Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Škoda“ ir toliau erzina savo gerbėjus: paskelbtas trumpas ir paslaptingas „Vision 0“ modelio vaizdo įrašas
„Škoda“ pristato dar vieną ryžtingą žingsnį link elektrifikacijos, naująjį „Vision O“ koncepcinį modelį, kuris taps pirmuoju visiškai elektriniu „Octavia“ universalu. Tai svarbus pokytis vienam populiariausių šeimyninių automobilių Europoje.
Dar visai neseniai gamintojas parodė tik vieną siluetą, tačiau ir to užtenka suprasti, kad „Škoda“ žengia į dizaino ir technologijų pažangą, nepamiršdama esminių savo vertybių. Dabar paskelbtas ir naujas vaizdo įrašas.
„Škoda Vision O“ oficialiai debiutuos rugsėjį vyksiančioje Miuncheno automobilių parodoje. Iš silueto akivaizdu, kad tai SUV arba krosoverio tipo modelis, mat šiandien gamintojai įsitikinę, kad pirkėjai nebenori nei hečbekų, nei sedanų.
Verta pastebėti, jog „Vision O“ išvaizda stipriai skiriasi nuo iki šiol matytų „Škoda“ modelių. Automobilis žemas, pailgas, su kampuotu galiniu dangčiu, kuris ne tik atrodo moderniai, bet ir padeda pagerinti aerodinamiką.
Priekinis stiklas ryškiai palinkęs, stogas pereina į švelniai žemėjančią liniją, o galinė dalis išsiskiria sportiškais bruožais. Be to, tokia kėbulo forma padeda išspręsti ir praktinę problemą – erdvės poreikį baterijai, montuojamai grindyse.
Naujoji elektrinė „Octavia“, kurios pasirodymas numatomas tik 2029 metais, bus kuriama ant VW grupės SSP platformos. Ši bazė pagaliau pasiūlys 800 V elektros sistemą, kuria, pavyzdžiui, „Hyundai Ioniq 5“ vairuotojai naudojasi jau ne vienerius metus. Vis dėlto, geriau vėliau nei niekad.
Kaip ir įprastai, „Octavia“ išliks ilgesnė už „Golf“. Kalba eina, žinoma, apie elektrines šių modelių versijas.
Jei tradicija bus išlaikyta, „Octavia“ taip pat bus šiek tiek pigesnė, tačiau siūlys platų pasirinkimą, nuo priekiniais ratais varomų vieno variklio variantų iki visų varančiųjų ratų konfigūracijų su dviem elektriniais varikliais.
Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti