„Xiaomi“ ir toliau fiksuoja stulbinančius rezultatus: užsakymai skaičiuojami šimtais tūkstančių, eilės didėja

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Xiaomi“ ir toliau fiksuoja stulbinančius rezultatus: užsakymai skaičiuojami šimtais tūkstančių, eilės didėja

Kinijos technologijų milžinė „Xiaomi“, ilgą laiką žinoma dėl išmaniųjų telefonų ir kitų elektronikos prietaisų, dabar garsiai žengia į elektromobilių rinką. Įmonė jau antrą mėnesį iš eilės pasiekia įspūdingą ribą, tai daugiau nei 30 tūkst. pristatytų automobilių per vieną mėnesį. Tai išskirtinis rezultatas, turint omenyje, kad pirmasis „Xiaomi“ automobilis buvo parduotas vos prieš kiek daugiau nei metus.

Šis proveržis tapo įmanomas dėl didžiulio susidomėjimo naujuoju elektriniu visureigiu „YU7“. Jo startas sukėlė tikrą audrą rinkoje, šimtai tūkstančių užsakymų buvo pateikti vos per kelias valandas nuo pardavimų pradžios. Tačiau toks populiarumas atnešė ir nemažai iššūkių, nes gamybos apimtys tiesiog nespėja su augančia paklausa.

Nepaisant šių kliūčių, „Xiaomi“ išlieka ambicinga. Įmonė didina gamybos pajėgumus, atidaro naujas parduotuves ir siekia tvirtos pozicijos elektromobilių sektoriuje. Dabartiniai rezultatai rodo, kad ši vizija gali tapti realybe greičiau, nei daugelis tikėjosi.

„YU7“ visureigio sėkmės istorija

„Xiaomi YU7“ debiutavo šių metų birželio pabaigoje ir iškart sulaukė milžiniško pasisekimo. Per pirmąsias tris minutes buvo užsakyta daugiau nei 200 tūkst. automobilių, o per 18 valandų šis skaičius perkopė 240 tūkst. Tokie rezultatai atskleidžia, kokią stiprią emociją pirkėjams sukėlė naujasis modelis.

Automobilio kaina svyruoja nuo maždaug 30 tūkst. iki beveik 40 tūkst. eurų, priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos. Technologiškai „YU7“ yra modernus visureigis, pagamintas ant 800 voltų architektūros, leidžiančios pasiekti įspūdingą nuvažiuojamą atstumą, tai nuo 760 iki 835 kilometrų viena įkrova. Tai suteikia didžiulį pranašumą prieš daugelį konkurentų šiame segmente.

Vis dėlto sėkmę lydi ir sunkumai. Didžiulė paklausa sukėlė gamybos kamštį, todėl kai kuriems klientams tenka laukti savo automobilio net iki 56 savaičių. Tai rodo, kad sukurti patrauklų elektromobilį yra viena užduotis, tačiau užtikrinti pakankamą gamybą, kur kas sudėtingesnė.

Gamybos plėtra ir nauji projektai

„Xiaomi“ aktyviai ieško sprendimų, kaip padidinti gamybos apimtis. Liepą pradėta didelio masto darbuotojų paieška antrajai gamyklos fazei, o dar birželį įsigytas sklypas trečiajai gamyklai. Pirmoji gamykla jau veikia, tačiau plėtra yra būtina, norint pasiekti užsibrėžtus tikslus ir sumažinti laukimo laiką klientams.

Nors šiuo metu daugiausia dėmesio skiriama „YU7“ modeliui, negalima pamiršti, kad „Xiaomi“ elektromobilių kelionę pradėjo su sedanu „SU7“. Šis automobilis, pristatytas 2024 metų pavasarį, tapo įrodymu, jog kompanija gali sukurti konkurencingą elektromobilį. Jo kaina siekia nuo maždaug 26 iki 36 tūkstančių eurų, o nuvažiuojamas atstumas iki 830 kilometrų.

Dar labiau entuziastus sudomino 2025 metų pradžioje pasirodęs „SU7 Ultra“. Tai trijų variklių monstras, galintis išvystyti net 1548 arklio galias ir įsibėgėti iki 100 km/h vos per 2,1 sekundės. Riboto leidimo versija net buvo pavadinta „Niurburgringo“ (lenktynių trasa Vokietijoje) garbei ir pagaminta vos šimto vienetų tiražu.

Plėtra rinkoje ir ateities planai

Vien tik parduoti automobilius nepakanka, reikia pasirūpinti ir klientų aptarnavimu. Rugpjūčio mėnesį „Xiaomi“ atidarė 18 naujų salonų, o bendras tinklas išaugo iki 370 parduotuvių 105 Kinijos miestuose. Tokia plėtra padeda užtikrinti, kad pirkėjai turėtų lengvą prieigą prie serviso ir aptarnavimo.

Įmonės įkūrėjas Lei‘as Junas viešai paskelbė, jog 2025 metais sieks parduoti bent 350 tūkst. elektromobilių. Vidiniai planai dar ambicingesni, tai kalbama apie 400 – 500 tūkst. vienetų, o iki 2027 metų net apie 800 tūkst. Tai rodo, kad „Xiaomi“ tikisi tapti vienu iš pagrindinių žaidėjų elektromobilių rinkoje.

„Xiaomi“ ateitis

„Xiaomi“ sėkmės istorija elektromobilių srityje vystosi neįtikėtinu tempu. Vos per kelis mėnesius įmonė pasiekė pardavimų rekordus, pristatė kelis itin sėkmingus modelius ir pradėjo agresyvią plėtrą gamybos bei prekybos tinklo srityse. Didžiulė paklausa parodė, kad „Xiaomi“ sugebėjo pataikyti į pirkėjų lūkesčius, o laukiančiųjų eilės tik sustiprina įvaizdį, jog tai vienas geidžiamiausių elektromobilių rinkoje.

Nors iššūkių dar laukia nemažai, įmonės kryptis aiški, tai plėtra, inovacijos ir ambicija tapti lydere. Jei planai bus įgyvendinti, „Xiaomi“ vardas gali tapti toks pat įtakingas automobilių rinkoje, kaip jis šiandien žinomas technologijų pasaulyje.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Komentuoti ir diskutuoti gali tik registruoti portalo lankytojai. Kviečiame prisijungti prie mūsų bendruomenės ir prisijungti prie diskusijų!

Prašome prisijungti

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas