Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Ruošiatės pirkti automobilį su automatine pavarų dėže? Įvardijo patikimiausius modelius ir pavojingas klaidas
Mažas automobilis su automatine pavarų dėže šiandien miestui yra beveik idealus sprendimas. Du pedalai, jokio nuolatinio perjunginėjimo spūstyse ir lengvas manevravimas ankštose gatvėse. Todėl tokių modelių paklausa antrinėje rinkoje nuolat auga.
Ilgą laiką automatai buvo labiau prabangių sedanų ar visureigių privilegija. Miesto klasėje dominavo paprastos ir neretai šiurkščiai dirbančios dėžės, kurios važiavimą paversdavo trūkčiojančia loterija. Tik nuo dviejų tūkstantųjų pradžios mažuose automobiliuose atsirado brandesni sprendimai.
Vis dėlto perkant naudotą automobilį su automatu lengva suklysti. Vienos dėžės garsėja ilgaamžiškumu, kitos turi kaprizų, o kai kurias konstrukcijas geriau apeiti iš anksto. Todėl verta rinktis modelius, kurių automatai laikomi patikimesniais, jei konkretus egzempliorius tvarkingas ir reguliariai prižiūrėtas.
„Mini F56“ su automatine dėže
Nuo 2014 iki 2024 gamintas „Mini F56“ dera su automatu taip pat gerai, kaip ir su sportišku valdymu. Nuo versijos „One“ siūlytos šešių, septynių ar aštuonių laipsnių dėžės. Šešių ir aštuonių bėgių variantai yra klasikiniai „Aisin“ automatai.
Septynių bėgių „Getrag“ dviejų sankabų dėžė pasižymi greitu perjungimu ir gebėjimu riedėti išjungus pavarą. Ji gali naudoti navigacijos duomenis, kad geriau parinktų perdavimus. Kartais pasitaiko vos juntamas trūktelėjimas, bet bendra reputacija išlieka gera.
„Volkswagen Polo VI“ ir „DSG“ niuansai
Šeštos kartos „Polo“ automatinę rolę atlieka įvairios „DSG“ dėžės. Galingesniame „GTI“ montuojamos alyvoje dirbančios „DQ250“ ir „DQ381“, kurios laikomos tvirtesnėmis. Jos sugeba tvarkytis su didesniu sukimo momentu ir paprastai tarnauja ilgai.
Silpnesnėse versijose dažniau sutinkama „DQ200“ su sausomis sankabomis. Po maždaug penkiasdešimties tūkstančių kilometrų kai kurie egzemplioriai pradeda trūkčioti, o mechatronika buvo silpnoji vieta. Perkant būtina patikrinti darbą šaltai ir įšilusiai, bei įvertinti serviso istoriją.
„Toyota Yaris Hybrid“ miesto čempionas
Hibridinis „Yaris“ naudoja planetinę transmisiją, kuri vairuotojui jaučiasi kaip bepakopis automatas. Ji leidžia automobiliui startuoti ir greitėti labai tolygiai, beveik be trūkčiojimų. Tokia schema laikoma viena patvariausių mažų automobilių klasėje.
Šis modelis mieste sunaudoja apie keturis ar penkis litrus degalų šimtui kilometrų. Akceleravimas gali būti garsesnis, bet kasdienėje eismo rutinoje tai mažai trukdo. Dėl patikimumo ir ekonomijos hibridinis „Yaris“ antrinėje rinkoje retai būna pigus.
„Renault Clio V“ automato pasirinkimai
Penktoji „Clio“ karta siūlo kelis automatų tipus, nuo „CVT“ iki dviejų sankabų „EDC“ ar hibridinės „E Tech“ dėžės. Mieste automobilis patogus ir erdvus, o automatas dar labiau sustiprina komforto jausmą. Vis dėlto šios dėžės nėra tokios greitos kaip „DSG“.
Svarbiausia perkant yra alyvos keitimų istorija, nes jos stoka dažnai iššaukia trūkčiojimą. „EDC“ dėžėse reikia patikrinti, ar nėra nuotėkių ir ar nebuvo valdymo problemų. Jei sankabos sudega, remontas tampa brangus, todėl patikra čia ypač svarbi.
Nepriklausomai nuo modelio, būtina stebėti, kaip dėžė dirba šaltame variklyje ir po įšilimo. Ji turi jungti sklandžiai, be vėlavimų ir keistų garsų. Taip pat verta peržvelgti serviso įrašus, nes automato ilgaamžiškumas dažniausiai priklauso nuo ankstesnės priežiūros.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.