Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Toyota“ išradimas gali palaidoti senąsias baterijas, ar tai galutinai palaidos vidaus degimo variklius?
Automobilių gamintojas „Toyota“ paskelbė naujieną, kuri gali pakeisti visą elektromobilių pasaulį. Jau 2027 metais į rinką turėtų atkeliauti pirmieji automobiliai su visiškai naujos technologijos baterijomis, tai vadinamosiomis „kietojo kūno baterijomis“.
Tai reiškia, kad vietoje skystų medžiagų, kurios dabar naudojamos akumuliatoriuose, naujos baterijos bus sudarytos tik iš tvirtų dalių. Tokios baterijos yra daug saugesnės, nes jose nėra degių skysčių, kurie gali sukelti gaisrą ar sprogimą.
Be to, jos turėtų būti lengvesnės, ilgaamžiškesnės ir greičiau įsikraunančios. Tai leistų elektromobiliams, tokiems kaip „Toyota bZ4X“ ar būsimi modeliai, vienu įkrovimu nuvažiuoti kur kas daugiau kilometrų nei dabar.
Didesnis saugumas ir ilgesnis veikimo laikas
Paprastai kalbant, naujos baterijos leis važiuoti toliau ir įkrauti greičiau, o pačios išliks saugios net ekstremaliomis sąlygomis. Kadangi jose nebus skysčio, kuris gali nutekėti ar užsidegti, tai ženkliai sumažins avarijų riziką.
„Toyota“ tikisi, kad šis sprendimas padės padaryti elektromobilius ne tik patogesnius, bet ir patikimesnius kasdieniam naudojimui. Įmonė jau daugelį metų tobulina baterijų technologijas ir siekia, kad jos būtų prieinamos įvairių kainų automobiliams.
Nors dalis gamintojų pasaulyje vis dar remiasi senesnėmis „ličių jonų“ baterijomis, „Toyota“ žengia žingsnį į priekį, siekdama sukurti visiškai naują standartą elektromobilių rinkoje.
Japonų bendradarbiavimas, kuris keičia ateitį
Šis proveržis tapo įmanomas dėl bendro „Toyota“ darbo su Japonijos kompanija „Sumitomo Metal Mining“. Abi įmonės kartu kūrė naujas baterijų medžiagas, kurios dabar jau paruoštos masinei gamybai. Pasak gamintojų, pirmieji automobiliai su šiomis baterijomis pasirodys 2027 - 2028 metais, ir tai bus visiškai naujos kartos elektromobiliai.
Kol kas „Toyota“ neatskleidžia visų techninių smulkmenų, tačiau žinoma, kad naujos baterijos bus galingesnės, mažesnės ir tarnaus ilgiau nei dabartinės. Jos taip pat bus gaminamos Japonijoje, o vyriausybė šiam projektui suteikė visapusišką paramą, mato jį kaip svarbų žingsnį šalies technologinei ateičiai.
Ką tai reiškia vairuotojams?
Jei viskas vyks pagal planą, netrukus elektromobiliai taps daug patogesni ir pigesni išlaikyti. Naujos baterijos leis jiems įsikrauti per trumpesnį laiką, o vienu įkrovimu įveikti didesnį atstumą.
Taip pat sumažės ir baimė dėl akumuliatorių užsidegimo ar greito nusidėvėjimo. Trumpai tariant, „Toyota“ žengia į naują elektromobilių erą, kurioje saugumas, patikimumas ir technologinis paprastumas taps pagrindinėmis vertybėmis.
Jei pažadai išsipildys, 2027-ieji gali tapti metais, kai elektromobiliai, tokie kaip „Toyota bZ4X“, taps tokie pat patogūs, kaip ir įprasti automobiliai su vidaus degimo varikliais, tik be taršos ir su švaresne energija.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.