Prisijunkite prie Bilis.lt ir mėgaukitės išskirtinėmis galimybėmis. Registruoti vartotojai mato mažiau reklamų, gali rašyti komentarus bei dalyvauti įvairiuose konkursuose!
Tęsdami prisijungimą soc. tinklais jūs automatiškai sutinkate su privatumo politika ir naudojimosi taisyklėmis, kurias rasite paspaudę čia.
„Xiaomi“ šturmuoja automobilių rinką: per dvejus metus jau pagamino pusė milijono elektromobilių
Elektrinių automobilių rinka nuolat stebina savo tempu, o nauji gamintojai pasirodo ir dingsta greičiau nei bet kada anksčiau. Tačiau tarp visų naujokų išsiskiria „Xiaomi“, kuri per labai trumpą laiką tapo rimtu konkurentu. Kinų technologijų milžinas ką tik paskelbė pagaminęs savo 500 tūkst. elektromobilį.
Šis pasiekimas atrodo dar įspūdingesnis, kai prisimename, kad „Xiaomi“ automobilių versle yra vos kiek daugiau nei pusantrų metų. Pirmasis modelis buvo pristatytas tik 2024 metų kovą, o gamyba įsibėgėjo neįtikėtinu greičiu. Toks tempas užtikrino „Xiaomi“ vietą tarp sparčiausiai augančių automobilių gamintojų pasaulyje.
„Xiaomi“ pradžioje buvo žinoma kaip telefonų ir išmaniųjų įrenginių gamintoja, tačiau greitai įrodė, kad gali sėkmingai žengti ir į automobilių sektorių. Nors žingsnis į tokią brangią industriją buvo rizikingas, rezultatai rodo, kad sprendimas pasiteisino.
Įspūdingas gamybos ir pardavimų augimas
„Xiaomi“ automobilių istorija prasidėjo 2021-aisiais, tačiau tik „SU7“ sedano pristatymas išjudino rinką. Šis modelis pateko į tiesioginę konkurenciją su žinomiausiais pasaulio elektromobiliais. Vėliau į asortimentą įtrauktas „YU7“ modelis, kuris dar labiau praplėtė pasirinkimą.
Vien gamybos skaičiai būtų įspūdingi, bet pardavimai taip pat rodo stulbinantį tempą. Pirmąjį prekybos metus „Xiaomi“ pardavė 135 tūkst. automobilių. Šiemet, nuo sausio iki spalio, jau pristatyta daugiau nei 315 tūkst. elektromobilių, o vien trečiasis ketvirtis buvo rekordinis.
Trečiojo ketvirčio rekordai
Vien per šių metų rugsėjį „Xiaomi“ pristatė 48 654 automobilius. Lyginant su praėjusiais metais, trečiojo ketvirčio rezultatai išaugo net 173,43 proc. Tai rodo, kad susidomėjimas marke neslopsta ir paklausa išlieka itin stipri.
Įmonės vadovas Lei Jun prognozuoja, kad 2025 metais „Xiaomi EV“ pristatymų skaičius viršys 400 tūkst. Šis tikslas yra didesnis nei ankstesnis planas, kuris siekė 350 tūkst. vienetų. Judėjimas link šio rezultato vyksta greičiau nei tikėtasi.
Pelno augimas ir investuotojų reakcija
Pereiti nuo telefonų prie automobilių gamybos yra milžiniška finansinė rizika, tačiau „Xiaomi“ pavyko pasiekti pelningumą jau trečiame ketvirtyje. Vien šiame laikotarpyje inovacijų padalinys uždirbo 700 mln. juanių grynojo pelno, o didžiausią pajamų dalį sudarė būtent elektromobiliai.
Įdomu tai, kad geri rezultatai nepadėjo „Xiaomi“ akcijų kainai. Honkongo biržoje akcijos smuko daugiau nei 2,22 proc., o per du mėnesius, tai net 33 proc. Investuotojai nerimauja dėl konkurencijos Kinijos EV rinkoje ir kitų verslo sričių.
„Xiaomi“ vieta globalioje rinkoje
„Xiaomi“ kelias nuo išmaniųjų telefonų iki aukštos klasės elektromobilių yra vienas sparčiausių istorijoje. Per mažiau nei dvejus metus įmonė tapo svarbiu žaidėju globalioje EV rinkoje. 500 tūkst. pagamintų automobilių yra aiškus įrodymas, kad „Xiaomi“ ambicijos atneša rezultatų.
Jei įmonei pavyks pasiekti planuotus pardavimus, ji išliks vienu ryškiausių iššūkių tradiciniams automobilių gamintojams. „Xiaomi“ sėkmė rodo, kad aukštos kokybės elektromobilius gali kurti ne tik senos automobilių įmonės, bet ir technologijų gigantai.
Mane žavi mokslas ir technologijos – tai sritys, kuriose nuolat gimsta ateitis. Rašydamas apie naujausius atradimus, inovacijas ir technologijų poveikį mūsų gyvenimui, siekiu sudėtingus dalykus paaiškinti paprastai, bet ne paviršutiniškai.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“
privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.
0 komentarų
Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.