 60 milimetrų. Tokie išmatavimai tiesiogiai pagerino keleivių komfortą, nes salone atsirado daugiau erdvės. Pirkėjams siūlomos dvi skirtingos vidaus išdėstymo versijos, tai šešiavietė su 2+2+2 konfigūracija, leidžiančia lengvai pasiekti trečią eilę, bei septynvietė su įprastu 2+3+2 išdėstymu.

Galinga pavara ir įspūdinga dinamika

Naujas „ES8“ pastatytas ant tos pačios 900 voltų platformos, kuri naudojama ir flagmane „ET9“ sedane. Jis turi dviem varikliais varomą sistemą, užtikrinančią visų varančiųjų ratų veikimą. Priekyje įrengtas indukcinis variklis su 180 kilovatų galia ir 300 niutonmetrų sukimo momentu, gale, tai nuolatinio magneto variklis, išvystantis 340 kilovatų galią ir 400 niutonmetrų sukimo momentą. 

Bendra sistemos galia siekia 520 kilovatų, o sukimo momentas 700 niutonmetrų. Šis derinys leidžia šeimyniniam visureigiui iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėti vos per mažiau nei keturias sekundes.

Įspūdingiausia naujojo „ES8“ savybė, tai įkrovimo greitis. Standartinė 102 kWh baterija pagal CLTC standartą leidžia nuvažiuoti apie 635 kilometrus. Tačiau tikrasis privalumas slypi įkrovimo spartoje. Dėl 900 voltų sistemos automobilis gali priimti net iki 600 kW galios srovę. 

„Nio“ teigia, kad suderinamoje greitojo įkrovimo stotelėje vos penkios minutės gali suteikti papildomus 250 kilometrų nuotolio.

Technologijomis pripildytas salonas

Automobilio vidus labiau primena modernią technologijų erdvę nei įprastą transporto priemonę. Priekinis vairuotojo ekranas, tai 38 colių papildytos realybės rodinys, galintis tiesiai į matymo lauką projektuoti navigaciją ir saugumo pranešimus.

Centrinėje konsolėje įmontuotas 16,4 colio AMOLED ekranas, o galiniams keleiviams iš lubų nusileidžia net 21,4 colio ekranas su 3K raiška. Salone yra penkių zonų klimato kontrolė, nedidelis šaldytuvas, šildomos visų eilių sėdynės. Garso sistemą sudaro 27 garsiakalbiai su 2600 vatų galia ir „Dolby Atmos“ technologija.

Pakaba ir saugumo technologijos

Kad kelionė būtų sklandi, „ES8“ turi dviejų kamerų pneumatinę pakabą, kuri gali reguliuoti automobilio prošvaisą 100 milimetrų ribose. Yra funkcijos, leidžiančios sumažinti automobilį įlipimui arba palengvinti krovinių pakrovimą, kai atidaromas bagažinės dangtis.

Saugumui užtikrinti automobilis aprūpintas įvairiais sensoriais. Ant stogo įmontuotas pagrindinis „LiDAR“ jutiklis, papildomi plataus kampo „LiDAR“ įrenginiai bei 4D vaizdo radaras. Visa tai apdorojama galingu „Nio NX9031“ procesoriumi.

Kaina ir pasiūlymai

Kinijoje naujasis „ES8“ siūlomas už pradinę 416 800 juanių kainą, tai yra maždaug 48 700 eurų. Klientai taip pat gali pasinaudoti „Nio“ siūloma baterijos nuomos paslauga, kuri sumažina pradinę automobilio kainą iki 308 800 juanių, arba maždaug 36 000 eurų. Pasirinkus šią galimybę, baterija nuomojama atskirai už mėnesinį mokestį.

Trečiosios kartos „Nio ES8“ yra žingsnis į didelių prabangių elektrinių visureigių rinką. Jis pasižymi erdviu salonu, itin galinga pavara, revoliuciniu įkrovimo greičiu bei gausybe aukštųjų technologijų. Tinkamai parinkta kainodara leidžia tikėtis, kad šis modelis taps rimtu konkurentu tiek Kinijoje, tiek kitose rinkose, kur šeimos ieško komforto, technologijų ir ekologiškų sprendimų viename automobilyje.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas