Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Škoda“ pademonstravo naująjį „Octavia“ įpėdinį, štai kaip atrodys šeimos elektromobilis po 3 metų
Automobilių pasaulyje jau kurį laiką dominuoja SUV (miesto visurėgiai) modeliai, o universalai atrodo beveik pamiršti. Tačiau „Škoda“ nusprendė parodyti, kad šis kėbulo tipas dar turi ateitį.
Miuncheno automobilių parodoje pristatytas koncepcinis modelis „Škoda Vision O“, tai drąsus pareiškimas, jog universalas ne tik išliks, bet ir taps vienu svarbiausių markės žingsnių elektrifikacijos eroje.
Pasak gamintojo, „Vision O“ yra tiesioginė naujosios elektrinės „Octavia“ užuomina. Dabartinis benzininis „Octavia“ modelis yra populiariausias „Škoda“ automobilis pasaulyje, tad įmonė nusprendė nekeisti sėkmingos formulės, o pritaikyti ją ateities elektromobilių rinkai.
Numatoma, kad elektrinė „Octavia“ prekyboje pasirodys 2028 metais. Tai bus ilgo stogo universalas, kuris derins praktiškumą ir šiuolaikišką dizainą. Automobilis bus sukurtas ant pažangios SSP elektrinės platformos, kurią naudos ir būsimas „Volkswagen ID. Golf“.
Drąsus dizainas ir moderni kalba
„Vision O“ atspindi naująją „Škoda“ dizaino kryptį „Modern Solid“. Priekis atrodo agresyviai, su unikaliu šviesų motyvu, kurį gamintojas vadina „tech-loop“. Kėbulo linijos ryškios, formos kampuotos, o sparnai kvadratiniai, suteikiantys automobiliui tvirtą stovėseną.
Kai kurios detalės, tokios kaip atgal atsidarančios galinės durys, greičiausiai liks tik parodoms. Tačiau juodos galinės statramsčio apdailos ir įgaubto dangčio su LED šviesomis „ŠKODA“ užrašu galime tikėtis ir serijinėje versijoje.
Automobilis yra didesnis už dabartinę „Octavia“, tai jo ilgis siekia 4,85 m, tai 15 cm daugiau. Dėl to viduje atsirado dar daugiau vietos keleiviams ir bagažui, o talpa su pakeltomis sėdynėmis siekia net 650 litrų.
Ateities salonas
Didžiausias interjero pokytis, tai visiškai nauja prietaisų panelė. Tradicinį prietaisų skydelį už vairo pakeitė 1,2 m pločio „Horizon Display“ ekranas, besitęsiantis palei priekinį stiklą. Jame rodoma visa vairuotojui reikalinga informacija minimalistiniu stiliumi.
Viduryje yra didelis vertikalus lietimui jautrus ekranas, lyg „plūduriuojantis“ virš konsolės. Po juo įrengtos dvi belaidžio įkrovimo vietos telefonams ir valdymo ratukas su lytimu grįžtamuoju ryšiu. Taip pat integruota dirbtinio intelekto asistentė „Laura“, pasiruošusi vykdyti balsines komandas.
Universalai garsėja praktiškumu, todėl „Vision O“ turi ir keletą smagių sprendimų, tai integruotą šaldytuvą, nešiojamą „Bluetooth“ garsiakalbį bei keturis skėčius, paslėptus kėbulo ertmėse.
Elektrinė technologija ir našumas
Nors „Škoda“ kol kas nesidalija konkrečiais variklio duomenimis, žinoma, kad automobilis bus paremtas SSP platforma, palaikančia 800 voltų įkrovimo technologiją. Tai leis itin greitai įkrauti akumuliatorių ir padidins naudojimo patogumą.
Automobilio programinė įranga kuriama kartu su JAV gamintoju „Rivian“, o tai turėtų užtikrinti modernias funkcijas ir išmanų valdymą. Be to, beveik neabejojama, kad rinkoje pasirodys ir sportiška „vRS“ versija, kuri pasiūlys daugiau galios bei agresyvesnį dizainą.
„Škoda Vision O“ parodė, kad universalas dar tikrai nėra pamirštas. Praktiškas, erdvus ir kartu modernus modelis gali tapti puikiu atsaku tiems, kurie nori alternatyvos masiškai gaminamiems SUV. Jei serijinė „Octavia“ elektrinė versija išlaikys koncepcinio modelio esmę, 2028-aisiais rinkoje išvysime vieną įdomiausių elektrinių šeimos automobilių Europoje.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti