Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Skambina pavojaus varpais: BYD išstūmė „Volkswagen“, kiniški automobiliai uždirba daugiau
Nauja Vokietijos automobilių rinkos analizė atskleidė, kurie gamintojai uždirba daugiausia iš kiekvieno parduoto automobilio. Tyrimą atlikę specialistai iš „Center of Automotive Management“ parodė, kad gamintojų rezultatai skiriasi drastiškai. Ypač ryškus tapo Kinijos bendrovės BYD iškilimas ir „Volkswagen“ patiriamas spaudimas.
BYD pirmą kartą aplenkė „Volkswagen“ pagal pelną, tenkantį vienam automobiliui. Tai ženklas, kad Kinijos gamintojai vis agresyviau skverbiasi į Europos rinką. Tuo metu tradiciniai gamintojai iš Vokietijos jaučia vis stipresnę konkurenciją.
Tyrimas dar kartą parodė, kad globali automobilių rinka sparčiai persitvarko. Pelnas nebėra savaime suprantamas net stipriausioms grupėms, o naujosios rinkos jėgos kinta daug greičiau nei anksčiau.
Kodėl BYD uždirba daugiau nei „Volkswagen“?
Analizės duomenimis, BYD iš vieno automobilio vidutiniškai uždirba apie tūkstantį šimtą eurų. Šis rezultatas yra stulbinantis, turint omenyje, kad didžioji bendrovės dalis pardavimų tenka nebrangiems elektromobiliams. Kinų gamintojas pasiekia aukštą maržą dėl to, kad valdo beveik visą gamybos grandinę.
BYD savarankiškai gamina baterijų elementus, elektroniką ir svarbiausius komponentus. Tai leidžia sumažinti išlaidas ir kontroliuoti galutines kainas. Dideli pardavimų kiekiai taip pat gerina bendrą rezultatą, net jei pačių modelių marža nėra didelė.
„Volkswagen“ šiame kontekste atsiduria sudėtingoje padėtyje. Jo pelnas iš vieno automobilio sumažėjo iki aštuonių šimtų devyniolikos eurų, o tai yra daugiau nei perpus mažiau nei prieš metus. Toks nuosmukis rodo didžiulį finansinį spaudimą.
Europos gamintojams tenkantys iššūkiai
„Volkswagen“ patiriamas spaudimas susijęs su didelėmis investicijomis į elektromobilius ir būtinybe restruktūrizuoti veiklą. Perėjimas į naują technologijų etapą reikalauja milžiniškų lėšų, o maržos mažėja greičiau nei auga pardavimai. Tai iššūkis, su kuriuo susiduria ne tik „Volkswagen“, bet ir „Mercedes“ bei BMW.
„Mercedes“ vidutinis pelnas sumažėjo iki trijų tūkstančių dviejų šimtų eurų, o BMW iki keturių tūkstančių keturių šimtų eurų. Nors šie skaičiai vis dar geri, jie rodo akivaizdžią tendenciją. Net prabangos gamintojai negali išvengti spaudimo.
Ekspertų teigimu, svarbiausia problema yra sparčiai brangstantis programinės įrangos ir autonominių sistemų kūrimas. Tai sritys, kurios šiandien formuoja rinkos ateitį, tačiau jų atėjimas reikalauja milžiniškų investicijų.
Kas laukia automobilių gamintojų ateityje?
Kova tarp BYD ir „Volkswagen“ simbolizuoja platesnį pokytį visoje pramonėje. Kinijos gamintojai laimi dėl efektyvumo ir integruotos gamybos, o Europos įmonės turi persvarstyti savo strategijas. Jei jos neras būdų mažinti išlaidas, konkurencinė kova taps dar sunkesnė.
Europos gamintojams būtina spartinti inovacijas ir peržiūrėti savo veiklos modelius. Ypač svarbu optimizuoti gamybos grandines ir mažinti priklausomybę nuo išorinių tiekėjų. Tik taip galima išlaikyti pelningumą artimiausiais metais.
Rinkos ekspertai sutaria, kad automobilių pramonė jau įžengė į laikotarpį, kuriame kainų karai ir technologijų varžybos taps įprasta kasdienybe. Gamintojų pelnas priklausys nuo gebėjimo išlikti greitiems, lankstiems ir inovatyviems.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.