„Xiaomi“ meta visus resursus į elektrinius automobilius, netrukus galime sulaukti dar trijų modelių

Paskelbė Danielius Mažeikis
Paskelbta

„Xiaomi“ meta visus resursus į elektrinius automobilius, netrukus galime sulaukti dar trijų modelių

„Xiaomi Auto“ pagal naujausius pranešimus ruošiasi drąsiam žingsniui ir vienu metu kuria net tris visiškai naujus elektromobilius. Tai rodo, kad bendrovė neketina apsiriboti vienu modeliu ar siauru segmentu. Ji siekia iškart suformuoti pilną gamą nuo šeimyninių iki sportinių ir prabangių automobilių.

Toks planas reiškia, kad „Xiaomi“ nori paliesti svarbiausias rinkos kryptis. Vienas modelis skirtas praktikai ir kasdieniam naudojimui, kitas orientuotas į greitį ir emociją, o trečiasis taikosi į aukščiausią komforto lygį. Kartu tai kuria įspūdį, jog bendrovė rimtai nusiteikusi konkuruoti plačiu frontu.

Trijų modelių kūrimas vienu metu vyksta itin svarbiu laikotarpiu „Xiaomi“ automobilių padaliniui. Jei planas pavyks, beveik kiekvienas naujo elektromobilio pirkėjas galės rasti jam tinkamą „Xiaomi“ pasirinkimą. Tai ambicinga strategija, kuri gali greitai išplėsti bendrovės pozicijas tiek vietinėje, tiek tarptautinėje rinkoje.

Šeimos flagmanas „YU9“

Pirmasis planuojamos trijulės automobilis yra didelis visureigis „YU9“, kurį „Xiaomi“ mato kaip pagrindinį šeimų flagmaną. Jis bus daugiau nei 5,2 metro ilgio, taigi net ilgesnis už kai kuriuos prestižinius elektrinius visureigius. Salone numatytos šešios arba septynios sėdynės, todėl modelis taikosi į didesnes šeimas.

Kad sumažintų nuvažiuojamo atstumo baimę, „YU9“ gaus pažangią išplėsto nuotolio elektrinę sistemą. Ji leis kasdien važinėti vien elektra, o ilgesnėse kelionėse suteiks daugiau ramybės dėl energijos atsargų. Modelis tiesiogiai taikosi į tokius didelius premium elektromobilius kaip „Li Auto L9“ ar „Aito M9“.

Sportiškasis „YU7 GT“

Antrasis modelis yra sportiškas „YU7 GT“, kuriamas ant jau egzistuojančios „YU7“ platformos. Jo paskirtis aiški, maksimalus vairavimo malonumas ir aukšta dinamika. Komanda daug dėmesio skiria važiuoklės derinimui, kad pakaba ir vairas būtų kuo tikslesni bei aštresni.

Kartu tobulinama elektrinė pavara ir šilumos valdymas, kad varikliai išliktų vėsūs net intensyvaus važiavimo metu. „YU7 GT“ ne kartą pastebėtas bandymuose garsioje Niurburgringo trasoje Vokietijoje. „Xiaomi“ tikisi, kad šis modelis taps jų įžengimo į Europą smaigaliu ir varžysis su „Tesla Model Y Performance“.

Prabangus sedanas „SU7 L“

Trečiasis trijulės narys yra prabangus sedanas „SU7 L“, pailginta ir aukštesnės klasės esamo „SU7“ versija. Nuotraukos rodo aiškų kėbulo pailginimą už centrinės statramsčio dalies, kad gale sėdintiems keleiviams būtų daugiau vietos. Bendras ilgis taip pat turėtų peržengti 5,2 metro ribą, o ratų bazė siekti daugiau nei 3,1 metro.

Tokie matmenys leidžia „SU7 L“ patekti į vadinamojo vadovų transporto segmentą, kur svarbiausia tylus komfortas ir erdvė. „Xiaomi“ čia taikosi į reikliausią pirkėją, pozicionuodama sedaną tarp „Porsche Panamera“ ir ilgesnės „Panamera Executive“ versijos. Tai rodo, kad bendrovė nori varžytis ne tik kaina, bet ir prestižu.

Ar patiko šis įrašas?
 

Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.

0 komentarų

Rekomenduojame perskaityti

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas