Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
Tiesa apie naudotus automobilius, kurios jums niekas nesako, daugelis vairuotojų apie tai net nežino
Naudotų automobilių rinka Lietuvoje ir kaimyninėse šalyse nuolat kelia daug emocijų bei diskusijų. Vairuotojai dažnai viliojami patraukliomis kainomis, tačiau tikrieji tokių sandorių niuansai ne visada yra tokie patrauklūs.
Atvežti iš užsienio automobiliai neretai slepia turtingą avarijų istoriją, kurią pirkėjai išsiaiškina tik atlikę detalesnę patikrą. Lenkijos pavyzdys atskleidžia, kad didelė dalis populiariausių į šalį įvežamų naudotų automobilių jau yra patyrę rimtesnių ar menkesnių pažeidimų. Tai verčia pirkėjus susimąstyti, ar pigesnis variantas iš tiesų yra toks saugus ir ar verta rizikuoti.
Situaciją dar labiau komplikuoja tai, kad tuo metu, kai importuojamų naudotų automobilių skaičius mažėja, naujų automobilių pardavimai Lenkijoje sparčiai auga. Ypač ryškiai į rinką veržiasi Kinijos gamintojai, siūlantys konkurencingas kainas ir ilgesnes garantijas, kas tampa vis patrauklesne alternatyva.
Naudotų automobilių realybė
Tyrimai atskleidžia niūrią tiesą apie į Lenkiją importuojamus naudotus automobilius. Pagal „carVertical“ duomenis net septyni iš dešimties transporto priemonių yra patyrę įvairių apgadinimų. Tai reiškia, kad rasti visiškai tvarkingą ir be žalos automobilį tampa beveik neįmanoma.
Tarp dažniausiai importuojamų modelių, tokių kaip „BMW 3“ ir „5“ serijos, „Audi A4“ ar „A6“, „Volkswagen Golf“ bei „Passat“, net iki 80 proc. automobilių turi registruotų kėbulo ar kitokių pažeidimų. Vidutinė tokių žalų vertė siekia nuo kelių iki daugiau nei 5 000 eurų, o tai rodo, kad daugelis šių automobilių yra buvę avarijose.
Svarbu suprasti, kad žalos istorija nebūtinai reiškia, jog automobilis yra netinkamas eksploatacijai. Tačiau dažnas pirkėjas apie tokius faktus sužino per vėlai, o tai kelia pasitikėjimo problema visoje rinkoje.
Populiariausi, bet rizikingi modeliai
Statistika rodo, jog rekordininkais tapo „BMW 5“ serijos automobiliai, net beveik 79 proc. jų turėjo žalų istoriją. Nedaug atsiliko ir „BMW 3“ serija, kur daugiau nei trys ketvirtadaliai transporto priemonių buvo remontuotos. Panaši situacija fiksuota ir tarp „Audi A4“ bei „Volkswagen Golf“ modelių.
Iš dešimties populiariausių importuojamų automobilių nė vienas neperžengė 60 proc. ribos žemyn, t. y. visi modeliai turėjo bent jau daugiau nei pusę atvejų su fiksuotais pažeidimais. Tai patvirtina, kad naudotų automobilių pirkimas yra didelė rizika.
Kodėl žmonės renkasi kinų automobilius?
Kita tendencija rodo, kad tuo metu, kai naudotų automobilių importas mažėja, naujų automobilių pardavimai Lenkijoje išauga. Labai didelę įtaką daro Kinijos gamintojai, kurie siūlo patrauklias finansavimo sąlygas, ilgas garantijas bei naujausias technologijas už prieinamesnę kainą.
Dalis pirkėjų, kurie anksčiau rinkdavosi tik naudotus automobilius, šiandien svarsto apie visiškai naują transporto priemonę iš Kinijos. Ši alternatyva tampa vis aktualesnė, ypač vertinant tai, kad naudotų automobilių kainos sparčiai kyla, o jų techninė būklė dažnai yra prasta.
Rizikos vertinimas
Naudotų automobilių pirkėjai Lenkijoje susiduria su rimta dilema, tai dauguma importuojamų automobilių turi žalos istoriją, dažnai rimtą. Tai kelia klausimą, ar verta rizikuoti investuojant į pigesnį, bet nesaugų variantą.
Tuo tarpu naujų automobilių pasiūla, ypač iš Kinijos, tampa realia konkurencija naudotų transporto priemonių rinkai. Pirkėjai, pavargę nuo neskaidrumo ir nuolatinės rizikos, vis dažniau atsigręžia į šią alternatyvą, kuri žada mažiau problemų ir daugiau saugumo.
Domiuosi pasaulio aktualijomis ir technologijomis, nes tikiu, kad tik suprasdami šiandieną galime pasiruošti rytojui. Rašydamas siekiu apjungti globalias naujienas su technologijų raida. Ieškau ne tik faktų, bet ir prasmių, kurios padeda skaitytojui geriau orientuotis sparčiai besikeičiančiame pasaulyje.
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
0 komentarų
Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!
Prašome prisijungti